Tyttö- vai poikaolo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä taidan myös tilata! :hilarious: Hupsua, mutta kyllä mua ihan leikkimielelläkin kiinnostaa.

Joo oli mulla. :) en nyt silti lähde vielä pinkkiä ostelemaan. :D
Joo ei kyllä ihan niin ole luottamista :wink Mutta onhan noi hauskoja.

Mies oli sitä mieltä, että sukupuolta ei voi pitää salaisuutena syntymään asti :grin Vaikka ite olisin ehkä malttanut odottaa..

Meilläkin ollaan alettu kallistua siihen että halutaan tietää sukupuoli jos pieni antaa näyttää ja se selviää. :) Helpompi sitten panostaa hankintoihin. Tässä budjetissakaan oo kumminkaan hurraamista. :grin

Hei kaikille! :) Mulla on ennestään 2 tyttöä, mutta ekasta raskaudesta -01 ei mitään oireita ja toisesta -10 jatkuva pahoinvointi rv 14 saakka. Tää raskaus on ollut erilainen, pahoinvointi jo helpottaa (tosin sitäkin sitten pelkää, että miksi jo nyt) mutta alkuraskauden sitä oli jatkuvasti. Automaattisesti on tyttöolo, mutta toisaalta välillä poikaolokin :D Oireista kun ei voi mitään päätellä aiemmalla historialla. Tyttö se jotenkin mielessä on kun niihin on tottunut, mutta poika ois myös ihana yllätys! Oon ollut tosi hermostunut koko alkuraskauden ja pelkään keskenmenoa enemmän kuin aiemmissa raskauksissa yhteensä. Ensi ke on Np-ultra ja sen jälkeen toivon, että uskaltaisin jo kertoa läheisille :)

Ai juu, aiotaan myös selvittää rakenneultrassa, jos näkyy. Ensimmäisestä oli muuten selvä tyttöolo ja se meni oikein, toisesta poikaolo ja se meni metsään :D Mun raskaushistorialla siis kaikki päätelmät on tuhoontuomittuja :D

En osaa sanoa kumpi olo on, tuntuu vaihtuvan mielipide pari kertaa viikossa :D Tytölle olisi jo useampikin nimi mietittynä mutta pojalle ei ole löytynyt nimeä, mikä molempiä miellyttäisi. Ja halutaan tietää kanssa kumpi tulee, jos vaan sattuu rakenneultrassa näkymään :)

Me ollaan isännän kanssa kumpikin ihan vakuuttuneita, että poika olis tulossa. Eikä aavistustakaan, miksi :dummy:.
Molemmilla on toiveena terve vauva (vaikka musta tuntuu, että mies useimpien kaksilahkeisten tapaan toivoo salaa himpan enempi poikaa :wink).

Me ei olla puhuttu sukupuolesta vielä mitään eikä nimistäkään. On vieläkin niin epätodellinen olo koko raskaudesta, jota on pitkään ja hartaasti toivottu. Sama kumpi tulee kunhan tulee terveenä syliin asti.

Mulla on 17 vuotias tyttö josta olin aikanaan ihan 100%:sen varma että poika tulee. En siis saanu tietoa sukupuolesta vasta ku synnytyksessä.

Me juteltiin tästä juuri yksi ilta miehen kanssa, mulla on ollut tyttöolo aivan alusta asti ja mies on ollut myös aivan varma että olisi tyttö. Mutta kertoi juuri toissa yönä nähneen unen että olisikin poika ja näki ultrassa pelit ja vehkeet. No minä olin oikeasti siellä nt-ultrassa näkevinäni. :D Kätilökin vielä meni siinä kohtaa sellaiseksi överi hiljaiseksi. Näkyi siis selvästi jalat ja jalkoväli, mutta en tiedä voiko tytöilläkin olla sellaista kunnon uloketta?

tiuhtimus, Tänks! Eli ei kerro vielä mitään mitä olinkaan näkevinäni kun voisi yhtälailla olla tytölläkin. :) Jännäksi menee, miten sitä malttaa toukokuulle odottaa.

Edellisraskaudessa oli koko ajan poika-olo, mut pieleen meni. Nyt on toisaalta fiilis, että tyttö tulee taasen, mut toisaalta alkuraskaus on ollu niin erilainen, et meinaisko se sittenkin poikaa... :rolleyes: sinällään aivan sama kumpi tulee, ei olla miehenkään kans yhtään puhuttu sukupuoliasioista.

Ylläri kolmesti ollut vaikka olen tiennytkin vahvasti että tyttöjä tyttöjä vaikka kaikki raskaudet niin erilaisia...siinä on joku kiehtovuus synnytyksessä enempi kun ei tiiä sukupuolta! Nyt neljännen otin selville vaikka tiesinhän mä nytkin että tyttö..... :)

Mulla on kolme poikaa. Tiesin että neljäskin tulee olemaan poika. Paitsi etten oo enää varma.
Oireet on monet samoja kuin edellisissä muttei kuitenkaan täysin. Esim. Ruokahimot on ihan erilaisia. Tällästä närästystä en oo myöskään koskaan kokenut. Ja nypyt rinnassa selässä kaulassa on uutta.
Okei oireet voi vaihdella mutta vaikka koitan kuin miettiä tätä vauvaa poikana ja nimikin ois jo päätetty niin ei vaan tunnu siltä.
Silti toisaalta epäilen et kun on vasta 12+4 niin ei tässä vaiheessa vaan vielä saa sitä mielikuvaa vauvasta vaikka hän varmasti poika on :)

Oon vissiin tääl kertonutkin et lapsesta asti oon ajatellut saavani pojan jos lapsia saan. Tää ajatus ei oo mihinkään nyt häipyny vaikkei varsinaisesti mitään oloa ookaan. Mies sen sijaan väittänyt siitä lähtien kun lapsista puhuttu et tyttö se tulee olemaan (varmaan koska toivoo tyttöä). Aiotaan ehdottomasti ottaa selville jos se vaan selviää.

Mulla on nyt tyttöfiilis, mutta taitaa johtua lähinnä siitä, että tytölle olisi nimi, josta todella tykkään! :D raskausoireet ovat olleet aika samat kuin edellisessä ja poika sieltä tuli. Mies on varma, että toinen poika on tulossa.

Mulla poikaolo vahvistuu päivä päivältä. Viime raskaudessa (jonka tosin jouduin keskeyttämään) odotin poikaa ja olin ihan 100% varma sukupuolesta jo tyyliin rv 10 lähtien. Osaatteko sanoa, milloin sukupuolet voisi ultrassa nähdä?

Takaisin