Tyttö vai poika?

Meidän esikoinen on ihan vakuuttunut, että mahassa on pikkusisko, koska "sitten me voitaisiin olla ystäviä". :D Esikko on siis itse tyttö. Oon yrittänyt herätellä ajatusta, että voihan pojankin kanssa olla ystävä, että jos sattuukin olemaan pikkuveli... Vielä puolitolista viikkoa rakenneultraan, saa nähdä selviääkö asia siellä. :)
 
Meillä tyttö tulossa esikoisena ja olen todella onnellinen siitä vaikka meniski nimen loytäminen vaikeaksi (minun aika isossa suvussa paljon tyttöjä, siskollakin niitä viisi :D ja kaikki kivat nimensuositukset pois annettu :P ) Tulee vaan eksootisia nimiä mieleen vaikka haluais ehkä yhden nimistä ainakin vähän kotimaisempia :) Mies sanoi että kysyisin siskolta miten niitä poikia tehtään kun niille nyt saman aikaan lopulta poika tulossa :D Siskolla olikin pari vinkkiä siihen niin kokeillaan kun toka tulis tehtäväksi :D
 
Meille tosiaan on tulossa tyttö. :dummy1:  Ihanaa! :Heartpink Oma fiilis oli tyttö. Tosin yhdessä vaiheessa aloin miettiä et onkohan sit kuitenki poika. Mulla on yksi sisko, ei veljiä. Et luulen et senkin takia ajattelin et tulee tyttö. Mies paljasti päivä ennen rakenneultraa, et vähän enemmän toivoo tyttöä. Luulen et perustuen siihen et kun pojat on aina vähän villimpiä. :grin Olis kyl kivaa saada vielä joskus poikakin, että siskolle tulee sit veli elämään mitä itellä ei oo ollu. Mutta asia kerrallaan. Konketisoitui kyllä raskaus paljon enempi nyt kun tietää millaisia kuoseja alkaa katteleen kaupoissa ja lastenhuoneen värit alkaa selkeytyä. :happy: Ja esikoinen tosiaan tulossa.
 
Etukäteen jostain syystä uumoilin, että tyttö on tulossa, vaikka en edes tiedä miksi. Ja eilen rakenneultrassa tyttöä lupailtiin! Tämä on nyt tosi jännää, kun taas tuntuu raskaus ja vauva roimasti konkreettisemmalta, kun vähän niin kuin tietää kuka sieltä on tulossa. :) Mutta nimet on mietitty molemmille vaihtoehdoille kaiken varalta! :D Miehen vanhemmat kyllä riemastuvat tytöstä, kun olivat itse aikoinaan pikkusiskoakin toivoneet. Mutta ainakin vielä pidämme salaisuutena, saa nähdä osataanko olla lipsauttamatta!
 
Takaisin
Top