Tyttö vai poika? Toiveita?

Mulla ei oo kyllä mitään ajatusta, että kumpi siellä asustelee. Mies toivoo tyttöä ja itselläkin tytönnimi olisi valmiiksi mietittynä, pojannimet on vielä keksinnässä. Tosin kun olen puhunut, että jotenki tuntuu, että saattais olla poika, mieskin on sanonut, että mikäs siinä, hänellähän on jo tyttö: ois sitten yksi kumpaakin ☺ Mutta olen tyytyväinen kumpaan vaan. Toki toivon että rakenneultrassa selviää, anoppi kysyi jo ar- ultran jälkeen että tiedetäänkö, kumpi on tulossa :D

Muokattu viimeksi:
Tänään tarkistus käynnillä äippä pkl. Rv 17+6, vauvat vastas 18+3. A oli selkeä poika, sain oikein kuvan vehkeistä.. B epäily pojaksi, mutta napanuora oli myös niin tiellä ettei varmuutta saanut. Tyttöä oottanut kovasti. Esikoinen tyttö niin molempia tosin jo löytyy. Istukka oli vaan kohdunsuulla..

Mulla on ollut ihan koko ajan poikafiilis. Nyt neuvolassa löytyikin tyttösykkeet ja lantio alkanut levitä hurjaa vauhtia. Mun pieni pää on ihan sekaisin, koska kaikki oireet ja muut on viitannut tähän asti poikaan. Toisaalta, kun on jo molemmat niin kolmannen kohdalla on ihan yksi ja sama. Olisi kyllä kiva saada tietää vaikka heti niin ei tarttis pohtia asiaa.

Mullakin ollu poika olo alusta asti :) vielä pitäis odotella 5 viikkoa, että saadaan tietää. Ympärillä siskolla ja kavereilla pelkkiä tyttöjä, joten tyttö tavaroita kyllä riittäisi ;)

Mulla ei oo kyllä oloa ollut kumpaankaan suuntaan. Juttuja kun lukee mikä viittaa kumpaankin niin tuntuu että kaikki kumoaa vaan toisensa :D miehen puolella poikavoittoista, hänellä kaks veljeä, miehen veljellä kaksi poikaa... :D mies toivoo enemmän poikaa ja mun mielestä yks prinsessakin tarvittais ;) mutta molemmat ovat tervetulleita <3

-Huonoa oloa oli alkuraskaus, ei oksentelua vaan etovaa oloa, ja illat pahimmat
-linea negra ilmestynyt navasta n.10cm yläpuolelle
-karvoja ilmaantunut vatsaan
-vasen tissi suurentunut isommaksi kuin oikea :D
-vatsa lähtee jo tisseistä, ei siis mitään pientä sievää alamahapömppöä :D vyötärö "hävinnyt", muuttunut siis tasapaksummaksi :D
-sykkeet ollu nt-ultrassa ja neuvolassa rv14 155+
-jäätelöä tehnyt mieli koko raskauden

Mitähän näitä nyt on mistä yleensä jotain päätellään :p ois kiva jo tietää kumpi tulossa :) nyt rv16+6

Muokattu viimeksi:
Mä en oikein tiedä onko tää tyttö-oloa vai -haaveilua.. Esikoisesta tuli ihan selvä poikaolo rv 13 eteenpäin. Nyt itsellä toiveissa tyttö ja tietty tää vähän erilainen raskauskin saa toivon heräämään. Miehelle ei kuulemma väliä kumpi tulee, kun on jo poikansa saanut. ;)

Rv 16+0

Mä en oikein usko mihinkään oloihin tai merkkeihin, mutta ehkä mä enemmän poikaa aavistelen. Varmaan vaan siks, että jotenkin näen itseni helpommin pojan äitinä. Mut saa tyttökin tulla :)

Mulla on ollut ihan koko ajan poikafiilis. Nyt neuvolassa löytyikin tyttösykkeet ja lantio alkanut levitä hurjaa vauhtia. Mun pieni pää on ihan sekaisin, koska kaikki oireet ja muut on viitannut tähän asti poikaan. Toisaalta, kun on jo molemmat niin kolmannen kohdalla on ihan yksi ja sama. Olisi kyllä kiva saada tietää vaikka heti niin ei tarttis pohtia asiaa.

