Eemi03
Kommentoinnin ninja
Lidia10: kyllä täytyy sympatiat antaa sinne jos todella aiot pärjätä pääasiassa yksin kahden pienen kanssa. Mulla ainakin alkaa nyt pikku hiljaa juuri kypsyttään tämä sama jatkuva arki kun ukko töistä tullessaa on on sisällä tunnin ja sitten loppuillan ulkona tekemässä hommia. Ja Tuo meidän aurinkoinen mukula kun jaksaa osoittaa tuota mieltään lähes jatkuvasti. Sit tähän päälle viel toinen ruttunaama niin voih! Noh. Sit siinä vaihees on oltava jo melkin valmista ja ukko todella saa olla myös apuna. Talossa ei onneksi enää paljoa ole tekemistä muutama lauta vain ja terassin ja sisääntulon rappuset. Mut autotalli on edelleen runkovaiheessa katto päällä.
Teillä vielä toisen tullessa taloprojekti pahasti vaiheessa. Eli voimia ja valmiiksi kovaa asennoitumista. Kyllähän siitä selviää mut pitää silti muistaa välillä antaa itelleenkin aikaa. Multa on päässy unohtumaan.Varsinki tätä pahoinvointia kestäessä sitä vaan meni päivästä toiseen väkipakolla.
Huoh. Ehkä huono hetki mulle. Eikä varmasti ole ihan niin kamalaa kuitenkaan. Ite vaan just vähä tosiaan kyllästynyt tilanteeseen ja jokapäiväiseen "yksinhuoltajuuteen". Onneksi kuitenkin tätä kestää vain niin kauan ennekö talo ja talli ovat valmiit. Eli se loppuu jossain vaiheessa. Jihaa!!!
Teillä vielä toisen tullessa taloprojekti pahasti vaiheessa. Eli voimia ja valmiiksi kovaa asennoitumista. Kyllähän siitä selviää mut pitää silti muistaa välillä antaa itelleenkin aikaa. Multa on päässy unohtumaan.Varsinki tätä pahoinvointia kestäessä sitä vaan meni päivästä toiseen väkipakolla.
Huoh. Ehkä huono hetki mulle. Eikä varmasti ole ihan niin kamalaa kuitenkaan. Ite vaan just vähä tosiaan kyllästynyt tilanteeseen ja jokapäiväiseen "yksinhuoltajuuteen". Onneksi kuitenkin tätä kestää vain niin kauan ennekö talo ja talli ovat valmiit. Eli se loppuu jossain vaiheessa. Jihaa!!!