Ultrakuulumiset ja mahdolliset kuvat

MartinaZ

Silmät suurina ihmettelijä
Tänne siis ultrassa kävijöiden kuulumisia ja kokemuksia siitä millaista oli.
Itsellä eilen ensimmäinen ultra ja aivan mahtava kokemus. [:)]
Seuraava jo 16.9,kun viikkoja on enemmän,kun luulin eilen viikkoja olleen 12,mutta olikin vasta 9+4.[;)]
 
Hihii... [:)] Kävin tänään varhaisultrassa yksityisellä!
Ja siellähän näkyi, 1,5cm pitkä "katkarapu", jolla oli pää ja käden alut ja sydän sykki! [;)]
*ikionnellinen ja erittäin huojentunut tuleva emo*
Se mun rusehtava tiputteluvuoto on siis ollut ihan harmitonta ja turhaa säikähdin pari viikkoa sitten ultrassa kun kuvassa näkyi vain ruskuaispussi... Ahh. Kaikki hyvin. Mielenrauha. ZEN. [;)]

Suosittelee mielenrauha-ultraa kaikille yksityisellä, jos vähäkin on sellanen epävarma olo!
 
tultiin juuri varhaisultrasta, ja selvisi että meille tulee KAKSOSET! :D
tällä hetkellä vaan naurattaa, mutta voi jestas.... :)

vauvoilla oli kaikki kunnossa, omat pienet pyöreät kodit, ruskuaispussit näkyi ja molempien
sydän sykki söpösti :) kokoa 3,3mm ja 3,6mm, eli ollaan noin viikolla 6+0..
 
Oho Tiina!! [:D] Itse haaveilin salaa (ja mieskin kyllä haaveili ääneen) että oispa kiva, jos tulis tyttö ja poika!
NO, sulle saattaa tulla, joten tuplasti onnea! Enkä usko että se on yhtään sen p*skempi homma vaikka tulis kaksi tyttöä tai kaksi poikaa... Ihanaa <3

No, JOTENKIN luulen että siinä yhdessäkin riittää työtä, joten ihan kateellinen en ole,[;)] mutta varmasti kyllä ihana uutinen kunhan alkushokista on laantunut!
 
Käytiin siis tänään yksityisellä ultrassa ja voih mikä ihana näky [:)][:)]
Siellä se köllötteli, pieni katkarapu [:D]

Syke näkyi, viuh-viuh ja kuului tums-tums [:)]

Siinä kyllä meni ihan sanattomaksi.

La vaan muuttui, nyt olen vasta päivissä 6+5 kun laskureiden mukaan olisin ollut 7+2. Mutta mitan mukaan siis näin. Tietty heti heräsi hirmu pelko, että jospa siinä onkin jotain vikaa, eikä se ole kasvanut niinkuin olisi pitänyt [:(][&o] Mutta varmaan ovis on ollut myöhemmin. Mä kun en niitä ole seuraillut, enkä yhtään muista milloin olis ollut. Mulla vaan yleensä on ollut ennemminkin lyhyempi kierto kun 28, mutta onhan tämä siis voinut olla pidempi ja ovis myöhemmin.

Suosittelen kaikille, unohtumaton kokemus :)
 
Onea Tiina! Siinä sitä onkin sulattelemista [:)] mut onneksi teillä on aikaa valmistautua tulevaan. Jos siihen nyt jotenki voi ylipäätään valmistua. Onko teillä suvussa kaksosia?
 
KIITOS teille jokaiselle onnitteluista! :)

Katselin ultran näyttöä kun lääkäri sanoi "että katsonpas uudestaan ennenkuin sanon" ja olin itse
jo nähnyt kahdet sydämenlyönnit.. gyne sitten kehui "täällä on kaksoset" :D

Voi että tätä tunnetta, oon soitellu äitille, anopille ja siskolle ja kaikkia naurattaa :D

Huoli on nyt tuplasti kovempi, mutta ollaan kyllä jumalattoman onnellisia!

Mun puolella isän äidillä eli mun mummulla on identtinen kaksoissisko ja sitte miehen puolella isän veljet on kaksosia.
Eli suvusta löytyy ;)

Muokkausta.. löytyyhän isän puolelta vielä kaks mun ikäistä (synt. -87) serkkua, jotka on erimunaiset kaksoset! :D
 
Vau! Onnea Tiina^!! Aikas mahtavaa. Miettinytkin että saako joku kaksoset. Tai kuinka moni sellasia toivoo.
 