Mitä tarkottaa tyttösykkeet? :)

Jostain oon kuullu, että tytöillä ois sykkeet yli 150 ja pojilla alle.
Kattelin esikon (poika) äitiyskorttia ja sykkeet oli aina alle 150. Nyt muutaman kerran neuvolassa sykkeet kuunneltu ja ollu yli 150. Liekö sitten tyttö tulossa. :dummy1:
Voi sitten olla ihan huuhaata nääkin jutut. :confused013

Noi tyttösykkeet on kyllä ihan yhtä huuhaata kuin kaikki muutkin teoriat, mutta ilmeisesti jopa neuvoloissa puhutaan niistä. Ei kyllä kauheasti herätä luottamusta tässä skeptikossa :)

Mulla ei oo kyllä oloa ollut kumpaankaan suuntaan. Juttuja kun lukee mikä viittaa kumpaankin niin tuntuu että kaikki kumoaa vaan toisensa :D miehen puolella poikavoittoista, hänellä kaks veljeä, miehen veljellä kaksi poikaa... :D mies toivoo enemmän poikaa ja mun mielestä yks prinsessakin tarvittais ;) mutta molemmat ovat tervetulleita <3

-Huonoa oloa oli alkuraskaus, ei oksentelua vaan etovaa oloa, ja illat pahimmat
-linea negra ilmestynyt navasta n.10cm yläpuolelle
-karvoja ilmaantunut vatsaan
-vasen tissi suurentunut isommaksi kuin oikea :D
-vatsa lähtee jo tisseistä, ei siis mitään pientä sievää alamahapömppöä :D vyötärö "hävinnyt", muuttunut siis tasapaksummaksi :D
-sykkeet ollu nt-ultrassa ja neuvolassa rv14 155+
-jäätelöä tehnyt mieli koko raskauden

Mitähän näitä nyt on mistä yleensä jotain päätellään :p ois kiva jo tietää kumpi tulossa :) nyt rv16+6
Tää kuulosti ihan multa kun odotin esikoista, joka on poika :D

Tää kuulosti ihan multa kun odotin esikoista, joka on poika :D
Oho, hauskaa! :D saa nähdä näinkö meilläkin. Niinkun sanottua vaikkei oloa muuten kumpaankaan suuntaan ole niin en vaan jaksa uskoa että miehen puolelta niitä tyttöjä saadaan :D mahan koosta, mallista ja turvotuksesta on jotenkin tyttö olo, muuten en osaa sanoa :)

Mulla on siis poika, jolla oli sykkeet useimmiten yli 150. Mä en usko tuohon tyttö- tai poikasyke asiaan. Sehän riippuu paljon siitäkin, että kuinka aktiivinen vauva on juuri tietyllä hetkellä! Toiset vauvat hermostuu, kun ultrataan, kuunnellaan sydänääniä tai tunnustellaan muuten. Eiköhän siinä sykkeet vähän nouse hetkellisesti keskimääräistä korkeammalle!

