Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kyl hajuakaan kumpi tulossa, toisaalta voisin aatella että on poika kun ei niin kovaa pahoinvointia, mutta sykkeiden puolesta luulisin että on tyttö.... Vaikka suurinosa sanoo että pojalla matalampi syke 130-145 niin meillä toi on ollu tyttöjen syke, ja pojalla syke 150+ :grin

En periaatteessa välittäis rakenneultrassa kysyä sukupuolta. Ei kai sen pitäisi juuri mihinkään vaikuttaa. Vatteet yms. tarvikkeet tulen ostamaan vauvalle sopivina, sukupuolesta riippumatta. Toisaalta sukupuolitetussa maailmassa kasvaneelle tulevan lapsen sukupuoli ei ole yhdentekevä. Eli voi olla että päädyn kiertämään periaatteeni ja tiedustelemaan sukupuolta ultrassa :D

Me halutaan kyllä tietää, nytkun näitä on kaksi. Kahdesta edellisestä en halunnut, vaikka pojasta lääkäriukko polilla käydessä aina vihjas tyhmästi pojan suuntaan. siksi en yllättynyt että poika sieltä tuli. Mä taidan olla vaan liian vanha pitämään itteäni jännityksessä :laughing021

Me meinataan myös kysyä jos pikkuinen vaan suostuu vilauttamaan sukupuolensa :)

Esikoinen on poika ja jitenkin vaan sellainen fiilis, että poika taas tulee. Oireet on olleet paljon voimakkaammat nyt tällä kertaa, mutta poikaa siltikin veikkaan.

Ekaa odottaessa olin aivan varma tytöstä ja poika tuli. Seuraavat raskaudet olin poikakannalla ja tytöt tuli. Nyt ei mitään hajua ;) Ultrassa haluaisin tietää, jos näkyvyys hyvä.

Meillä molemmat toivoo tyttöä ja varmaan koko suku myös. Sisarusten lapset on kaikki poikia, joten olisi kivaa vaihtelua! En kuitenkaan varmasti mitään prinsessaa osaa kasvattaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä millainen tyyppi sieltä tulee. Ehdottomasti siis ultrassa haluan tietää sukupuolen, jos vaan mahdollista.

Meillä molemmat toivoo tyttöä ja varmaan koko suku myös. Sisarusten lapset on kaikki poikia, joten olisi kivaa vaihtelua! En kuitenkaan varmasti mitään prinsessaa osaa kasvattaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä millainen tyyppi sieltä tulee. Ehdottomasti siis ultrassa haluan tietää sukupuolen, jos vaan mahdollista.

Meillä vähän sama tilanne, että kaikki läheisten lapset on poikia ja meidän esikoinen myös. Olisi tietysti kiva jos nyt tulisi tyttö, mutta olen kuitenkin aivan varma vauvan olevan poika :)

Meillä kanssa kaikki sisarusteni lapset poikia ja paitsi itse niin koko oma perheeni varmaan toivoo tyttöä. Mies sanoi kyllä alunperin toivovansa poikaa, mutta nyt kuulemma toivoo tyttöä että minun toiveeni toteutuisi :) Veikkaan kyllä silti että poika siellä on. Jotnekin on vaan semmoinen tunne. Kyllä halutaan rakenneultrassa kuulla kumpi on, pystyy sitten jo enemmän ajattelemaan tulevaa lasta persoonana ja ehkä "pettymys" sukupuolestakin ehtii vähän hälvetä ennen syntymää jos on poika :hilarious:

Mä siellä ultrassa katoin että poikahan tuo on :joyful: Vaikka eihän sitä mistään nähny... Mutta sellaiset rimppakintut ja iso maha. Hihhih. Kumpi vaan olis kiva. Miehen puolella kaikki on poikia, siellä kovasti toivotaan prinsessaa (meille kyllä tulis varmaan poikatyttö :wink)... Mun puolella ei juuri ole jaksettu lisääntyä...

Mä oon edelleen ihan poikafiiliksillä, vaikka ajatus tytönkin saannista on käynyt mielessä. Yllätyn suuresti jos asukki onkin tyttö :) oi kun saisi pian tietää!

Täällä tyttöfiilis jatkuu. Kovasti joutuu toppuuttelemaan etten osta tyttöjen vaatteita. Minäkin nt-ultrakuvista olen mukamas tihrustanut tytön sukupuolielimet vaikka todellisuudessa sitä ei vielä näe. Onneksi ensi kuussa selviää! En malta odottaa

Minulla ei varsinaisesti oireiden perusteella ole tyttö tai poika -oloa, mutta uskon silti enemmän tulokkaan olevan poika. Ovulaation aikaan ei ollut hitaampia tyttösiittiöitä valmiina odottamassa, joten uskon sitten h-hetkellä poikasiittiön nopeampana uineen ensin maaliin. Oon realisti järki-ihminen [emoji23]

