Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No meillä näky melko varmasti jo nt-ultrassa mutta sillon eivät vielä voi luvata että tieto oisi 100% varma mutta monet on saanu jo aika varman tiedon jos ovat käyneet rv16-17 ylimääräsessä ultrassa tai sitten viimestään ru jos pienokaiset suostuneet näyttämään paikkansa!

tiuhtimus, Sanoiko kätilö ihan? Meilläkin näkyi se sellainen uloke, mutta laitoit linkin jossa vielä niillä viikoilla voisi yhtä hyvin olla myös tytölläkin.

Mieheltä kysyin tänään että pettyisikö jos tulokas olisi poika ja vastasi myös että vähän juu..
Muistan että esikoisesta olin plussasta asti 100% varma pojasta. Joku pieni ajatus oli, mitä jos onkin tyttö? Kun ultrassa sitten näkyi pelit ja vehkeet, sadas osa sekunnin mussa joku oli pettynyt ehkä, ettei se ollut tyttö. Mutta muistan kun se tunne tuli, odotan poikaa! <3 Enkä vaihtais tuota poikulia mihinkään. :rolleyes:

Miitu, ei ne vielä suostu antamaan näillä viikoilla vielä mitää lupausta sukupuolesta. Mutta tosiaan siitä linkistä, sen ulokkeen asennosta voi päätellä sukupuolen, jos menee ns.vartolon suuntasesti/vaakaan ni tytön nub ja jos taas pystymmässä vartaloon nähden ni poika nub.

Tuossa vielä kuvana :)

Liitteet

• nubtheory_zpswvobp12x.jpg
    nubtheory_zpswvobp12x.jpg
    128.2 KB · Katsottu: 84
Täällä ollu tyttö olo rv 6:sta asti :D Jos on oikeest tyttö ni voin kyl niin yhtyy sanontaan; tyttö vie äidin kauneuden :D RU 7.6 et tovin joutuu viel oottelee :D Nt ultras ol kokoajan menos et mitään ei voinu päätellä vaik osa sillo jo nähny jos poika :)

Mä olin näkevinäni vehkeet nt ultrassa, mutta tiuhtimus linkittikin aiemmin sen kuvan että periaatteessa kyse voi olla tytöstä tai pojasta, aika samalta jalkoväli näyttää.

Tyttöolo on vaan vahvistunut niin että eilen ostin v.punaiset pöksyt ja uggit, ihan vain JOS :dummy1:

Tää bebe on kyllä tavan melskaaja masussa että ainenkin melkoinen hulivili tulossa, kumpaa sukupuolta edustaakin. :hilarious:

Mulla ei oo minkäänlaista aavistusta,kumpi olis tulossa. Meinaako kaikki täällä selvittää vauvan sukupuolen ultrassa? Mä en halua tietää, en esikoisestakaan kysyny.

Käytännön syistä haluan.
Meillä on kaikki tosi poikamaista niin jos tulisikin tyttö haluaisin vähän fiilistellä röyhelöillä ja v.punaisella. Ei oo kuitenkaan rahaa hirveästi laitella näin hoitovapaalla. :)

Ei siinä muuta syytä oikein oo, minusta on kiva tuo että sukupuoli pysyy yllätyksenä ja harmi ettei esikoisesta näin tehty. :)

Meillä miehen halusta selvitetään sukupuoli enkä nyt ehkä sittenkään malttaisi odottaa :grin
Aluksi oli aika poikaolo mutta en enää olekkaan varma. Molemmat toivotaan ehkä enemmän tyttöä, että saa nähdä. Tärkeintä kuitenkin on, että on vain terve oli sitten tyttö tai poika :happy:

