Tyttö- vai poikaolo?

Mulla taas ihan samanlainen raskaus kuin edellinenkin, ja esikoinen on tyttö ja nyt on luvattu poikaa :happy:
 
Mulla taas ihan samanlainen raskaus kuin edellinenkin, ja esikoinen on tyttö ja nyt on luvattu poikaa :happy:

Jännä miten eri tavalla nää menee!
Ja juuri toisilla esim mahan muoto aivan sama, oli tyttö tai poika ja toisilla selkeästi tyttömaha tai poikamaha jne. Ei siis yhtään voi oikeastaan päätellä noista mitään.

Mä olen jotenkin ajatellut että se oma vaisto tietäisi parhaiten. Ainenkin esikoisesta oli niin vahva etten epäillyt hetkeäkään ettei poika tulisi. :)
 
Kotona oon pojan kanssa. :)
Entäpä itse? Nyt raskausaikana kun oli niin rankka alku mietinkin että onneksi en ehtinyt palata töihin. Ei musta olisi ollut siihen. Kotona olokin tuon pienen kanssa ollut rankkaa.. Nyt onneksi puolessa välissä on tullut seesteisempi kausi ja tuntuu että nyt jaksaa vähän paremmin. :) Palailen huomenna ultrakuulumisien kanssa!
 
Minäkin olen vielä kotona pojan kanssa, syksyllä olisin aikaisintaan palannut työelämään mutta nyt en ehdi sellaista ajatellankaan. Esikoiselle kiva, saa olla kotona pidempään! :)
Huomisen uutisia odotellessa!
 
Mulla on vähän tyttöolo vaikka salaa poikaa ehkä toivonkin. Vähä hassu kun vasta reilu viikon tiennyt olevan raskaana. Aikaisemmista oon kyllä suoraa osannut veikata kumpi tulee tyttöjen raskaudet ollut ihan erilaiset kun poikien. Mahasta ei voi vielä päätellä mitään.
 
Takaisin
Top