Ultra-ja neuvolakuulumiset

ninspe

Vauhtiin päässyt keskustelija
Otsikon mukaisesti! =) ja ultrakuviakin saa laittaa jos mieli tekee:D

Mulla eka neuvola varattuna 27.11. ja varhaisultra 12.11. Mietin kyllä, pitäisikö sitä vähän siirtää myöhemmäksi että varmasti ollaan viikolla 7..=)
 
Mulla on neuvola 19.11.. En tiedä vielä mennäänkö varhaisultraan, esikoisesta ei käyty ja pitää miettiä jaksaako odotella sinne np-ultraan asti. Saa nähdä :)
 
Heips!
Itse käyn ensin perjantaina veritestissä ja jos siellä arvot kohdillaan niin sitten vasta uskallan ruveta varailemaan ultraa ja neuvolaa :)
 
Mulla varhaisultra ja neuvola 15.11. Pääsin onneksi varhaisultraan vaikka takana on vasta yksi keskenmeno.
 
Eka neuvola ja ultra yksityiselle varattu! Neuvola on 29.11. (viikkoja silloin 8+3) ja ultra 20.11. (rv 7+1). Jännää!
 
Ja jatkanpa vielä yhdellä ultra-ajalle, eli sain varattua synnärille jo nt-ultra-ajankin, ja se on pe 21.12. (rv 11+4). Ihana päästä käymään ennen joulua (vaikka toisaalta jos uutiset on huonoja, saattaapi mennä joulu pilalle).
 
Minäkin sitten varasin varhaisultran ensi viikolle, silloin viikkoja 7+1. En malta odottaa np-ultraan ja jotenkin alko hirvittämään kun ne vähäisetkin oireet tuntuu hävinneen.. Jännät paikat!!
 
Gia, me mennään aika lailla samoilla viikoilla ja samaan aikaan ultrat!:D mulla on maanantaina se ultra, voi luoja että mua jännittää ihan älyttömästi! Nyt ei mikään muu päässä pyörikkään kun se. iik:D
 
Mulla varhaisultra 20.11 (rv7) ja neuvola 26.11 :D nyt pitäis vielä soitella ja varailla tuo nt-ultra kun on kuulemma hankala saada ku just 25.12 osuu mun rv12,ei taida siis silloin olla :D mut sitä ilmottelen ku tiiän enempi<3
Lumimarja.no huh ku kuulostaa paljolta nuo raskausviikot :) hassua et pitää merkata tolleen mut onneks ultrassa sit selviää oikea aika.
 
nyt olis sit np-ultrakin varattu ja se olis 21.12,just ennen joulua ja tosiaan toivon että on sitten hyviä uutisia ettei joulu mene suriessa kun muuten rakastan joulua yli kaiken <3
 
MARIANNU Vähän repesin ku vertailin noita meidän ultra-aikoja...varhais-ultra ja nt-ultra ovat samoina päivinä,neuvolassa on sentään kolmen päivän ero :D:D:D eli samoilla jännityksillä mennään :D
 
Lumimarja, kylläpä olet mahtavan lasketun ajan saanut neuvolasta :). On se kumma miten tarkalleen ohjekirjasen mukaan pitää mennä. Ja eikö sulla kuitenkin ollut hcg mitattu jossain välissä, eli että ei ole mitenkään mahdollista että raskaus on noin pitkällä? Ihme homma
 
PipaPoppana, ihan samaa katsoin äsken :). Molemmat ultrat samoina päivinä, sä pääset vaan pari päivää ennen neuvolaan. Miten usein muuten sun paikkakunnalla joutuu neuvolaan kun kyse ei ole ekasta lapsesta? Mä kattelin noita tuolla Vantaan sivuilla ja totesin, että olen oikein tyytyväinen, että käytejä on varsin harvakseltaan. Mulla tuon ekan käynnin jälkeen seuraava on viikoilla 12-14 (siinä kohtaa lukee että "tarvittaessa", joten sitäkään ei ehkä ole?), sitten rv 22-24 seuraava! Eli ei kovinkaan usein.
 
Mä plussasin maanantaina, mutta jo eilen tiistaina soitin neuvolaan syystä, jotta mulla on verenpainelääkitys aika vaikeahoitoiseenkin tautiin. Alapaine ei meinaa pysyä blakkarissa ei sitten millään. Nyt kuitenkin ohjeistettiin jättämään lääkitys pois ja mittailemaan ahkerasti joka päivä. Jos lukemat pysyvät edes jonkin sortin kurissa eikä olo muutu aivan hirveäksi ennen, niin ensi viikon torstaina 15.11. mulla on aika verenpaineasioissa neuvolalääkärille. Mä vähän luulen, että saan lähetteen kunnalliselle puolelle varhaisultraan. Ensimmäinen virallinen neuvolakäynti on kuitenkin vasta 11.12. Toivottavasti tämä niin kovin toivottu rakkauspakkaus on ja pysyy kyydissä nämä ratkaisevat alkuviikot.
 
Maverick Toivotaan ettei olo muutu huonompaan suuntaan ku lopetat lääkityksen.. :)

Itellä on varhaisultra 13.11. ja neuvolatätin juttusille mennään 15.11. Sais kyl tuo aika kulua himppasen nopeemmin..vielä 6 päivää..Argh! :) Meillä tulee maagiset 12vko täyteen 28.12. ja suunnittelin jo, että uuden vuoden toivotusten yhteydessä on helppo järkyttää ihmisiä lisäämällä yhden uuden nimen viestiin.. :) Hihii..Oonko vähä ilkee... :D
 
Tänään käyty varhaisultrassa! Olin ehkä turhan hätäinen varhaisultran kanssa, kun viikkoja ei ole ehtinyt tulla täyteen vielä kun pikkasen alle 6. Kauheasti ei sielä masussa mitään näkynyt, mutta varmistus raskaudesta tuli. Eli sydänääniä ei vielä nähty, koska ne tulevat vasta näkyviin viikon sisällä, harmitti vähän tämä hätäily.. Kuitenkin näin aikaisessa vaiheessa (rv 5+4) pystyi erottamaan oikean muotoisen kohdan (+pienen pienen mustan "pilkun"), johon pieni on jo muodostumassa. Eli pienen pieni vauva siellä jo köllii :)

Muutaman viikon päästä menen uudestaan varhaisultraan, jotta saadaan nähtyä se sydämensyke. Olen todella iloinen ja innoissani, mutta vielä en uskalla pomppia riemusta. Toivon mukaan pieni tykytys sieltä löytyy muutaman viikon päästä ja saadaan varmistus asiasta. Nyt kuitenkin olo on huojentunut, kun kaiken pitäisi olla hyvin :)
 
Miulla olisi varhais ultra 26.11 rv 6+6 ja malttamattomana odotan että saan nähä sen pienen salamatkustajan alun. Sinne asti jännitettävänä olisi onko kaikki hyvin ja näkyykö sieltä pientä sykettä. Onneksi ultrassa saa käydä samaan hintaan viel uudelleen jos ei näy sydämmen sykettä viel. :)
 
Meillä eka neuvola 12.11 ja ultra 19.11 ja kamalasti jo jännittää ja toivoo, että kaikki olisi hyvin :)
 
Takaisin
Top