Tyttö vai poika? Toiveita?

Meillä esikoinen on poika ja toivoisin toista poikaa :D Esikoinen on ollut NIIN helppo ja iloinen poika, että pelkään saavani oikean riivinraudan jos tää elokuinen on tyttö xD mä myös itse en varsinaisesti pidä tyttöjen röyhelömekoista tms. Joita tietäisin saavani kaapit täyteen mummojen puolesta...
 
Mulla on aika kaksijakoiset ajatukset sukupuolesta. Esikoinen on poika, joten olisi tyttö kiva saada vahvistuksena taloon. Olia kiva jakaa suvun naisten perinteitä. Mutta haasteena on se, että jos seuraava olisi tyttö, niin niitä olisi suurella todennäköisyydellä KAKSI! Ja ajatus kaksosista nyt ei tunnu hyvältä!
Mulla on kyllä poika olo...
Mun uteliaisuus iski, mistä koet tuon et jos olis tyttö niin niitä olis kaks? :)
 
Mun uteliaisuus iski, mistä koet tuon et jos olis tyttö niin niitä olis kaks? :)
Sukuvika o_O Esikoispojalla oli jo sivuistukka, joten siellä on ollut "aihio" toisellekin. Pokia tulee yksitellen, mutta tytöt tuplana ja toistuu joka toisessa sukupolvessa. Äidilläni on kaksoissisko.
 
Enpäs olekkaan täällä puolella vielä näistä sukupuoliasioista jutellut. Tällä hetkellä en osaa sanoa yhtään, että kumpi tulisi. Tyttöhän meillä jo onkin, joten poika olisi tervetullut. Esikoista odottaessa olin ihan varma, että poika tulee, emme siis saaneet ru:ssa sukupuolta selville. Nyt en sitten sano yhtään mitään. Mies oli esikosta varma, että on tyttö ja nyt tästä toisesta, että poika olisi. Raskausoireet ovat olleet erilaiset, niin siihen varmaan mies luottaa. Kunhan saadaan terve lapsi, niin se on pääasia. Tyttö tai poika, rakkautta ja huolenpitoa riittää sukupuolesta huolimatta.
 
Itse olen aina jotenkin ajatellut, että jos mulla olisi lapsi, se olisi tyttö. Veljellä on tyttö, kummilapsi on tyttö. Mulla ei oo mitään kokemusta poikalapsista, siksi kai se tuntuu niin vieraalta ajatukselta. En keksi edes mitään kivoja pojan nimiä. Mies on kyllä ihan varma, että sieltä on poika tulossa, taitaa toivoakin sitä salaa. Itsellä ei ole kyllä mitään tunnetta siitä, kumpi on tulossa.
 
Vähän sama kun Infinityllä, aina ajatellut että jos on lapsi niin se olis tyttö, itseasiassa monesti olen miettinyt että jopa kaksostytöt olis kivat, mutta eiköhän sieltä vain yksi tule kun ei ole lähisuvussa kaksosia, viikon päästä ultrassa senkin näkee. Tytölle on paljon nimiä valmiina, pojalle taas ei yhtään. Mies ehkä taas toivoo poikaa enemmän niin sen kanssa sais tehdä kaikkia poikien juttuja, mutta kumpi tahansa sieltä tulee niin on tervetullut. :)
 
Mulla sama kuin Fii:llä, nimiä olisi tytölle monta mutta pojalle ei yhtään :D Meillä on tyttö, eli perinteen mukaan kai se poika olisi mukavaa vaihtelua.. Mutta tyttö tuntuisi turvallisemmalta :) Eli niin tai näin, terve lapsi olis toiveena :Heartred
 
Meillä on jo molemmat, joten ei toivetta(ainakaan mulla). Mutta mies kyllä koko ajan sanoo, että toivottavasti on poika kun tolla meidän neidillä on aika temperamenttinen luonne ollu aina ja poitsu on aina ollu kun viilipytty. Pojat ei turhista nurise! :)
 
Meillä mies totesi puoliksi vitsillä, että kunhan eivät ole molemmat poikia :P. Poika-tyttö pari olisi kyllä aika ihana, mutta eipä niillä sukupuolilla väliä ole.
 
Aiemmin toivoin tyttöä, mutta nyt jotenkin on kovasti poikaolo :D Ensimmäistä odotetaan eli toiveissa olisi terve lapsi, sukupuolella ei enää olekaan välilä. Eilen miehen kanssa puhuttiin, että ei ehkä halutakkaan tietää ennakolta kumpi on tulossa. Onpahan sitten jännitettävää, eikä sukulaiset voi täyttää kaappeja ennakkoon tyttö/poika vaatteilla.
 
Itsellä kans ensimmäinen tulossa. Aina oon ajatellut että haluisin ensimmäisen olevan poika, mut nyt ei kyllä mikään muu merkitse enempää, kun että tulisi terve vauva ♡
 
Toivon poikaa ja niin taitaa kaikki muutkin ympärillä toivoa. Itselläni on vain siskoja, eikä lähisuvussa ole juurikaan kokemusta poikalapsista. Mieskin taitaa salaa vähän toivoa poikaa. Mutta ei sillä oikeasti ole väliä, kumpikin käy ja oma yksilönsä siitä tulee joka tapauksessa.
 
Mulla on ekaa kertaa jokin tunne sukupuolesta. Aikaisemmissa raskauksissa on ollut vain toive, mut mitään tuntemuksia ei ole ollut. Nyt on ihan poikafiilis. En tiedä mistä se johtuu, mut saas nähdä olenko oikeassa.
 
Minulla on ollut tosi vahva tyttötunne koko alkuraskauden ja lähipiirikin sanoo samaa! Välillä tosin meikatessa (ja vain meikatessa) tulee ihan poikafiilis :D enkä tiedä mistä se johtuu! Mä olen kyllä toivonut sekä tyttöä että poikaa enkä osaa itse päättää kumman haluaisin eka, mut mies kyllä puhuu pikkuprinsessasta! :D saas nähdä mitä sieltä tulee.
 
Mulla oli tänne asti ihan poikaolo ja toisaalt edelleenkin on. Mut sit taas välillä iskee ihan tosi vahva tyttöolo, joka kuitenki taas on et ehkä sittenki poika. :D Tällästä mulla oli yhdestä aiemmasta lapsesta, mutta toisinpäin. Oli tyttöolo enimmäkseen, mut välillä tosi vahva et kyllä se poika sittenkin on! Ja poika tuli. Saapi nähdä. Kovin malttamattomana odotan, että saan tietää kumpi siellä masussa on. Mitään toiveita ei oikein ole suuntaan tai toiseen. Ennestään meillä on kaks poikaa ja yks tyttö. Tytön kanssa olen joutunut vääntämään kaikesta paljon enemmän, kun taas pojat on kummatkin lunkeja jätkiä, jotka ei jaksa vääntää pienistä. Että, jos näin on jatkossakin, niin poika kiitos :D Hehe, toisaalta tuo neiti on kyllä melkonen vitsiniekka ja ilopillerikin, että tiedä sitten...
 
Mä haluun tietää ja kertoa kaikille sukupuolen ihan vaan siks, ettei kukaan osta keltaisia vaatteita :D Inhoon keltaista. Vaikken tykkää "tyttö-poika" -värijaostakaan, niin parempi sekin ku keltainen. Minimoin keltaiset vaatteet, kun ei tarvi ostaa sukupuolineutraalia :D
 
Mulle ei ole väliä mutta ehkä toivon poikaa. Mies toivoo tyttöä :)
 
Takaisin
Top