Onks täällä toukokuisissa jossain muualla masukuvia vai painottuen tähän ketjuun, vai mihin te ihmiset olette nui masukuvat piilottaneet??
Tungen nää omani nyt kuitenkin tänne, itellä jo ihan kauheen kokonen pötsi omasta mielestä, en oo tottunut vielä yhtään, häiritsee,häiritsee,häiritsee. En saa enää kuin ulkotakilla piiloon tän mahan vaik vielä kovasti koitan tuttujen seuras piilotella, tänään kun lähettiin toiseen kaupunkiin pyörimään perheen kesken niin laitoin sellaiset oikein raskausmuotoja korostavat vaatteet. Ajattelin että mieluummin mä näytän raskaana olevalta, nyt kun kerta olen raskaana vaik vk onkin aika vähän ja siitäkin huolimatta että uskon mahan koostuvan pääasiassa turvotuksesta, kun toinen vaihtoehto on näyttää tosi tasapaksulta. Ja siis vielä jokunen kk sitten olin suht sutjakassa kunnossa, haluisin ottaa tän turvotuksenkin paremmin vastaan
13+5 illalla | 13+6 päivällä
Ps. ois mun mielest tosi kiva jos ihmiset laittais tänne vähän enemmän masukuvia, jos pääsis vaik toteamaan etten ole ainukaisia tätä kokoluokkaa olevia mahan suhteen :)