Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Sori, kuva on vaakasuunnassa. Tos mun masu 13+1. Nyt on päivin öin tuollainen eli ei voi laskee iltaturvotukseks enää :) Harmi kun ei oo mitään vertailukuvaa ennen raskautta mut tosta vois ottaa ainakin yli 1/3 pois niin hahmottaa minkä kokoinen olen normaalisti :) tänään vasta huomasin et ulkoilukerraston pöksyt painaa tosi paljon eikä itse ulkoiluhuosut mee enään kii, pakko käydä ostaa jotain isompia aluskerrastoja talven lenkeille :)
 

Liitteet

  • 1416747420445.jpg
    1416747420445.jpg
    53.2 KB · Katsottu: 142
Mulla on suunnilleen samankokoinen maha kun sulla Kirsikka2014 :) ja oon 14+5 :) vielä viimeviikolla tuskailin kun maha ei ollut kasvanut vielä :D
 
Mulla on omasta mielestä välillä jo aivan vaaaltava vatsa, kunnes yritin ottaa siitä kuvaa ja olikin ihan säälittävä :D Näyttää vaan niin isolta ylhäältäpäin katsoen, varsinkin kun selkeästi työntyy sellaisena pallona eteenpäin, eikä leviä sivuille. Sitten taas, jos on käynyt lenkillä eikä turvota, niin eipä se ole esillä ollenkaan.. Isoimpana näyttää suunnilleen samalta kuin catnipin eka kuva, tänään 14+1.
 
Katoppas toi lataa tiedosto oli liian lähellä. Oon vaa kattonu ku tässä yläpuolella on lataa kuva ja siitä aukee et pitäs laittaa linkki kuvaan :grin
 
Ite oon korkean bmin omaava omenavartalo no en oo kyllä vielä huomannu hirveenä muutoksia mahassa. Kyllä kohtu tuntuu hyvin ku oikeestanlohasta tunnustelee mutta seisoessa siihen tulee niin hyvin päällysteitä ettei mitään ainakaam vielä näy. Toivottavasti jos tuun vielä raskaaksi ni olis toi maha vähän pienempi alussa että pääsis itekki nauttimaas raskausmahasta aiemmin. Mulla taitaa olla tänään 14+6
 
Ihania masuja :) oon niin tietotekniikkanero etten saa ladattua kuvaa ku se on liian iso enkä tiiä miten sitä muutetaan. Ois kiva tietää minkä pitusia ihmiset on jos on erinäkösiä mahoja :) mä oon tosi lyhyt 159cm ja mul on maha sellai pieni rantapallon puolikas. Olis ollu niin kiva jakaa se kuva kun oli niin söpö vauvelimasu :Heartred
 
Vitsit kun osaisin auttaa, muttei kyllä mun tiedoista oo tuohon ongelmaan apua :P Mun mielest ois kans joo kiva tietää minkä pitusia ihmiset on, et onko jotain säännönmukasuutta pitkien ja lyhyiden yms. vatsojen muodoilla, taikka hento tai vankka-rakenteisten.
Itse tänne jo yhet kuvat laittanut ja olen siis 172 pitkä, ja tosi mites ne fysioterapeutit on sanonut, äh en muista, siis samanpituiset jalat kun mitä keskiruumiskin. Ja vartaloni muutenkin ns. miesmäinen isolla selällä ja hartialinjalla, eli voinee ehkä sanoa että mulla on isot luut, en mistään hennoimmasta päästä silloinkaan kun olen alipainon puolella ollut (nyt tosiaan olin vielä ennen raskautta normaalipainoin ylärajoilla).
 
Mä oon 171 cm ja ennen raskautta painoin 63 kg +-1 kg. Nyt en tiedä painoa kun emme vaakaa omista. Ihan hyvä vaan koska tiedän että alan muuten liikaa kytätä painoa. Mulla on leveä lantio, joten näytän kyl tosi pallolta edestäpäin katsottuna kun tursuan joka paikasta :) kuvani latasin myös aiemmin.
 
Ihania masu kuvia täällä.. :Heartred
Mä oon kans tämmönen tatti 160cm. pitkä ja masu tuli nyt tosi nopeesti esiin.. Jospa mä tässä joku päivä saisin aikaseks ottaa kuvan ni laittas tännekkin.. :)
 
Ihte oon 166 pitkä ja raskasrakenteinen, ylipainoa 10kg enne rsskautta, josta kyllä varmasti osa ihan lihasmassaa. Pitää ihtelläki laittaa masukuvaa kuhan tässä saa sellasta otettua minkä kehtaa jakaa :)
 
Uijui miten ihania massuja :Heartred pitaa itekki napata kuva talla viikolla ja upata.

Toukoihme, kuvan esikatselussa pitais olla kuvan muokkaus samassa kunhan tutkii niita nappuloita. Mulla on viela yks toinen kikka jos kuva on tietokoneella ja tuo aikasempi ei toimi. Mutta se on vaha pidempi mutta aika helppo kuiteki jos perus paint on tuttu :) voin vaikka ettia sulle ohjeet kun paasen koneelle.
 
Mä oon 166cm :) pitkäselkäinen ja kohtu on taaksepäin kallistunut..
 
Mä oon 166cm ja muodoiltani pelastusrenkaan nielassu eli lantiolta löytyy pläskiä :grin ekan kuvan otin rv9, sillo ei vielä näkyny mitään, kait tossa rv15 jotain pientä on tullu :p ensimmäinen vaatekin meinaa jäädä pieneks, yks huppari ei mennyt kiinni kunnolla (tai meni mutta puristi sit inhottavasti) o_O painoa on varmaan tullu ainakin pari kiloa, huomenna se selviää mitä terkkarin vaaka sanoo...se näytti enemmän kun kotivaaka ekalla käynnillä mut sit en taas muista mikä se kotona mitattu lukema oli et ois voinu seurata :grin
 

Liitteet

  • rv9-15.jpg
    rv9-15.jpg
    323.6 KB · Katsottu: 140
Ai etta muute osaa olla hankalaa ottaa masu kuvaa :D koko ajan kamera vinossa tai edessa tai jotai. Ehkapa kokeilen huomenna uudestaan xD
 
Jansko, sulla jo ihan selvä vauvakumpu, ihana :) Mulla vaan jotenkin levinnyt maha tasaisesti jokapuolelle :D vaikka hoikka olenkin.
 
Takaisin
Top