No niin, nyt on sitten täälläkin takana se virallinen np-ultra. Oiskos lukema ollut 0,68mm, eli normi. Sen verinäytteen tulokset tulevat sit joskus, mutta uskoisin senkin tuloksen olevan ihan ok.
Meitin pikkusen koko vastasi päivälleen sitä mitä pitikin, eli tänään 12+2 [:)] Kasvaa näköjään tarkkaan, kun edellisessäkin ultrassa vastasi päivälleen viikkoja [:D]
Ja kuten siinä pari viikkoa sitten tehdyssä ultrassa jo nähtiin, niin istukka mulla on etuseinässä. Nyt vaan nähtiin, että on sitten myös kokonaan kohdunkaulan päällä. Saas katsoa onko noussut sieltä rakenneultraan mennessä. Sen takia toi ultra hoitsu pisti mulle tyksiin sillon rak.ultran yhteyteen myös lääkärille ajan.
Ja mikäs siinä, pääsenpä ilmaiseksi siihenkin, kun normaalisti jos äippäpolille meen lääkäriin, niin siitä tulee se poliklinikka maksu, mut nyt menee lasku meitin kunnalle ton ultan yhteyden takia [;)]
Ja niin, molemmat käsivarret mulla on nyt sit piikitetty, kun tänään otettiin se veriseula, eilen olin sokerirasituksessa ja sitten napattiin ne parvon vasta-aineet.. Eli tuloksia odotellessa. Josko sitten ens viikolla, kun on neuvola, niin olisivat valmiina...
Mut siis kaikenkaikkiaan IHANAAAA oli jälleen nähdä, että pikkukaverilla kaikki hyvin ja kovasti siellä viuhtoi käsillä ja jaloillaan [:)][:)]