Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Mul on jäänyt vähän kuvien ottelu, mut ihan silmämääräisesti kun peilistä katson, niin tuntuu et on maha pienentynyt mulla huomattavasti. Taisin olla hippusen turvonnut alkukolmanneksella :D
Olinkin kyllä hämmentynyt sen jälkeen mahani koosta kun sain tietää että on vaan yksi lapsonen tulossa, kun viime raskaudessa ei rv.39.kään ihmiset meinanneet uskoa että kahta odotan, josta olen vetänyt johtopäätöksen että menisin nyt erittäin pienellä raskauspötsillä loppuun asti.

Itse en pysty enää nukkumaan milläänmuotoa selälläni, tulee alle puolen minuutin niin paha olo ettei jätä epäilystä. Myös mahallaan nukkuminen ei tunnu enää kivalta, eikä kyljelläänkään jos en saa ylimmäistä jalkaa vedettyä eteenpäin koukkuun. Luulen ettei oo enää kauheen kaukana se tyynyjalkovälissänukkumis-vaihe.
 
Heh.. En oo kerenny keskittyy kyllä liikuntaan yhtään liiakseen täs parina viime vuotena. Nuorin on viis vuotias ja kun olo 1,5v kävin todella paljon jumpissa ja salilla. Pyöräily ja lenkkeily on sitten taas aina ollu lähellä sydäntä. Pysyy pääkin kasassa jos on yhtään stressiä. :D Niitä tulee tehtyä aina kun aikaa ja motivaatiota.. onhan täällä paljon ihania masuja ja hyvässä kunnossa olevia äityleitä :) Nyt pitäs alkaa unille, huomenna saadaan tietää pienen sukupuoli vähän jännittää :)
 
Tänään rv19+0 ja sen kunniaks vertailukuva parin viikon takaiseen kuvaan. Kivasti pullahtanu :grin tuli sellanen olo et ois lihonu 5kg mut eilisessä lääkärissä oli vaan +0,9kg eroa kolmen viikon takaiseen neuvolaan :grin
 

Liitteet

  • rv17-19.jpg
    rv17-19.jpg
    310.6 KB · Katsottu: 151
Mäkin huomasin noi koirat vasta kun olin ladannu ton kuvan :D sit huomasin et akh87 takana kurkistelee myös joku utelias karvakuono!
 
Takaisin
Top