Kyllä mulle oli ihan alusta asti selvää et haluan selvittää lapsen sukupuolen, ihan kuten esikoisenkin kanssa. Juuri siksi, että osaa vaatteilla varautua ja muutenkin sitä hankintojen värimaailmaa. Esikoisen jäljiltä vielä jokuset tyttövaatteet, joten jos onkin poitsu tulossa, niin haluan kyllä ostella sitten vaatteitakin sen mukaan kun en vaaleanpunaiseen poikavauvaa kuitenkaan pukisi :) Sekä nimi asia. Tytölle mulla on nimi valmiina, pojalle ei. Joten jos poikaa lupailee rakenneultrassa, niin sitten menee kyllä pitemmän aikaa et löytyy mieleinen nimi. Saa senkin sitten rauhassa pohtia :)
Muutenhan se olisi hauskaa jos vasta synnytyksessä saisi tietää kumpi tulee ja olisi ylläri kaikille loppuun asti :D

Mä ostin esikoiselle jo sen verran neutraaleja ja vähän poikamaisiakin vaatteita, että ihan sama nytkin kumpi tulee niin ei mee vaatekaapin sisältö uusiks. Ja myös siks, että saa ehkä helpommin kamat sit eteenpäin ku ei ite enää tarvi. Mä en niin välitä suunnitella mitään värimaailmoja jne, ehtii sit myöhemminki ku lapsille tulee oman huoneen laittaminen yms ajankohtaseks.

Onkos täällä jossain ollu jo puhetta nimistä?

Nimistä: mulla on jonkinlaiset alustavat nimet valmiina tyttö-poika ja tyttö-tyttö kombinaatioille, mutta jos tulee kaksi poikaa niin olen pulassa :D

Me aiotaan pitää sukupuoli salaisuutena kuten esikoisesta tai mies meillä ehkä se halukkaampi osapuoli on :D mä oon nii varma ollu että kumpiki poika ni toisaalta ois kiva saada varmuus mut eiköhä malteta nytki!

Ja nimet löytyy sekä pojalle että tytölle.

Mulla ei kyl malttia oo ottamatta sukupuolesta selvää, esikoisestaki tiedettiin. Eikä mitenkään salattukaa sitä, nyt ehkä tekis mieli vähä salailla mut tiiän etten pysty :D ja kankaita ostellessa varmasti tietää sit sukupuolen :)

Heip. Me saadaan tietää sukupuoli 98pros varmuudella parin vk sisään. Mun tyttärellä todettiiin syntyessä ku epäiltiin downin syndroomaa (mantelisilmien vuoksi) ni löyty "vahingossa" 47,xxx syndrooma.
Se ei ole vaikuttanut oikeestaan millään tavalla. Saattaa koulussa tulla mm oppimisvaikeutena yms. Mutta itse asiaan, sain mahdollisuuden vaikka nt ultrassa kaikki oli hyvin ni tollasseen verikokeeseen. Se lähetettiin tiistaina californiaan ja siellä tutkitaan ja sit tulee tulos. Ainut ehto tolle oli se et haluaa tietää sukupuolen. xxx on vain tytöillä muutenkin. Jännityksellä odotan! Mut ilmottelen sitte tänne kumpi tulee.
Mulla ehkä vähän poikaolo enemmän :)

Esikoisesta haluttiin tietää sukupuoli ja niin halutaan nytkin. Kyllä täällä aika pojan odotusolo on. Esikoinen on poika ja oireet juuri samanlaiset, aavistuksen vaan selkeämmät/ rajummat oireet kuten alku väsymys oli kovempi kun oli lisäks vielä yöherätykset esikoisen takia jne. Nyt taas oireet hävinneet melkeinpä kokonaan. Nt-ultrassa kätilön kanssa jo puhuttiin, että tää vähän näyttäis omaavan pojan varustuksen(60/40), mutta tottakai voi vielä olla kumpi vaan :D

Mulla oli alkuun tyttöolo ihan alusta asti, mutta nyt en oikein tiedä, kumpikaan olo ei ole vahva, joten voi olla kumpi vaan. Halutaan myös tietää etukäteen, jos vaan mahdollista.

Kaari, mullakin oli aluksi poikaolo mutta enää ei oikein ole kumpikaan :shifty:

Enskuun puolessa välissä on se nt ni pitäisköhän pistää tilakseen nyt se sukupuolitesti? :p

Mulla on ollut koko ajan tyttöolo mutta luulen että kun on näin niin onkin poika :D

Takaisin