Tyttö vai poika?

Miten tää sormustesti toimii? Esikoisen aikaa jo kuulin näitä mut ikinä ei tullut testattua ja nyt kiinnostais :D
 
Pitkään hiukseen(mielellään omaan) ripustetaan kultainen(vihki)sormus. Se laitetaan ensin vatsan päälle ja nostetaan sitten ilmaan. Katsotaan kuinka sormus alkaa käyttäytyä, olikohan niin päin että edestakainen liike ennusti poikaa ja jos sormus lähtee pyörimään ympyrää niin tyttöä. Tuskimpa tällä lie niin vakavaa merkitystä, mutta mun kohdalla edelliset on pitäny paikkansa :grin
 
Nuo testit on kyllä aika hauskoja, vois joitakin kokeillakin kun emme aio sukupuolta selvittää etukäteen. Jostain syystä mulla on ollut poikaolo tähän asti, mutta nyt oon alkanut miettimään että oisko sittekin tyttö tuloillaan:cat:
 
Mitä sykkeitä teiä pikkusilla on ollu neuvolas/kotona kuunneltaes? Täällä n.140-150 ja musta toi sopii niin tyttöön ku poikaan :joyful:

Mulla on ollut sekä nt-ultrassa että viikko sitten nlalääkärillä noin 160. Sama oli esikoisen aikaan.
 
Sormustestin mukaan meille ois tulossa poika.. mutta niin piti edellisenkin olla vaan tyttöjä noi on kaikki ja veikkaan että masussakin on tyttö. =D
 
Mä tein sormustestin ja tyttö ois sen mukaan tulossa! :grin Oma fiilis on edelleen tyttö. Oon kyl järkyttynyt jos poika on tulossa! Mutta kumpi vain tietenkin käy. :Heartblue:Heartpink

Enää 2,5 viikkoa rakenneultraan jossa toivottavasti selviää sukupuoli!
 
Mulle kans aiko yks kaveri tehdä neulalla ja langalla tuon sukupuolitestin ja pitää kuulemma tehdä ennen rakenneultraa :joyful:
 
Mulla kiinalainen, mahan muoto, vain testi ja joku ihme soodatesti povaavat tyttöä :) niin ja pahoinvointi jota ei ollut ekassa raskaudessa (poika).

Kahden viikon päästä se selviää. Mä olen jopa kallistunut poikaan kun pahoinvointi loppu 13 viikon jälkeen. ..

Meillä on suvuissa joko pelkkiä tyttöperheitä tai sekalaista. Olisi yllätys kaksi poikaa, mutta erittäin tervetulleita! Mä en ole "varautunut" kumpaakaan. Täytenä yllätyksenä se tulee!
 
Ihan tässä viimepäivinä on tullut jännä tyttöolo. Mitään testejä ei olla tehty, mutta toivotaan kovasti että pieni sitten reilun kuukauden päästä rakenneultrassa paljastaisi kumpi on. Tekisi jotenkin konkreettisemmaksi tätä kaikkea :)
 
Mulla on jotenkin alkanut tulla se tyttö kuitenkin kuvitelmiin... Aluksi olin hyvin varma pojasta. Ehtiihän tää vielä vaihtua monta kertaa ennen rakenneultraa!
 
Mulla on ollut sekä nt-ultrassa että viikko sitten nlalääkärillä noin 160. Sama oli esikoisen aikaan.
Mullaki ekassa uä - sykke oli 160 ja sitten nlalääkärillä 140 , eikä minkäänlaista oireita, maistuu joskus makeeta joskus suolasta... Jännää kumpi sieltä tulee :Heartred :)
 
Mulla on sellanen olo että varmasti on poika. Dopplerilla sykkeet 140 molemmin puolin ja ruokahimot vaihtelee eli niistä ei juurikaan voi päätellä, mutta raskaus on samanlainen kuin edellinen poikarakkaus, mutta olen aiemmissakin raskauksissa veikannut kaikki metsään eli liekkö tää nyt sit tyttö kumminkin :D
 
Mulla oli poikaolo hyvin pitkälti, mutta rakenneultrassa povattiin tyttöä :happy:

Sormustesti näytti poikaa. Ei pahoinvointia juurikaan, iho ihan ok kunnossa. Mä en enää usko mihinkään höpötys ennusteisiin :joyful: Sykkeet ollu siinä 150. Katotaan nyt sitten päättääkö hän kuitenkin kasvattaa pallit mutta näillä näkymin saamme kesällä tytön :happy:
 
Vaikea sanoa kumpi tulee kun ei kokemusta ole aikaisemmasta. Sen verran vielä tuo mahakin piilossa eikä pahoinvointeja ole ollut että voisi olettaa poikaa, mutta ainahan se voi tytöks muuttua :cat:
 
Täällä on ihan hauska artikkeli vanhan kansan "viisauksista" ja lapsen sukupuolesta :) Artikkeli loppuu näihin sanoihin: "Uusia tutkimustuloksia lienee tulossa. Sillä välin kannattaa jatkaa veikkaamista - mahdollisuudet osua oikeaan ovat kuitenkin 50 prosentin luokkaa." :wink
 
Meillä olisi tytölle niin ihana nimi, että toiveissa siksi tyttö, mutta muuten molemmat ihanaa meni kummin päin vain.
 
Oma arvaus osui oikeaan :)

Mulla on arvauksena poika, mikä on tullut ajatuksiin vasta muutamien vkojen sisällä selkeämmin. Perinnetietoa on kumpaankin sukupuoleen sopien: Reidet ja takapuoli on kasvaneet ennen mahaa, pahoinvointia ei ollut, vauvan syke on 145, iho on hyvässä kunnossa (ennen liian kuiva) , syön mieluiten rasvaa ja suolasta (niinkuin aina ennenkin on mun mieltymykset olleet). Anoppi ja miehen mummo veikkaavat tyttöä. On saatava tietää ru:ssa jos mahd. että on aikaa orientoitua uusiksi jos meneekin päinvastoin.
 
Takaisin
Top