Tyttö vai poika?

Ruusa#

Supliikin supersankari
Huhtimammat 2016
Elomammat 2017
Joko on veikkauksia oireiden perusteella tai muuten vaan? Entäs meinaatteko selvittää?
 
Jotenkin ollu kokoajan sellanen tunne että poika tulee mut eipä sillä väliä oo kumpi, kunhan on terve ja kaikki sujuis hyvin :)
Meinaan selvittää. Hehkutin eilen miehellekkin että menispä aika nopeesti siihen että saa tietää sukupuolen, kiire päästä ostelemaan vauvan vaatteita :smiley-bounce013:smiley-bounce015
 
Mä esikoista oletin pojaksi kun ei ollu kunnon pahoinvointia ja suolaista ruokaa vaan teki mieli eikä makeaa alkuun yhtään.Mutta tyttö siis on! Tuuheat hiukset tytöllä on ollu syntymästä lähtien ja närästys mua vaivasi raskaudessa niin se enne sentäs piti paikkansa :D

Oon koko ajan nyt aatellut että toinen tyttö tulee, kun mun vanhemmilla on 2 tyttöä ja siskolla on 2 tyttöä... ja raskaudet ollu tosi samanlaiset, yliajalle menot, suuret painonnousut jne.

Jotenki en osaa sanoa kumpaa enempi toivoisin. Toisaalta ois ihana toinen tytöntyllerö. Kun esikkokin on niin ihana. Niin vaikeampi kuvitella poika. Ois kiva seurata tyttöjen leikkejä pienellä ikäerolla ja saisivat pidempään pitää saman huoneen jota vois sisustaa tyttömäisillä jutuilla :rolleyes: Toppapuvut ym vois ostaa tyttöväreissä
Ja yksi nimikin ois käyttämättä tytölle, tosin en tiiä sopiiko esikon nimeen...

Poika taas ois siitä kiva että oishan se kiinnostava vaihteeksi seurata pojan kasvua... Niin toisaalta oisin utelias. Pijalle myös ois helpompi keksiä esikoisen nimeen sopiva nimi.

Summa summarum haluaisin pitää yllätyksenä tällä kertaa! Säästyis rahaakin kun ei tulis niin osteltua mitään ylimääräistä...:grin Esikoiselta kumminki pienissä vaatteissa molemmille sukupuolille sopivia tallessa.
Oon sitä mieltä että jos on tosi vahva tunne tai toive jommasta kummasta niin silloin on hyvä selvittää.
 
Mulla ei ollut esikoisesta juurikaan oireita ja sit lopulta mahakin oli poikavatsa. Ja poikahan se oli!

Tästä taas on ollut näppyä, lievää pahoinvointia (tai en mä tiiä mikä on enää lievää?) Pahoinvoinnista Osasin arvella että Oon raskaana. Ei tee mieli mitään makeaa tai oikeastaan yhtään mitään. :D muutakun juotavaa. Mahaoireita on ihan liikaa ja sekin tekee varmaa kipuja jotka on pelottavia! Kun ummettaa! Tän litanian takia veikkaan tyttöä, mutta saa nähdä. Terveys se on pääasia ja meille tärkeintä että tulee vauva :Heartred
 
itsellä ei oo veikkauksia eikä oloja kumpaankaan suuntaan :)

Mies haluaisi tietää etukäteen kumpi tulee mutta minä en :D että saa nähä miten käy :)
 
Oireet on ollut nyt erilaisia, tai ainakin miedompia. Outoa että ei oikein mitään mielihaluja ole ollut raskaudessa, ei aiemmassa eikä nyt. :wideyed: ei ole tyttö eikä poikaolo, ei ollut viimeksikään, mutta myöhemmässä raskaudessa näkyi selvästi "tyttömaha" :hilarious:
Tyttö olisi jotenkin helpon tuntuinen, kun ennestään jo yksi. :D
Itsellä on yksi sisko ja miehellä on 2 veljeä. Kumpi hyvänsä sieltä voi tulla.. :)
 
Mulla ei varsinaisesti ole mitään oloja, ainakaan vielä. Mies toivoo varmaan poikaa, joten hänen takiaan poika olis kiva. Esikoinen on tyttö, joten vaatteiden sun muiden kannalta tyttö olis tietysti helpompi. Esikoisesta ei tiedetty ennen syntymää, joten tällä kertaa olis hauska tehdä toisinpäin [emoji4]
 
Sama mulla womn! Tää on vasta niin alussa että menkkojen piti eilen alkaa. Yhden digitestin tein 2 päivää ennen. Itsellä ei siis mitään tietoo kun oireitakaan ei ole. Ennestään 3 tyttöö että ny olis se poika ihan kiva :p. Mutta kunhan se sieltä syntys ja olis terve niin riittäis näin alkuunsa :grin
 
Joo, itellä semmonen ei nuolasta ennenkun tipahtaa fiilis :happy:

Mutta kivahan näitä on lukee kui muilla menny arvaukset :happy: mulle on yks lysti kumpi tulee kuhan tulee! :happy: Ja kyl haluan tietää sukupuolen, tai halutaan molemmat.
 
