Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Lidia poikauutisista! :) Hassua, että meidän jo ennestään poikavoittoinen ryhmä kasvaa näemmä ainakin kahdella pojalla lisää :D

Onnea Lidialle poika uutisista. Ja koitappa nyt keksiä miten ne kuvat tänne saa. Se enimmäiskoko pitää kattoa ja tosta mis on tollanen postikorttikuva tos yläpalkis hymiön vieres ja tulee teksti image manager ku meet siihen hhirellä nii klikkaa ja sieltä kautta mäkin osasin kuvan laittaa vaikka oon todellakin pöllömpi tän koneen käytös. Heh tahtoo nähä ne pallit .

Ja voi Madie!!! Tsemppiä nyt ja toivottavasti pääset pian pian sinne ultraan. Mä luulen kans et ei uskaltanu neuvolas yrittää niitä sydänääniä. Toivotaan parasta ja eihän sua ny oksettais tollai jos siel ei kaikki olis niinku pitääki.

Mulla tuli ekassa raskaudessa painoa 17kg ja Siinaa odottaessa 13kg. Tosin sit kävi kuitenki niin et ihan yhtä nopeesti eli siis hitaasti ne kilot lähti. Eikä kaikki ollu edes vielä pois ku tää raskaus alko. Mut ei onneks enempää ku 2kg ja tossa alussa ja varsinki sen oksutaudin aikana nii tais lähtee se 1kg. Mut siis jos suunta on tuo et paino ei enää tässää iässä tipu niinku joskus 27v nii ois kyllä parasta et niit kiloja ei niin paljoa tulis. Mut oon päättäny et en ollenkaan aio ressata. Jos tulee nii tulee ja setvitään niit kiloja sit joskus. Nyt on menossa 12+5 eikä mun tietääkseni ole yhtään lisäkiloa tullut mut se joku kilo mikä lähti nii on ehkä jo tasottunut. Seuraava neuvola vasta parin viikon päästä. viimekskää mulla ei ollu 12 viikoon tullu yhtään lisää mut sit jo 18 viikolla oliki +3kg.

Se pahin paha olo on tosiaan helpottanu. Mut nyt sit on alkanu tää tää hirvee "ilmailu". Voi pyhä  jysäys ku ihminen voi olla täynnä ilmaa. Se jo tekee osaltaan oloa vähä huonoksi ku koko ajan tuntuu siltä et pitäs saada röyhtästyä ihan sika kovaa et helpottais. Vatta on ku rantapallo ja jos koputtaa sitä se vaan kumisee. Ihan kamala. Noh tätäkin kestää aikansa ennekö alkaa sit se järkky uimmetus. . Siis en tosiaan voi sanoa vieläkään nauttivani tästä raskaudestani pätkääkään. Tosin nyt on jo ihan varmasti sellanen fiilis et ihana lapsi tulossa mut antakaa mulle joku varamaha vähäks aikaa,,, jooko.

Madie, tulehan kertoo kuulumisia joko vuoto on loppunut? Ja eikös sulla se ultrakin oo näinä päivinä?

Omanapa rv 17+4:

Täältä tule nyt kans yks oma napa. Voi hitsiläinen!!! Minkä kokonen tästä akasta vielä tulee. Tää pömppä on ihan järkyttäväksi kasvanut viimesen 2 viikon aikana. Ja siis mulla on viikkoja vasta 13+2.

Hempalla on kyllä eritääin kauniin muotoinen masu.

Mut tässä tää mun ja vieläpä sensuroimattomana ku ohan tääl jo ennenki noi naamat näytetty. En kyllä tonne helmikuisiin 2012 ajatellu viäl masuani näytellä. Saati sitte naamaani. Mut te ootta sen jo nähäny.

Ihana masu molemmilla

Mä voin laittaa Eemi mun masukuvan sitten tänne kanssa joka otetaan tän viikon torstaina...silloin on rv 30 täynnä :)
Että jos se yhtään sit lohduttais sua että mä olen jo saman kokoinen kuin Unnasta varmaan viimeisilläni..ainakin jos ne raskaushousut jotka mulla oli mukana varalta laitoksella kun lirisi lapsivedet toisiin pöksyihin ja jouduin laittaa henkkamaukan M koon reisitaskuhousut ja ne oli sillon yhtä kireet ja pienen tuntuiset kuin nämä samaiset housut olivat eilen päälläni korkeasaaren reissulla :)

Ihanat masut teillä! Oon niin kateellinen, kun mulla on tuon kokonen melkein ja pelkkää turvotusta ja läskiä. No onneksi se varmaan parin kuukauden sisään alkaa olla yhtä ihana kun teillä :)

Kiitos kuulumisten kyselemisestä. On ollut vähän kiirettä, niin en oo ehtinyt käymään koneella. Oltiin siis viikonloppu pois kotoa. Vuotoa ei oo tullut nyt melkein viikkoon ja oksennus tulee päivässä 3-5 kertaa niin uskoisin, että tänään ultrassa siellä mahassa joku näkyy :) Tai hurjaa olis jos ei mitään olis. Miks mä muuten oksentelisin näin paljon? Mutta ultra on tänään siis klo 16 niin sen jälkeen päivittelen sitten mitä setä sanoo.

Eemillä ihana masu myös!

