Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Se on kyl jännä ku joillain tulee tommonen vauvamasumaisempi kumpu ja joillakin sit vaan kasvaa maha joka suuntaan. Itse oon kans näitä ns "tyynyn odottajia", tai ainakin viimeksi olin ja nyt vaikuttaa menevän samalla linjalla.. Ite ennen aina ajattelin et tyynyt tulee pulleemmille mut on kyllä pitänyt todeta ettei se kyllä ihan niin ole sääntöihin kirjoitettu. Vähän on vaan (taas) totuttelua tähän tyynyyn, ku ois helpompi jostain syystä mieltää noi pallomaisemmat mahat vauvamasuiks. Lähes jopa ärsyttää tää oman pään raskausmahanäkemys :angry3 liekö medialla tms vaikutusta asiaan, tiedä siitä.
 
Toivottavasti ei osu mun kohalla oikeaan tuo uskomus tällä kertaa, vaik viimeks menikin sit nappiin tuon mukaan :D
 
Mulla on tyynymäinen vielä, voi kun pysyisikin ja toteutuisi tuo uskomus (siis minun toive) :) mies taas toivoo päinvastoin ja haluaisi poikamahan tulevan :wink
 
Itsekkin vähän toivon, et tää tyynymäinen maha meinais tyttöä :) Vaikka toinen poikakin olisi kyllä ihana saada :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Mulla ei ole kuvaa kyllä nyt heittää mutta tuntuu että itse olenkin nähnyt kummun jo useamman viikon ja omista housuista luovuin jo ennen viikkoa 12 niin aivan kuin maha olisi pompsahtanut tässä parissa päivässä todella selkeästi esille! Hurjaa.
Viikonloppuna sain ostettua tukivyön ja iskin sen äsken päälle, ei muuten yhtään liian aikaisin :)
Toivottavasti nämä isot muutokset ei ala ahistamaan :oops:
 
Musta tuntuu että joka toinen päivä oon et jee maha on kasvanu ja joka toinen et hyi oon vaan läskistyny :D varsinkin niinä päivinä kun joku vaate ahistaa...eilenkin piti nykiä yhtä yökkäritoppia alaspäin, kohta se muuttuu napapaidaks kun on niin lyhyt...
 
Mulla aika samaa rataa kun siul ahk87 ton mahan kasvun aiheuttamat ajatukset juoksut mennyt :D Vaik mun kohal kylläkin on käynyt niin, että olen oikeasti läskistynyt tässä vastikään ja nyt sit ton makkaran alla turpoaa toi vauvamaha, enkä ole ehtinyt tottumaan kumpaankaan ja tuntuu et noiden aiheuttamat tunteet menee nyt ihan ristiinrastiin :D
 
Mulla taas menee niin päin et oon tiputtanu painoa ~17kg niin nyt tuntuu siltä et läskiä vaan tulis mahaan eikä mitään vauvamahaa :D varsinkin kun jonkun vaatteen kaivaa kaapista kun kerkes jo tottua siihen et jokainen vaate oli liian iso ja nyt ei ookkaan...viimeks tänään laitoin miehen ulkoiluhousut jalkaan kokoa L. Mulla oli ennen samanlaiset housut kokoa M ja ne jäi sit niin isoks et möin pois. No nyt nää ällät on ehkä yhtä isot kun ne ämmät oli o_O en ala....
 
Aikamoine painonpudotus ahk87. Kyllä se taitaa silti vauvamaha olla mikä siellä kasvaa eikä läski!!! :grin

Mä tilasin juuri äitiltäni joululahjaksi haalarin, olen paljon ulkona kun on noita eläimiä niin lämmin haalari on hyvä! Nyt aloin vain miettimään teinkö vähän virhevalinnan koon suhteen kun tilasin xs. Mahan takia se ei varmaan mahdu päälle kauaa ja jos kiloja jää synnytyksestä niin sittenhän se on auttamatta liian pieni ensi talvea varten :grin
 
ahk87, Huomasin, että olen laittanut vahingossa sulle masukuvaan arvion:en ole samaa mieltä. Sori, en ole todellakaan tarkoituksella laittanut sitä! Puhelimella selatessa varmaan sormi lipsahtanut.
 
Takaisin
Top