Toki mäkin vasta toivon että on ees jotain :)
Mutta paljon kivempaa pohtia tällaisia kuin vaan stressata että pysyykö mukana! Ja en ole mitenkään taikauskoinen siinä että saako haaveilla kuinka pitkälle...että vaikuttaako suuntaan tai toiseen raskauden onnistumisessa.Toki voi olla että haaveilu tekee raskautta konkreettisemmaksi ja pudottais sitte korkeammalta jos raskaus ei jatkuisikaan. Mutta oispa saanu hetken ainakin iloita.
 
Samaa mieltä Ruusa!

Nää viikot on tosi raskaita omalla tavallaan ja Mulla pyörii päässä vaan että pysyykö pikkuinen matkassa. Välillä haaveilen, mutta tuntuu että jotenki kiellettyä vielä näin aikaisin. Toivon kaikille parasta :Heartred ja ihanaa todellakin välillä haaveilla!
 
Ilmanmuuta! Ei todellakaan ollu tarkotus lytätä kenekään fiiliksiä, anti mennä vaan :happy:

Mun mielestä on vaan kiva että kaikki ajattelee hiukan erilailla näistä asioista. Välillä vaan miettii että onko mussa jotain vikaa kun en todellakaan mieti noin pitkälle vielä :)

Mutta kaikki taklaa tyylillään, eksje :wink
 
Ilmanmuuta! Ei todellakaan ollu tarkotus lytätä kenekään fiiliksiä, anti mennä vaan :happy:

Mun mielestä on vaan kiva että kaikki ajattelee hiukan erilailla näistä asioista. Välillä vaan miettii että onko mussa jotain vikaa kun en todellakaan mieti noin pitkälle vielä :)

Mutta kaikki taklaa tyylillään, eksje :wink

Womn onko niin että ootat esikoista? Toki varmasti eniten yksilöstä kiinni mitä aattelee, mutta saattais sekin vaikuttaa että kun vasta on saanu vauvan, niin tässä raskaana olossa ei ole niin paljon ihmettelyä ja jotenkin osaan jo paljon konkreettisemmin miettiä millainen lapsi sieltä vois olla tulossa... Esikoisessa en osannu ihan lopussakaan kuvitella! Ja nyt oon jo alkanu haaveilla tuplavaunuistakin ennen ku ees jätettiin ehkäisyä:hilarious:
 
Juu esikoista odotetaan :happy:

Ja takana yks kkm syksyltä joten toki sekin vaikuttaa ettei kauheen pitkälle osaa tai edes viiti ajatella :happy:

Että mun kohdalla rattaat ja sukupuoli ja muut tulee varmaan hyyyyvin myöhään ajatuksiin :joyful:

Oon kans kuullu noita tyttö- ja poikamaha jutuista ja että sen saattaa ite tietää kumpi tulossa. Ootteko aijemmissa raskauksissa halunnu tietää kumpi tulee? Ja onko ollu jo ennen rakenneultraa tietoa tai arvausta?
 
Kyllä mäkin oon todella pessimistinen vaikka onkin toinen tulossa, tuntuu vielä niin kaukaiselta että meille toinen pieni ihme saapuisi! :)

Mä luulin odottavani aluks tyttöä, mutta Joo en mä tiennyt yhtään kumpi on, kun ei ollu oireita eikä mahaa 20rv. Joten ihan yllätyksenä oli poika. Haluttiin tietää ja halutaan nytkin :)
 
Mekin varmaan kysytään sukupuoli. Vaikka oishan se kiva pitää salaisuutena loppuun asti.
 
Kysyttiin aiemmassa ja kysytään kyllä nytkin.. :)
 
Tytöstä oli ihan tyttöfiilis ja pojasta ihan poikafiilis :)
Vielä ei oo iskeny kunnolla, mut ehkä poika..?
 
Takaisin
Top