Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on vähän tyttöolo, vaikka hassulta tuntuukin tässä vaiheessa olla mitään oloa :D Epäilen kyllä että tämä on enemmän siksi, että toivon tyttöä, kun esikoinen on poika. Ei tämä taida meidän viimeiseksi välttämättä jäädä, mut silti olisi kiva että olisi yksi molempia! Miehen perheessä on vanhemmat ja kaksi sisarusta kaikki saaneet ensin pojan ja sitten tyttöjä, niin ehkä peesataan niitä ;D

Esikoisesta olin varma että se on poika. Kunnes ultrassa paljastui selväksi tytöksi. Oli kyl tosi ihana tietää etukäteen sukupuoli, helpotti asennoitumista, nimiehdotuksia ym.
Halutaan nytkin tietää mikäli vain mahdollista.
Jos merkkeihin on uskominen niin tyttöä pukkaa taas.

Mäki olin melko satavarma et esikoinen on poika, mutta tyttö siellä olikin <3

Nyt kun tuli tämä kaksostieto, niin oikeastaan mitään selkeetä oloa ei vielä ole, mutta jos ovat epäidenttiset, niin veikkaisin tyttöä ja poikaa. Jos ovat identtiset, niin veikkaan kahta poikaa. Yhtään en osaa sanoa, mistä tämä fiilis tulee :)

Mulla olot vaihtelee ihan päivästä toiseen, jos nyt voi ees sanoo mitään oloja olevan... Toivoisin tällähetkellä enemmän tyttöä, mutten oikein osaa sanoa et miks ja ihan yhtä onnellinen tulen olemaan tuli tyttö tai poika :love2 Voi olla et vaikuttaa se et esikoistytöllä on jo liuta pikkuveljiä niin sais hän vaihteeks pikkusiskon laughing6

Jokunen vuosi sitten muistan kun oli jotain bolemiikkiä siitä ettei ultrassa kerrota sukupuolta, kun saattaa kuitenkin mennä väärin. Ilmeisesti jengi oli tehnyt valituksia, kun olivat hommanneet kaiken ja sisustaneet jomman kumman sukupuolen mukaan ja olikin sit syntynyt eri sukupuolta. Itellä kummipoika, jonka äidille kerrottiiin useammassakin ultrassa et olis tyttö tulossa.....Oli aikamoinen ylläri ku tulikin poika! Meni vaaleanpunaiset vaunut vaihtoon :biggrin

Mulla on laksettu aika vasta 3.11, mutta kuokin täällä teidän puolella. :)

Meillä on kolme poikaa ja olen ihan 100% varma, että tämäkin on poika. Olisi valtava shokki synnyttää tyttö. :grin Olen aina tullut paremmin poikien kanssa toimeen ja vitsailinkin miehelle, että mun kanssa saman katon alle ei varmaan toista naista mahdu. :smiley-angelic006 Äidinkin kanssa välit paranivat, kun muutin 16-vuotiaana pois kotoa. :grin Mutta totta kai tänne on ihan kumpi vaan tervetullut. :smiley-angelic003

Eyjalin täällä kanssa kolme poikaa enkä kyllä neljännestäkään osaa muuta odottaa
Mä oon vähän sellanen et voi olla hyväkin olla talon ainoa nainen tosin on mulla kaksi tyttökoiraa :)

Mä olen kanssa ihan malttamaton, kun haluaisin niin tietää onko meillä tulevaisuudessa prinssi vai prinsessa!
..Etunimet on ollut jo vuosia tiedossa sekä tytölle että pojalle, jotenkin asia vain konkretisoituisi kun voisimme kahden höpöttää hänestä jo omalla nimellään ym.
Itse en kuitenkaan lähde näitä ebayn arvaustestejä ostamaan, vaan odottelen kiltisti tulevia ultria :P
Mies nimesi väliaikaisesti vaavin "björniksi", joten hänellä taitaa olla mielikuva pojasta, minä taas veikkaan tyttöä ;)

Miten tuo testi toimii, mittaako hormoneja (eikö ne erity erilailla tytöstä ja pojasta) vai miten? Mielenkiinnosta siis vain kyselen, me ei olla edes päätetty halutaanko ylipäänsä tietää etukäteen, saati sitten vielä.

Mulla ei hajua miten se toimii, mut viimeksi näytti kyllä mulla ihan oikein sen lapsen sukupuolen ja tein testin joskus rv 14-16 välissä, tarkempaa ajankohtaa en muista :)

Mulla ei hajua miten se toimii, mut viimeksi näytti kyllä mulla ihan oikein sen lapsen sukupuolen ja tein testin joskus rv 14-16 välissä, tarkempaa ajankohtaa en muista :)

Mulla näytti myös viimeeksi ihan o

Oho lähti vähän ajoissa. Mutta siis näytti viimeeksi myös ihan oikein. :) kai se jotain hormoneja sitten mittaa.

Eyjalin täällä kanssa kolme poikaa enkä kyllä neljännestäkään osaa muuta odottaa
Mä oon vähän sellanen et voi olla hyväkin olla talon ainoa nainen tosin on mulla kaksi tyttökoiraa :)

Mulla on kanssa narttukoira tasoittamassa tilannetta. :grin:)

Takaisin