Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Se en tykkää näky sillä nimimerkillä minkä tää forum antaa siinä vaiheessa kun tekee tunnuksen et en tiiä olitko sä vai joku muu :D mutta asia selvä, en menettäny yöuniani :wink
 
Hehe :D en tiedä miksi yhtäkkiä sain päähäni et se olin mä :D Kai se on tän raskauden tuomia muutoksia, kun muutenkin sekoilen kokoajan, mihinkään ei ei kunnolla pysty keskittymään ja muisti ei pelaa.
 
Meil on just läppäri rikki kun esikoinen vähän heitti sillä volttia pöydältä lattialle eli mul on vaa puhelimella nää kuvat ja käyttöjärjestelmäki on Android eikä Windows :) mutta kiitos kuitenki ohjeista! Liekö kameran tarkkuudesta sitte kii että ottaa ns liian isoi kuvia. Mä huomaan itellä hullun eron siinä että onko turvoksissa tai ei, jos juon lasin hiilihapollista juomaa niin tadaa, hetken päästä näyttää ku olis viimisillää ja pallon puhkeamistunne sen mukainen :D

Onko teitä alkanut masu jo "häiritsemään" esim kumartuessa tai muuten liikkuessa?
 
Mulla ainakin heti tuntuu inhottavalta jos kannan vaikka ruokapusseja kaupasta. Mutta muuten ei ole vielä niin iso että olisi tiellä mitenkään. Kuinka pitkään saa nukkua selällään ennenkuin alkaa haitata verenkiertoa? Sitten kyllä häiritsee yöunia ja paljon :D
 
Lääkäriltä kysyin nukkumisesta ja sanoi, että selällään saa nukkua niin pitkään, kun siitä ei tule huono olo. Eli jos se verenkierto häiriintyy, sen kyllä kuulemma huomaa hyvinkin ennen kuin siitä ehtii vauvalle olla mitään vaaraa. Oireina voi siis tulla huonovointisuutta ja huimausta, joka helpottaa, kun kääntyy kyljelleen.
 
Joku raja tais olla että 16-viikon jälkeen voi alkaa painaa niitä suuria verisuonia selällään nukkuminen, mutta varmasti hyvin yksilöllistä tämäkin
 
Olin kanssa tosta 16 viikosta kuullut ja siksi lääkäriltä kysyin. Sanoi tosiaan, että sen verisuonten painamisen kyllä huomaa ennen kuin saa vahinkoa vauvalle aikaan. Eli omaa oloa kuunnellen.
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Tässä mun pömppö rv 15+0 :)

Tuosta selällään nukkumisesta/löhöilystä, on todellakin hyvin yksilöllistä. Joku ei voi makaa ollenkaan kun tulee huono olo kun taas yksi kaverini sanoi että hän pystyi koko raskausajan :) Enoughin sanoihin yhdyn, itseä kuunnellen.
 

Liitteet

  • 1417867003561.jpg
    1417867003561.jpg
    39.2 KB · Katsottu: 155
Mä en pysty enää nukkumaan täysin mahallaan, mutta sillai mahakyljellään vielä joo :grin Tällähetkellä tosin tuntuu että uni tulee nyt vain selällään makoillen jalat koukussa, normaalisti ei tule kyllä selällään edes nukuttua.
 
Ihanan hoikka olet edelleen Lisii :)
Mulla taitaa olla sellainen välivaihe, että ne ketkä tietää mun olevan raskaana ovat huomanneet masun ja sen kasvun, mutta ne ketkä ei tiedä, katsovat varmaan, että onpas toi lihonut :P
Odotan myös, että maha tulee selkeästi esiin :love7
 
Miuku&Möhis, tartti tykätä sun kuvasta jo pelkästään ton aurinkoisen kuvankäsittelyn takia! :grin Mun maha on aika samaa kaliiberia ku sullaki (19+1).
 
ahahah :D pakko oli laittaa aurinko ku on niin kamalat kelit. Kahen koiran kanssa olin just ollu lenkillä ja sain kunnon itkupotku raivarit metikössä... sen jälkeen naurut päälle :). Mulla on yllättävän iso tuo masu tai ainaki siltä tuntuu ku aina ollu semmonen ruipelo. Ei mulla paljoa painoa ole tullu lisää ,kaik tainnu mennä lypsykoneisiin, masuun ja ehk vähän hanurinki
 
Takaisin
Top