Mulla on ollut alusta asti tosi vahva poikaolo ja se vaan vahvistui, kun oireet ovat olleet samanlaisia, kuin poikia odottaessa. Meiltä löytyy myös tyttö eikä ole mitään väliä kumpi sieltä tulee :). Ensin ajateltiin, ettei kysytä tällä kertaa sukupuolta, mutta sitten mietittiin, että jotenkin asia muuttuu konkreettisemmaksi ja pystyy paremmin kuvittelemaan vauvan, kun tiedettäisi kumpi on tulossa. Ja kuitenkin haluan hankkia jotain tyttömäistä/poikamaista :)

Mä tossa yks päivä hieman höpsähdin kun olin yksin kotona! :grin Googlettelin testejä millä voi selvittää kumpi tulee ja sit niitä sykkeitä. Tein sormustestin! Hih. Sen mukaan tyttö. Ja syke on ollu n. 160 joten senkin puolesta veikkaan tyttöä. Plus että naama ja decoltee kukkii, joten sekin viittais tyttöön. Ja mulla on ihan tyttöolo! Meidän suvussa on paljon tyttöjä ja mulla yks sisko. Miehen puolella taas omassa perheessä enempi poikia. Meinataan rakenneultrassa kysyä sukupuoli. Täytyy kyl sanoa et jos poika tulee niin oon yllättynyt! Ja pakko myöntää että myös tyttöä jotenkin toivon enempi. Vaikka pääasia tietysti on että kaikki menee hyvin ja saadaan terve lapsi syliin. :Heartred

Mä olen aina aiemmin mahdollista raskautta miettiessä ajatellut, että tyttö ehdottomasti. Että miten sitä pojan kanssa osaisi ollakaan? Kävin aikamoisia myllerryksiä läpi elämässäni viime vuosina ja miettiessäni omaa ja läheisteni elämää aloin myös miettiä, että ehkä pojilla on kuitenkin tässä maailmassa paremmat oltavat. Ehkä vähän rankka lausunto... Tietenkin pojillakin on jo nykyään ulkonäköpaineita ja muita vaikeuksia, mutta jotenkin tytöt joutuu kärsii kaikenlaisista "naisongelmista" (rooliodotuksista, seksiodotukset, murrosikä, ulkonäkö, huonompi arvostus jne...). Joten oon aatellu, että ehkä poikaa olis helpompi kasvattaa tasapainoiseksi yksilöksi tässä maailmassa? :confused005

Mä olen aina aiemmin mahdollista raskautta miettiessä ajatellut, että tyttö ehdottomasti. Että miten sitä pojan kanssa osaisi ollakaan? Kävin aikamoisia myllerryksiä läpi elämässäni viime vuosina ja miettiessäni omaa ja läheisteni elämää aloin myös miettiä, että ehkä pojilla on kuitenkin tässä maailmassa paremmat oltavat. Ehkä vähän rankka lausunto... Tietenkin pojillakin on jo nykyään ulkonäköpaineita ja muita vaikeuksia, mutta jotenkin tytöt joutuu kärsii kaikenlaisista "naisongelmista" (rooliodotuksista, seksiodotukset, murrosikä, ulkonäkö, huonompi arvostus jne...). Joten oon aatellu, että ehkä poikaa olis helpompi kasvattaa tasapainoiseksi yksilöksi tässä maailmassa? :confused005

Hmm... varmaan puolensa ja puolensa...
Toisaalta pojilla/miehillä on kaiken ikäisissä suurempi kuolleisuus. Itsemurhat, rikokset, syrjäytyminen jne... Naiset usein parempia myös hakemaan apua, keskustelemaan. Toki naisille on tietynlaiset odotukset ja normit ja just esim uran luominen ym voi olla vaikeampaa. Toki parisuhdeväkivalta ja raiskaukset ym kohdistuu nausiin enemmän, mutta muutoin taitaa miehet olla väkivallassa enemmän myös uhreina? Ja nykyään on kyllä miestenkin rooliodotukset kasvaneet...ja miehen voi olla vaikea yltää niihin perinteisiin miehen tavoitteisiin kun ei saakaan työtä tms...
Eli kyllä uskon että Suomessa tytöillekin melko hyvä syntyä :)

Niinpä... Kyllä varmasti Suomessa on hyvät lähtökohdat kummallekin :) Välillä vähän lähtee ajatukset laukkaan!

Mulla on poikaolo, mutta naama kukkii ku teinillä niin se vois viitata tyttöön. Ei aiota kysyä kumpi on tulossa :)

Edellee kallistun tyttöoloon, vaikka näinkin unta pienestä pojasta. Toiveissa meillä on 2 lasta (tai jos mieheltä kysytään niin ehkä kolmekin!), niin on jotenkin varma olo siitä, et toinen ois ainakin tyttö :hilarious: tai sitte menee jotenkii iha päälaelleen ja meille tulee 4 poikaa :laughing021kaikki yhtä tervetulleita, mutta kiva miettiä! Yhet vaaleenpunaset housut kyl tuli jo ostettuu, ja mies oli vähä järkyttyny :laughing002

Takaisin