Tyttö vai poika? Toiveita?

Kummasti tulee vaan koko ajan tyttöjen nimiä mieleen ja reagoin nätteihin nimiin, et tuo voisi meidänkin pienelle sopia. Saa nähdä, josko reilun viikon päästä jo tiedettäisiin jo kumpi on tulossa. Mut ehkä tyttöä enemmän odotan
 
Mua kummeksuttaa että ei ole oloja kumpaankaan sukupuoleen painottuen. Kirppiksellä tänään katse ei harhaillut pikkuruisten mekkojen puoleen, eikä miehen näyttämät miniskidikokoiset poikien kengätkään saaneet huokailemaan. Sen sijaan ihastuin ruskeisiin potkuhousuihin pöllön kuvalla ja ihastelin moniväristä muumibodya :P
Miestä painostettuani sain tunnustamaan "ehkä poika" toiveen, mutta tiedän että hän silti piittaa siitä yhtä vähän kuin minä :P
Terveys on se asia mitä me eniten ru:ssa jännätään :)
Äitikin sanoi että onpa kumma kun ei hänelläkään ole oloja :P Hänkin silmäilee vain valkoisia ja keltaisia vaatteita :)

Reilu viikko enää niin sitten EHKÄ tiedetään. Ehkä sitten voin mennä ja ostaakin jotain... Vaikka sellaiset ihanat ruskeat pöllöpotkarit :)
 
mä oon aina halunnut edes yhden pojan ja kun esikoinen poika niin ei oikein ollut sellaista erityistä toivetta tästä toisesta. tavallaan ajattelin että veljekset olis ihanat mutta tavallaan tyttö että saisi molemmat ja että olisi tyttö jolla isoveli :Heartred pienestä asti mulla ollut sellainen mielikuva että saan pojan ja parinvuoden päästä tytön. no, eilen ultraaja vahvasti uskalsi epäillä tytöksi tätä pientä :) ja esikoinen täyttää 2v kolme päivää ennen tämän laskettua aikaa, hih.
 
Muuten tossa kiinalaisessa syntymäkalenterissa on sellainen juju, että sitä ei kuulu lukea oman todellisen iän mukaan. Kiinalaisittain oma ikä lasketaan kai hedelmöittymisestä, eikä syntymästä. Jossain ohjeessa oli muistaakseni, että omaan ikään pitäisi lisätä vuosi, mutta en mene vannomaan...
 
Joo, sellaisen ohjeen määki näin ja laskin sitten niin että lisäsin vuoden omaan ikään. Tosin sama tulos ois tullu todellisella iällä. Ihan hauska nähdä, miten käy ☺
 
Meillekin tulis kiinalaisen mukaan poika :P katoin sen kyllä joskus aiemmin jo enkä siis huomioinu sitä vuotta lisää. Tää 50/50% riittää hyvin just nyt :) ens viikolla sit tiedetään ehkä :P
 
Kalenterin mukaan tyttö olisi tulossa, ennestään meillä on poika. Ja poikaa odottaessa tuo kalenteri enteili poikavauvaa :wink. Joskus tutkin kaikkien tuttujen osalta syntymäkalenterin ennustusten toteutumista. Siis niiden, joiden lasten syntymäpäivät tiedän ja äitien iät (mulla on aika hyvä numeromuisti). No tietenkään en voi tietää hedelmöittymisajankohtaa, mutta jos olettaa, että lapsi on syntynyt lähellä la:ta, niin suunnilleen tietää raskauden alkamisen ajankohdan. Jännää touhua! Tutkimustulos oli se, että ehkä vähän enemmän piti paikkansa. Ehkä 6/10:stä oli osunut oikeaan, loput eivät.
 
Mä tutkin kans kuinka hyvin mun sisarusten lapset ja hyvien ystävien lapset, sekä omani piti paikkansa ton kiinalaisen kalenterin mukaan, niin jopa 9/10 piti paikkansa :P
Mut tosiaan jos äitien ikiin piti lisätä vuosi niin tulos voisi olla toinen :wink
 
Poika ja jos lisää ikää vuoden niin tyttö ☺ jänää. Tiistaina viisaampi
 
Nyt kun lisäsin sen vuoden siihen kiinalaiseen kalenteriin, niin kertoo et esikko on tyttö (totta) ja tää toinen ois poika (ei viel tietoa)..
 
Poikaolo ollut koko ajan mutta tyttö tulee :) ihanaa! Ei ollut yhtään väliä mutta nyt tuo ajatus tytöstä tuntuu tosi luonnolliselta ja ihanalta :)
 
Takaisin
Top