Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitään fiilistä ei ole vielä tullut, mutta tällä hetkellä veikkaisin poikaa, ihan vaan koska alkuraskaus on ollut niin identtinen ensimmäisen raskauden kanssa. Ekassa oli kyllä alusta asti vahva poikafiilis. Tulee kumpi tulee, innolla kuitenkin odotan että saa tietää! :D

Jotenkin yhtäkkiä jännä ajatus että siellä on tyttö tai poika.. tähän asti ja vielä tästä eteenpäinkin toki on vaan miettiny että selviäispä se pieni ihmisen alku turvallisille viikoille asti, ja jotenkin ajatellut koko tyyppiä ilman sukupuolta! Jännää, kumpikohan siellä kasvaa!

Mulla on edelleenkin poika olo :) semi helpolla päässyt vointien puolesta ja jotenkin tuntuu että tyttöjä varten pitäisi kärsiä vähän enemmän :P

Mulla on poika olo vaihtunu ihan täysin tyttö oloon. Oireiden perusteella jos aikaisempiin vertaa niin enempi tyttö. Ja nyt kun ruoka alkanut maistumaan samat ruoka himot kuin tyttöä oottaessa; kaurapuuroa, tomaattia ja leipää :D

Aina ennen raskautta ajattelin jotenkin automaationa, että saisin tytön. Ehkä kun oli tytölle selvä nimi valmiina jne. Tyttöä vähän enemmän toivoisinkin, vaikka totta kai poikakin olisi tervetullut.

No, nyt on koko ajan enemmän sellainen olo, että tulisi poika.
En osaa edes sanoa miksi. Ehkä, kun iho on suhteellisen hyvässä kunnossa (enemmän finnejä ennustaisi tyttöä) ja suhteellisen lievä pahoinvointi (tytön takia kai pitäisi kärsiä enemmän).

Näin just aivan järkyttävän todentuntuista unta siitä että sain tytön. En olis halunnut millään herätä kun unessa sai touhuta vauvan kanssa. Haluan että on jo elokuu ja tämä pieni pysyy matkassa sinne asti ja saadaan hänet terveenä syliin, tyttönä tai poikana. :love017

Mies sanoi heti että olisi tyttö tulossa itsellä ei mitään fiilistä vielä. Ajattelin että en välttämättä haluaisi selvittää etukäteen sukupuolta mutta tein ekan kierroksen vauvanvaateliikkeissä ja mietin jaksanko pitäytyä tuossa ajatuksessa loppuun asti... helpottaisihan se hirveästi kun ei tarvitsisi niin miettiä neutraaleja värejä jne. Itse olen kyllä ehkä eniten graafisten kuosien ja musta-valkoisen perään niin ne menee kivasti kummalle vain.

Minulla on tyttö olo, esikoinen on tyttö myös. Esikoista odottaessa oli vahva poika olo, mutta olin väärässä. Mies oli nähnyt unta, että tämä on poika. Ei varmaan nyt kysytä ultrassa kumpi on. Esikoisesta kysyttiin, mutta antoi hyvin varovaisen tyttö veikkauksen lopulta, mikä kyllä sitten piti paikkansa, mutta sanoi tosiaan, että älkää ostelko mekkoja, piti sen verran jalat ristissä.

Mummo ennusteli poikaa vaikka siis ei ainakaan me olla kerrottu raskaudesta. Sanoi että seuraava on poika, keskustelun ohessa.. :grin

Poika olo edelleen ja vahvistuu kokoajan, esikoisestakin tiesin heti et on poika. Ja samanlaiset oireetkin on tai oireettomuus.

Ei vieläkään oikein mitään oloja. Esikoisesta tuli vahva tyttöfiilis nt-ultran jälkeen ja tyttö tuli.

