Onnea iloisista uutisista!
Alun perin mun oli aika mennä 19.12. np-ultraan ja meninkin, kaksi tuntia myöhässä tosin ja en tietenkään päässyt enää tutkimukseen ja uuden ajan 2.seulaan sain tälle päivää, 3.1. Oma moka oli tuo väärä aika kun olin sen itselleni väärin merkannut, mutta kyllä harmitti kun innoissani menin ilmoittautumaan ja siellä sanoivat että olivat odottaneet kaksi tuntia
se päivä meni itkiessä, sen verran otti koville ja tämä herkkyys kun on ollut muutenkin omaa luokkaansa.
21.12. mulla oli sitten munuaisultra, jossa ultraaja alkoi kysymättä katselemaan myös mitä vauvalle kuuluu. Itku siinä tuli kun näin pomppivan pienen siellä massussa
se helpotus juuri ennen joululomia oli kyllä mieleenpainuva paria päivää edeltäneeseen pettymykseen.
Tänään siis oli ultra, jossa ei enää saatu luotettavaa niskaturvotusta mitattua koska viikot on jo niin pitkällä, mutta 1,4mm se oli kuitenkin. Hyvältä näytti sikiö, kaikki ok. Ystäväni oli mukana ja sanoi nähneensä pallit, mutta itse en tajunnut katsoi niin tarkkaan kun kuuntelin mitä kätilö pulputti luustosta. Ystävälläni oli poikansa ultrassa 12:lla viikolla pallit jo nähtävillä selkeästi. Että saas nähdä miten on
Olen käynyt myös sisätautilääkärillä suonikohjujen, mahdollisen munuaissairauden ja lapsena sairastaneeni syövän takia. Tulee lisätutkimuksia ja lisälääkärikäyntejä. Lähtökohdat on kuitenkin hyvät eli kaikki hyvin.
Huh huh. Pitäisi varmaan käydä useammin kirjoittelemassa, ettei kerralla tulisi rustattua mielin määrin.
Uusi neuvola-aika on tämän kuun loppupuolella, rakenneultra ensi kuun puolessa välissä ja sitten sinne mahtuu vielä sisätautilääkärin vastaanotto.