Mitään fiilistä ei ole vielä tullut, mutta tällä hetkellä veikkaisin poikaa, ihan vaan koska alkuraskaus on ollut niin identtinen ensimmäisen raskauden kanssa. Ekassa oli kyllä alusta asti vahva poikafiilis. Tulee kumpi tulee, innolla kuitenkin odotan että saa tietää! :D

Makeakin uppoaa muttei ihan yhtä hyvin kuin ennen raskautta. Nytkin popsin täällä äsken tekemääni iltapala-pizzaa

miehen kanssa kateltii kuvia siitä mun edellisestä raskaudesta niin mahaa ei nähny ku sivuprofiilissa, mihkään suuntaan ei ollu levinny ja iho oli hyvässä kunnossa ja kaikki ruukas poikaa.
itellä ollu poikaolo, ekaa odottaes olin koko aika varma tytöstä. Yks yö näin kyllä unta että synnäriltä lähin tyttö kopassa mutta ei sekään oo pistäny harkitteen toista vaihtoehtoa. :D uuden vuoden aikaan kävi sellai juttu että oltiin anopin kanssa häne äidillää käymässä, tavattiin ekan kerran ja hää ties ainoostaan mun nimen ja ammatin. Ei siis tienny raskaudesta mitään. Lähtiessä sitten kysy että koskas tuun muksujen kans käymään ja siin hämilläni olin että ykshän mulla on. Totes vaa että niinii nyt onkii mut sen pojan kanssa myös kans jahka sen maailmaan saat aikaseks.
viikkoja ol sillo kaheksan ettei se päällepäin viä näy..
Ja vankkana on mielessä sen jälkeen ollutkin. Sykkeiden ja muiden hömpötysten perusteella voisi olla tulossa tyttökin. Makeaa menee, mutta niin menee kyllä suolaistakin. Pahoinvointia ollut vähemmän kuin olisin kuvitellut, mitään vertauskohtaa tähän ei kyllä ole kun ei ole aikaisempia