Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on ihan poika olo. Pojalle olis nimikin jo mietittynä, jos sattuis siltä näyttämään. Oon ite ollu semmonen prinsessa pienenä, että jos tämä on poika niin kyllä tulee varmaan kolmatta lasta vielä yritettyä jos oman prinsessan sais. Ekasta tiesin et on poika, olin varma siitä jo monta vuotta ja rakemneultrassa vahvistui. Jos ultraaja näkee sukupuolen, niin halutaan se tietää..

Mulla oli esikoisesta poikaolo mutta tyttö tuli. Toisesta taas raskaus, mahan muoto yms oli siinä määrin päinvastaiset ku ekalla kerralla et kaikki ties sanoo, et poika tulossa.. mut tyttö tuli :D Siitä olin iloinen koska olin aatellu et tytölle sisko on kiva! Totta kai poika olisi ollut yhtä tervetullut. Nyt ei ole oloja eikä salaisia toiveita, mut kiinnostaa kyllä rakenneultrassa kysyä jos suostuvat katsomaan. Eihän se koskaan varmaa ole ennen kuin syntyy, mut kai useimmiten näyttää siltä mitä onkin.

Just tämänhetkinen tunnelma on sellainen, että tyttö olisi tulossa. En osaa edes perustella, miksi näin, mutta siltä vaan tuntuu :) Ja mieluusti haluaisin tietää sukupuolen etukäteen, kun tuntuu, että jotkut hankinnat on vähän sukupuoliriippuvaisia tavallaan ainakin värien suhteen. Siinä mielessä taidan olla hiukan vanhanaikainen. Ei siis tarkoita sitä, että siinä vaiheessa, kun lapsi itse osaa ilmaista, minkä väriset vaatteet tahtoo päällensä, että väkisin pukisin stereotypian mukaan pojan siniseen ja tytön vaaleanpunaiseen. Aika näyttää, mitä tapahtuu :)

Nyt mieskin sanoi että hänelläkin on tyttöolo. :dummy1:

Menee kyllä jännäksi, eikä olla vielä päätetty edes selvitetäänkö sukupuolta vai ei. Se on jännä miksi tulee se tunne sukupuolesta niin vahvana. Mitään toiveita meillä ei siis ole suuntaan eikä toiseen. Lapsi kuin lapsi <3

Mulla on ihan 100% tyttöolo:grin Oli esikoisestakin ja piti paikkansa. Mä olin jo ostamassa tyttöjen vaatteita ennen ru:aa, mutta mies ei antanut:p.
En tiedä mistä se olo tulee..kumpi tahansa on erittäin tervetullut. Esikoisesta salaa toivoin tyttöä, mutta nyt toisaalta olisi ihan kivakin jos tulisi poika. Tosin meidän raskautumishistoria keskenmenoineen oli niin haastavaa, että mulle todellakin on ihan sama kumpi sieltä tulee kunhan tulee ja on terve:happy:

Ja aiotaan kysyä etukäteen:happy: Mun mielestä on jotenkin helpompi "valmistautua", kun tietää vaikka eihän se 100% varmaa olekaan:rolleyes:

Ja aiotaan kysyä etukäteen:happy: Mun mielestä on jotenkin helpompi "valmistautua", kun tietää vaikka eihän se 100% varmaa olekaan:rolleyes:

Meillä oli ekan kanssa 100℅ varmaa että poika tulee, ennenkuin lääkäri ehti mitään sanoa sukupuolesta, mieheni kysyi, onko poika. Ihmettelen mistä tiesi mutta ultrassa näkyi niin järkyn kokoiset pallit ettei voinut ummikkokaan erehtyä :rolleyes:

Meillä oli sama juttu kuin Niiinulla ei voinut erehtyä näin maallikkonakaan kun pelit ja vehkeet lävähti ruudulle. :p

Itsellä vähän tyttö olo, kun tämä raskaus ollut jo alusta niin erilainen kun ekan kanssa. Mutta eihän sitä toisaalta voi tietää.

Kiinalainen kalenteri kyllä näytti poikaa :D

Ihan sama kumpi tulee, kun toivoo että kaikki menee hyvin ja tulis terve vaavi. Mutta on se vain jännää odotella silti ja arvuutella :) Mies on ihan varma , että tyttö tulee. Jospa tällä kertaa ne siel kättäril kertos sit. Saa viel jännätä tässä ekaa neuvolaa 1.3 ennenku saa niitä ultra aikoja. Olis kyllä jo kauheesti haluttanu varhais ultraan , mutta nyt sinnillä oottelen sitä kunnallisen ultra tulevaksi.

Tätä lukiessa tajusin että mua oikeestaan hiukan jännittää et mitäs jos onkin poika, niin miten osais hoitaakaan näin tyttöihin tottuneena :D

Minua taas jännittää jos tosiaan olisikin tyttö, kun jotenkin tuntuu että poikalapset händlään paljon paremmin ja tulee jotenkin luontevammin. :grin

Ei vielä oloja kumpaankaan, mut miettiny et jos poika ni miten osaa hoitaa tytön jälkeen :-?

Jostain syystä nyt on tunne, että poika tulee. Ehkä niin vähäisistä oireista johtuen? Mutta tuohan voi muuttua milloin tahansa. Ehdottomasti halutaan sitten rakenneultrassa tietää kumpi tulee, koska ollaan niin malttamattomia! Ja hankintoja helpottaa myös :)

Ruvettiin miehen kans miettimään niin pojasta mulla oli pahoinvointia ja tytöstä ei. Ja nythän mulla tuo pahoinvointi astunut kehiin. Liekö poika siis :cool:

Itse toivoisin kovasti tyttöä pojan kaveriksi ja mies taas toivoisi toista poikaa :D
Saa nähdä kumpi sieltä tulee :)

Niin ja ehdottomasti halutaan tietää etukäteen.. oon niin malttamaton ja mulle kaikki heti nyt tyyppiä :D

Niin vannon että tääkin on poika ja meille ei tyttöjä tuu :D No onpahan kaverit toisilleen :)

Mä oon kans aina ajatellut itseni pojan äidiksi, ja oon aina ollut melkein varma että eka lapsi ainakin on poika. Nyt kun lapsi on matkalla, en ole enää yhtään niin varma :p

Sukupuolen haluan tietää heti kun vaan mahdollista. Jotenkin ajattelen, että siihen on helpompi "tutustua" kun on jonkinlainen mielikuva siitä, millainen tyyppi sieltä tulee.

Mä oon kans aina ajatellut itseni pojan äidiksi, ja oon aina ollut melkein varma että eka lapsi ainakin on poika. Nyt kun lapsi on matkalla, en ole enää yhtään niin varma :p

Samat sanat täällä, ja meillä sama LA:kin! :) Mä oon ihan lapsesta asti ajatellut, että jos mä joskus lapsen saan, niin ainakin eka tulee varmasti olemaan poika! Mies toivoo kai enemmän tyttöä. Ehkä mäkin pikkusen? En tiedä.
Ei oo mitään oloa vielä ainakaan ehtinyt tulla, ku en oo ees sisäistäny koko raskautta vielä (plussasin vasta 2,5 vrk sitten). :D

Mun naama on kyllä nyt täynnä pikkusia finnejä (mulla ei finnejä ees teininä paljon ollu), ja eiks sanota et tyttö vie kauneuden?

Takaisin