Uudestaan raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan niinkuin olisi jokin uloke (pallit) tuossa jalkojen välissä emoticon
Hehe, voiko edes näkyä näin varhain?!

Aamu muuten, mä katoin myös omaa (siis tulevan vauvan) ultrakuvaa ja sanoin miehelle et sillähän on selvästi pallit, mut se oli vahvasti sitä mieltä ettei ne voi vielä näkyä tässä vaiheessa. Ja samanlaisilta näyttää Eemin vauvan "pallit" tuossa kuvassa. :D

Muoks. Onhan muuten tytönkin sukupuolielimet alussa niin turvonneet että ei niistä erota kumpi on tulossa, siis näin aikaisessa vaiheessa.

Joo no niin tääl meidän vieraatkin sanoi et tuossahan on pallit. Mut mä kyl luulen et sillä on toinen jalka ihan koukussa ja se on jalkaterä ja varpaat mikä siin kohas näkyy. Siis näin mä tulkitsen asian. Ja siis ei niiden viel täs vaihees pitäs näkyä ovat niin pikkuset. Mut hyvin erehdyttävästi on pallien näköä

Voi miten ihanaa että teidän luomulla on kaikki hyvin!

Ja jos nuo on pallit, niin Elsallakin oli tuollaiset ;-)

Tweety kirjoitti:

Ja jos nuo on pallit, niin Elsallakin oli tuollaiset ;-)

Hehheh, näin mä vähän epäilinkin. Yritin uudestaan muka katsoa kuvaa, mutta en mä siinä nää enää mitään muuta kuin ne ballsit xD

Hmm.mun mielestä etummainen jalka on koukussa ja pallit on "kantapää."
Mut mähän en kätilö olekaan ;)
Ihana <3

Piti sitten rueta kuvaamaan omatkin ultrakuvat. Tuossa alemmassa nyt näkyy jotain ylimäärästä jalkojen välissä mut tossa ylemmässä ei niinkään. Mulla on kyllä niin vahva tyttöolo että tuskin noi meidän kuvissa ainakaan palleja on!

Kyllä nuo 4D-kuvat on vaan ihania :)
Hassusti on sattunu kummankin kuviin nuo "pallit". En varmaan ite ees tajunnu katella tuollasia Niklaksen ultrakuvista sillon.

Onko Eemillä muuten mitään tyttö- tai poikaoloja?

Niin, noi 4d-kuvat on kyl selviä. :)

En tiiä kuulostaako tää teistä hassulta mut mainitsen nyt kuitenkin. :) Oon teille sanonu et on vahva tyttöolo. No äiti oli tänään käyny semmosella "ennustajalla" joka ei ole varsinainen ennustaja vaan näkee lähinnä ihmisten sielut ja henget ja "suojelusenkelit", niin hän oli veikannut myös meille syntyväksi tyttöä.
Äiti ei  meinannu ensin kertoo tuota veikkausta mut kun sanoin että itse veikkaan tyttöä niin hän sitten sanoi että samaa mieltä oli tämä ennustaja.. Saa nähdä!
Oishan se ihanaa, oma pieni tyttö <3 Nyt kun poika jo on. Toki poikakin on erittäin tervetullut jos on tullakseen. :)
Mut nyt jännätään 24.8 asti että kumpi sieltä tulee  ja toivottavasti paikkansa meille haluaa esitellä.

Niin onko Eemillä poika tai tyttöoloa?
Entä Madiella vaikka alussa oletkin mutta voihan silti joku "olo" muodostua?
Ja eikös Lidialla ole näinä päivinä rakenneultra? Tulehan kertomaan uutiset!

mulla on ihan selkeet poika fiilikset. Ei olis niinku epäilystäkään. Jostain syystä olen tienny heti alkuun molemmilla aiemmillakin kerroilla kumpi on tulossa. Noh eihän sitä oikeesti voi "tietää" mut olo on ihan yhtä vahva kuin aiemminkin.

Voi siis Hemppa ku noi 4D kuvat on mahtavia!!! Milläs viikoilla nuo kuvat oli otettu? Ei ainakaan 12 viikon kohdalla pitäs edes olla erotetattavissa sukupuolia ku ovat niin turvoksissa molemmat sieltä alhaalta.

Ton ultran jälkeen mulle tuli muuten ekaa kertaa tän raskauden aikana sellanen olo et voi IHanaa!!!!

Ja siis, MÄ VOIN TAAS SYÖDÄ!!! Ja voin aika mainion hyvin. Siis uskomattoman ihanaa!!! Aivan kesän paras vkl takana. JEI!! Mä ehin vielä nauttimaan tästä kesästä. Niin mahtavaa!! Olen selvinny voittajana tästäkin kurjimuksesta!!! Voi hitsin hitsi! Miten voin viel enemmän hehkuttaa emoticon  hih!