Tuplaonnittelut Tiina^! Ja tietenkin muillekin jotka ovat jo ultrassa pikkuihmeensä nähneet[:)] Mäkin taidan harkita varhaisultraan menoa kun tuntuu muuten aika niin julmetun pitkältä. Eka neuvola olis vasta kolmen viikon päästä ja siitä parin viikon päästä vasta eka ultra. Yli kuukausi siis vielä epätietoisuudessa....
 
[:)][:)][:)] TERVEISIÄ VARHAISULTRASTA [:)][:)][:)]

Arvaatte varmaan, että uutiset on hyviä [:D]. Vaavi on 0.9 cm pitkä pötkö ja sydän sykkii kauniisti! Kaikki on niin hyvin ku tässä vaiheessa voi olla, sano lääkäri!
 
Tänään tuli käytyä ultrassa, siellä se pikkuinen oli, sydän tykytti niin vauhdilla [:)]
Kyllä siinä tuli tippa linssiin, ja mies ensin ei ymmärtänyt koko kuvaa, ja miehestä aivan näki kuinka alkoi hymyilemään kun naantalin aurinko kun näki pikkuisen ja sydämen tykytyksen.
Eli kaikki on kunnossa [:D]
3 viikon päästä neuvola lääkäri ja sitten varmaan piakkoin uusi ultra [:)]
 
Onnittelut kaikille, eikös olekin mukavan huojentunut olo?! Ja nyt vasta itsekin TAJUAA ja ennen kaikkea USKOO että siellä on joku! [:D]

Yritän nyt laittaa liitteenä kuvan omasta katkaravustani... Siitä erottaa pään ja käden alut, kun tarkkaan katsoo ja päästä häntään mitta oli 15,3mm...[;)]


 
Yritänpä tässä liittää meijän "Auliksen" kuvan teille nähtäväksi... katotaan miten onnistuu

 
Terveisiä myöskin varhaisultrasta eiliseltä 2.9.!! [:)]

Kaikki oli kunnossa, pituutta oli 10,7 mm, ja sen mukaan LA muuttui aikaisemmaksi, eli on nyt 17.4.2010. Eli tänään menossa sitten 7+3 eli 8. viikolla ollaan. (Päivitän tickerin kunhan kerkiän.)

Oli kyllä aika mieletöntä! Ei meinannut heti tajuta, että siellähän se pikkuinen on ja sydän lyö! Mieskin oli ihan ihmeissään ja otti jopa kuvia ultraustilanteesta vastaanotolla!

Nyt sitten on tarkoitus huomenna kertoa suuret uutiset vanhemmille ja sisaruksille. Kyllä jänskättää!!
 
Hienoa, Sakaali!

Kyllä siinä sanat meinas tosiaan loppua, kun tuijotti ultran näyttöä... [:)]
 
me käytiin varhaisultrassa vatsakipujen vuoksi. Ja siellähän se pikkuinen oli ihan oikealla paikallaan ja sydän läpätti kauheeta vauhtia :) Mikä helpotus oli, kun epilivät sitä kohdun ulkoista ja saikin nähdä että kaikki hyvin. Mittoja ei vielä saatu kun oli niin kauhean pikkuinen, mutta kaikki hyvin silti. Kahen viikon päästä mennään uudelleen, jolloin jo mitatkin saadaan.

niin innoissani etten muistanut että olin jo tuonne toiselle palstalle (ensimmäinen ultra) tästä asiasta kirjottanut [:D] uups.. sori...
 
Miten teillä toi ultra otettiin? Siis alakautta vai mahan päältä?
Multa otettiin mahan päältä ja se np-ultra sitten otetaan alakautta.
Kun tuttavani niin ihmetteli että nyt jo mahan päältä ultrasi, ja jo näkyi noinkin hyvin...
ja kun luin aiheesta niin monessa luki että vko 17 eteenpäin vasta aletaan mahan päältä ultrata [:-]
 
Mulla varhaisultra otettiin alakautta, mutta viimeksi ainakin ottivat np-ultran ihan vatsan päältä. Se ultraaja sanoi siinä aluksi, että "yritetään eka tuosta vatsan päältä, mutta jos ei onnistu, niin vaihdetaan sitten taktiikkaa".
Tuo kait riippuu vähän siitä miten paljon on vatsanpeitteitä tms. Kuulostaa kyllä erikoiselta, että jo varhaisultra otetaan vatsanpäältä... No mut, jos se onnistuu, ni ainahan se on kivempi riisua niitä housuja vaan vähäsen. [:D]
Mut rakenneultra on jo sit ihan siitä kummun päältä.
 
Takaisin
Top