Kuten jo tuolla joulukuun pinossa mainitsin, ensimmäinen neuvola takana! Aika rutiinilla meni kolmannen odottajalle, täytettiin paperia ja otettiin verenpainetta, joka oli jälleen kerran oikein hyvä.
Sovittiin terkkarin kanssa pelisäännöistä; Hempat mitataan aina kilpirauhaskokeiden yhteydessä (mulla on aika paha toimenpidekammo ja hemppaneula ei oo mun kaveri) ja sokerirasitukseen vasta sitten jos muutakin aihetta tulee kuin paino, joka onneksi on laskusuunnassa. :) Oikein mukava täti oli, oon ressannu tätä käyntiä koko viime viikon, olen törmännyt myös vähemmän mukaviin terveydenhuollon ammattilaisiin. :P
Sain myös tietää että Naistenklinikalle otetaan synnyttäjiä remontinkin aikana, joten pistin ensisijaiseksi toiveeksi sen, sitten pitää aikanaan miettiä erikseen, lähdetäänkö Jorviin vai Kättärille jos ei klinikalle sovi. Naistenklinikan halusin lastenklinikan läheisyyden takia, mieltä rauhoittaa että tiedän sairaalan sijainnin ja miten sinne pääsee, sekä se että lapselle jotain sattuessa on lapsiin erikoistunutta hoitohenkilökuntaa lähellä. Jos hätätilanne tulee vauvalle niin lastenklinikka on usein se paikka minne lähetetään, joten parempi vaan jos olen lähellä sellaisessa tilanteessa.
Seuraava neuvola helmikuussa, sitä ennen np-ultra ja huomenna sitten se mun itse kustantama varhaisultra yksityisellä, jee! :)