Eemi, noi kuvat on 12+2 ultrasta. Ja ei voikkaan sukupuolta viel erottaa, kunhan laitoin huvikseen noi kuvat missä näkyy noi "pallit". Ja mullahan on niin vahva tyttöolo että ei noi todellakaan voi pallit olla meidän kuvissa!

Mä en ehkä vielä voi noista tyttö/poikaoloista paljon sanoa, kun oon niin alussa. Jotenkin on vähän erilaisia oireita, niin ehkä se ois tyttö? Mutta koska viimeks luulin viimeselle minuutille ennen kun Niklas synty, että tyttö tulee niin omiin tuntemuksiin en enää luota.

Mua kyllä nyt pelottaa niin paljon... Perjantaista lähtien mulla ei oo juurikaan ollut huono olo. Ihan vähän tänään on taas ollu, mutta pelottavan hyvä olo. Vähän on tullut ruskeaa tuhrua ja vaaleanpunertavaa valkovuotoo, niin kohta meen ehkä ihan paniikkiin. Tuntuu niin, että tää on menossa kesken. Mihin ne oireet muuten olis yhtä äkkiä menny? Ei vaan jaksais toista keskenmenoo perään... vaikka eihän 2 nyt vielä paljon ole, mutta silti. emoticon

no jos ei ala vuotaa keskiviikkoon mennessä niin sillon ois neuvola niin jospa kuuluis sydänäänet... Kun ei oo varaa mennä varhaisultraan.

Madie, täällä peukut ja varpaat pystyssä että tuo on normaalia alkuraskauden vuotoa! Älä vielä huolestu ennen kun vuoto muuttuu kirkkaaksi. Vaikka tiedän että vaikeaa se on. Ja oireethan eivät kerro mitään, oli oireita tai ei! Toivotaan parasta että pikkuinen pysyy mukana!

Madie, täällä myös kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki on hyvin! Kyllähän tuommosesta huolestuu, se on varma! Yritä sinnitella sinne seuraavaan neuvolaan.
Meillä tämä eka poika sai alkunsa aika helposti (kahdet menkat) , eli en voi tietää miltä tuntuu keskenmenot ja kuukausien yritykset, mutta varmasti on todella kurjaa. Mutta ei manailla piruja seinälle! Voi olla itsellä sama tilanne, että joutuu odottamaan pikku kakkosta ...
Madielle tsemppiä ja halauksia!!

Tsemppiä Madielle, eiköhän kaikki ole ihan hyvin!

Ihania ultrakuvia Hempalla ja Eemillä, ei paranisi katsella moisia ollenkaan..

Itse en ole vielä saanut plussaa, tosin nyt kun kierto näyttää tasaantuneen, niin voipi tiirailla ovulaatiolaskuria, että koska olisi seuraavan kerran mahdollisuus. Ainakin viimeksi se toimi hyvin. Varhaisultrassa lääkäri kysyi, millä viikolla mennään, ja osasin sanoa päivän tarkkuudella, kuinka pitkällä raskaus oli. Lääkäri vaan kommentoi, että noin tarkkoja aikoja saa yleensä vain hedelmöityshoitojen avulla alkaneesta raskaudesta..

Kiitos kaikille :)

Mä oon nyt kyllä jo ihan varma, että kaikki ei ole kunnossa ja sydän on lakannut lyömästä. Eilen vielä hajut sentään otti nenään, mutta tänään ei sitäkään. Oksensin kyllä aamulla vaikka olo ei edes ollut hirveä. No eihän nuo oireet tosiaan mitään kerro varmasti.
Mua eilen peloteltiin, että näillä viikoilla vauva ei pakosti tuu enää itse ulos, jos on kuollut. Niinpä päätettiin miehen kanssa, että jos oireet ei palaa ja keskiviikon neuvolassa ei kuulu sydänäänet niin varataan varhaisultra mahdollisimman pian. Ei olis kiva olla "raskaana" vielä reilu 4 viikkoa, jos alkio ei ole elossa. Saa sitten sen pois ja voi alkaa alusta yritys. Mikä ei kyllä tällä hetkellä houkuta...
Vuotoa ei siis vielä ainakaan ole. Ihan minimaallista ruskeaa turhua tuli eilen. Ei sitä voi edes vuodoksi sanoa.

Toivon todella, että nää mun tuntemukset on ihan vääriä ja pääsen vaan superhelpoilla oireilla tässä raskaudessa :)

Takaisin