Mä uskoin että esikoinen ois poika kun ei oksettanu juuri yhtään ja makea ei alkuun maistunu , mutta tyttö tuli. Ja nyt on näköjään ollu VIELÄ vähäoireisempi alkuraskaus... Ihan muutamana iltana oksettava olo ja nälkäisenä vähän heikottaa. Ja ruokahalu ihan jäätävä :woot: Makeakin uppoaa muttei ihan yhtä hyvin kuin ennen raskautta. Nytkin popsin täällä äsken tekemääni iltapala-pizzaa:rolleyes:
Eli tavallaan nytkin oireet viittais poikasn, mutta yhä uskon että toinen tyttö meille ois tulossa:happy:

Siis mua niin houkuttais säästää ylläri synnärille... toisaalta en tiedä maltanko RU:ssa olla kysymättä... Ja en tiedä suostuuko mies ettei kysytä. Se vaan ois jotenkin niin "perinteikästä" että kätilö kertois kumpi tuli:rolleyes: Vaikka onhan siinä synnytyksessä muutaki jännää kyllä:joyful:

Mitäs kaikkia uskomuksia tiedätte sukupuolen suhteen? :woot:

Meiän taloyhtiöön ei kuulemma synny ku poikia, saatiin tietää ku poika oli syntynyt ja viim 3v sisäl syntyny 6poikaa ja ens kesänä tulos nyt 2 uutta vauvaa.

Mitäs kaikkia uskomuksia tiedätte sukupuolen suhteen? :woot:

-Tyttömaha on leveä, poikamaha pysty.
-Tyttö vie äidin kauneuden raskausaikana. Pojasta äiti hehkuu.
-Tytöstä enemmän pahoinvointia kuin pojasta.
-Jos tekee mieli makeaa niin odotat tyttöä, jos suolaista niin poikaa.

Mä tein sen sormustestin... liikkui edes takaisin. Välillä kyllä pyörähtikin silti... Mutta kumpaakos toi nyt sitte meinaa? Löysin eripaikoista eripäin nuo merkitykset :rolleyes:

Muita ois
-pojasta tuleva pitkä linea negra joka saattaa taipua. Taipuminen ois varma pojan merkki :rolleyes:Tytöstä olikohan että korkeintaan napaan asti. Noh meidän tytöstä tuli pitkä (joskin haalea) linea negra joka taipui!
-Jos isä lihoo raskausaikana niin tyttö tulossa.
-Jos hedelmöityshetki ollut juuri oviksen aikaan niin todennäköisemmin poika, jos siittiöt joutuneet odottelemaan niin todennäköisemmin tyttö (tässä kai on jopa oikeasti hitunen perää!)

Mulla esikoista odottaessa kaikki "oireet" (niitä ei ollut yhtään) viittasi poikaan ja tyttö sieltä tuli. :smiley-bounce022 miehen kanssa kateltii kuvia siitä mun edellisestä raskaudesta niin mahaa ei nähny ku sivuprofiilissa, mihkään suuntaan ei ollu levinny ja iho oli hyvässä kunnossa ja kaikki ruukas poikaa.

Tää raskaus onki ollu toista, saanu kärsiä sen ensimmäisenki odotuksen oireet nyt :smiley-angry002 itellä ollu poikaolo, ekaa odottaes olin koko aika varma tytöstä. Yks yö näin kyllä unta että synnäriltä lähin tyttö kopassa mutta ei sekään oo pistäny harkitteen toista vaihtoehtoa. :D uuden vuoden aikaan kävi sellai juttu että oltiin anopin kanssa häne äidillää käymässä, tavattiin ekan kerran ja hää ties ainoostaan mun nimen ja ammatin. Ei siis tienny raskaudesta mitään. Lähtiessä sitten kysy että koskas tuun muksujen kans käymään ja siin hämilläni olin että ykshän mulla on. Totes vaa että niinii nyt onkii mut sen pojan kanssa myös kans jahka sen maailmaan saat aikaseks. :excited001 viikkoja ol sillo kaheksan ettei se päällepäin viä näy..

Mulla alusta alkaen ollut ihan selkeä poikafiilis, nimikin tupsahti jostain päähäni pian plussan jälkeen :wideyed: Ja vankkana on mielessä sen jälkeen ollutkin. Sykkeiden ja muiden hömpötysten perusteella voisi olla tulossa tyttökin. Makeaa menee, mutta niin menee kyllä suolaistakin. Pahoinvointia ollut vähemmän kuin olisin kuvitellut, mitään vertauskohtaa tähän ei kyllä ole kun ei ole aikaisempia :grin Emme kyllä varmasti malta olla asiaa kysymättä, heti kun se vain on mahdollista :rolleyes:

Mun tyttö fiilis vaihtui takas vahvaan poika oloon :D haluisin jo tietää kumpi tulossa. Sormustesti näyttää poikaa.

Takaisin