Ginessa laitahan säkin omaa masuas näytille kunhan kuvaatte. :)

Madie no hyvä ettei oo vuotoo ollu. Se on siis ollu ihan normaalia alkuraskauden vuotoa. Ei siis epäilystäkään etteikö ketään siellä masussa olisi. :) Käy kuitenkin kertoo uutiset!

Tännepä ei uutta. Kaik ennallaan. Hb laskee edelleen vaikka syön rautaa 2 tablettia päivässä. Enää 105!

Siis missä vaiheessa ginessa on ehtinyt viikolle 30??! Ihan mahtavaa!

Ja ihania mahoja, iskee mahakateus!

Mullekkin iskee maha kateus.. Tahtoo kanssa.. Mutta ehkä viellä joskus. Tässä kuluvasta kierrosta ei välttämättä tarvis tärpätä ku oon suunnitellu et poika laitetaan loppukuust hoitoon ja rentoudutaan vähän ja vois siinä lomassa pari lonkeroo vaiks juoda mutta olis kyl mun tuuri et siitä kierrosta tärppäis ku on suunniteltuna ihan muuta...

Varmasti tuut Paukke nyt raskaaks ;) mullakin oli ajatus, että ei nyt ehkä tästä kierrosta olis pakko tulla, kun menee kaverin polttarit, häät ja Niklaksen synttärit sitten pilalle pahoinvoinnin takia ja kuinkas kävikään :D

Ultrassa käyty ja nyt on todella hyvä mieli. Yksi elävä vauva asustaa masussa<3 oli niin ihanaa nähdä se vauva ja sykkivä sydän. Nyt saa huokaista helpotuksesta ainakin hetkeksi. Pienellä oli pituutta peräti 2cm eli vastaa hyvin viikkoja. Liikkuukin kuulemma jo :)

Mitähän ihmeen muljahduksia mulla on alamahassa vähän väliä? Siis tuntuu sellasilta kun vauva heittäis kuperkeikkaa ja tiedän siis todella hyvin ettei ne vauvan liikkeitä voi olla. Mutta mitähän. Ei tunnu miltään suolistojutuilta siis. Lievästi epämukavia nuo on, mutta kai se on jotain raskauteen liittyvää ja normaalia.

Hienoa Madie, että kaikki on kunnossa! En kyllä osaa noihin muljahduksiin sanoa mitään. Muistelisin, että itselläkin oli sellaisia tyttöä odottaessa, mutta loppuivat ennen raskauden puoltaväliä.

ON: laskurin mukaan ovis oli viime viikon lopulla, ja nyt muka nippailee ja juilii alavatsassa vähän väliä. Pyh ja pöh sanon minä, vaikka vauva-ajatukset pyrkiikin vähän väliä mieleen

Ehän mä taida silti Ginessa sun mittoihin päästä. Sulla ne on aikamoiset kiinniotettavaksi. Mut laitahan ihmeessä kuvia tännekkin. Niin nähään taas sun varmasti hyvin mojova masu ..
Mulla mun mielestä Siinallakin masu tuli aika aikasin esiin ja nyt viel aiemmin. Tietty ku niin vähä aikaa viime venytyksestä. Mut se sit tasottuu loppua kohden. Ainakin viimeksi. Toivotaan et nytkin.

Tsemppiä Sukey yritykseen!

Ja voi miten ihanaa madie, et kaikki on todellakin hyvin. Nyt voit huokaista helpotuksesta ja vaan siis kestää noit oloja.

Mikähän siin onkin et kaikkien muiden masut aina näyttä paljon ihanammilta kuin oma. Tai ehkä se omakin tuntuu ihanalta sit ku ei tartte ajatella ja tuntea mitään inhottavuuksia. Se aika onneksi vielä edessä. Mut perässä sit taas se ähkypuhku tökkivä loppu aika. No ei kyllä mä pääasiassa olen kaikista raskauksistani nauttinut ja tykäänyt masuistani. Ainoastaan se on tämä aslkuaika, joka ei sovi mulle ollenkaan. Onneksi se alkaa olla ohi. Viel etomisisa on ja pahaa makua suussa. Mut paljon paljon paree.

Ihanaa Madie että kaikki näytti olevan hyvin!
Mä oon tuolta aina välistä seuraillu että jännitettävää on ollu..
Eli maaliskuisissa pysytään! Tosin ite en oo ultrassa käynny, mutta aika luottavaisin mielin olen ku oireita on paljon  ja mitään vuotoja tai mahakipuja ei oo vielä ainakaan ilmenny... Nyt siis menossa 6+5..

Kävin tuolla lokakuisissa vakoilemassa masukuvia ja siel oli ginessalta rv25 kuva. Aivan ihanan pyöreä maha..  Vähän kyl pelkäsin et tuleek tippa linssiin ku menen sinne käymään kun olis kerra ittel kans melkonen kumpu jos se olis vaan pysyny messis.. Noh selvisin ilman palaa kurkussa. Ylpeä itsestään.  Ja on täällä muillakin ollu ihanaisia masuja..

Madielle onnittelut hyvistä uutisista!

Sukeylle ja paukke:lle tsemppiä yrityksiin! Ei kai tässä muutakaan voi sanoa. :)

Kaikki odottavat voikaahan paksusti!  Tein aamulla mustikkapiirakkaa, joten tää mamma ainakin voi paksusti tän päivän jälkeen! :P

Takaisin