No niin, mä oon koko ajan sanonu, että tyttö meille tulee, ja tyttöhän siellä ultrassa näkyi :) <3

Noista vanhan kansan sukupuoliennusteista: meil oli 157 tytön keskisyke aina kun kuuntelin ite tai kuunneltiin neuvolassa. Lisäks mun pahoinvointi oli jäätävää (eikä vieläkään kokonaan ohi) - eikös siitäkin sanota, että voi ennakoida tyttöä? :) En mä silti noihin voi sanoa luottavani :D

Merivesiväri Onnea tyttöuutisista! :)

Mä en kans oikeasti usko noihin ennustusmerkkeihin, mutta jos itsellä on jo molempia niin sitten ehkä voi oireet viitata jompaan kumpaan samankaltaisina ja se useimmiten pitää paikkansa :) Samoin kuin se äidin oma tyttö/poikafiilis :)

Mä en esikoisesta tienny yhtään ja neuvolan täti sanoi sydänäänten olevan tynnyrimäiset, joka kuulemma viittaa poikaan. Ei ultrissa sitten kerrottu sukupuolta ja poikaa odotettiin. Yllätys oli valtava kun tyttö tuli :D oltiin molemmat näin salaa toivottu ;) mutta uskottiin niin neuvolan tädin sanaan (oli vanha ja kokenut) että pikkuinen tyttö joutui sitten käyttämään paljon sinisiä vaatteita ensi kuukausinaan :D

Toista odottaessani en voinut pahoin lainkaan ja tiesin jo muutama viikko testistä että poika olis tulossa. Toivoimme molemmat poikaa. Rakenneultrassa tämä sitten varmistui :D

Nyt on hauska tämä kolmannen odotus kun olen voinut pahoin kuten tytöstä, mutta en sentään niin pahoin :)
Mitään oloja ei kumpaankaan suuntaan ole ja äitikin ihme kyllä jättänyt veikkaamatta kumpi sieltä tulee :D

Alle kolme viikkoa rakenneultraan... Yli 150 ollut sykkeet aina pienellä ja sitten tuo pahoinvointi. . Jos näitä kahta vaan tuijottaa niin sitten pieni olisi tyttö ;) mutta saa nähdä! Olen ilokseni huomannut että en oikeastaan välitä sukupuolesta lainkaan, välitän vain siitä että tämä toivottu lapsi olisi terve. Jouduin korostamaan tätä anopillekin, joka intoili että kohta pääsemme ultraamaan sukupuolta.....
Ultralla ei katsota sukupuolta, vaan sitä että vauvan rakenteet ovat kunnossa. Sukupuoli saattaa näkyä samalla, mutta se on täysin sivuseikka!

Alle kolme viikkoa ultraan <3

Jonkinasteista tyttöoloa vai kenties toivetta ilmoilla. Ensimmäinen on tyttö, mutta silloin minulla oli poikaolo, joka sitten rakenneultrassa osoittautui vääräksi. Liekö nyt sitten poika kun tyttöolo?
:laughing001
Huhtikuun alussa pääsee kurkistamaan.
Öklötystä ollut jopa enemmän kuin edellisessä, mutta kummallakaan kerralla ei ole tarvinut pönttöä halailla. Sykkeetkin melko samanlaiset n. 150. Mielenkiinnolla odotellaan..

Toivon tyttöä, mutta veikkaan, että on poika. Rakenneultra vasta 4.4.. Sukuun on tullut/tulossa viime aikoina pelkästään poikia. Minulla on esim. 3 pikkuveljeä, joten sen takia toivoisin kovasti tyttöä :) myös mies toivoo tyttöä enemmän.
En jaksaisi millään odottaa rakenneultraa. Mun tuurilla sikiö on kuitenkin jalat ristissä eikä suostu paljastamaan sukupuoltaan :grin

Olen kuitenkin alkanut nyt huolehtimaan enemmän siitä, että kaikki on kunnossa. Pelottaa ajatus, että sikiöllä onkin jotakin vialla :nailbiting:

Mulla on ollu viikosta 12 asti ihan selkee fiilis pojasta. Me on puhuttu ettei haluttais tietää etukäteen, mut perjantaina neuvolan lääkäri tuumas, että hänelle tulee ultratessa vaikutelma pojasta. Sykettä ei mittailtu, viimeks oli 170, saa nähdä kumpi lopulta tulee :)

Takaisin