Tyttö vai poika? Toiveita?

Kävin kahtomassa niin 1. Lapsi poika (oikein) 2. Lapsi tyttö (väärin) ja tämä tuleva tyttö. (Varovainen tyttölupaus saatu, jospa se selviää kunhan on äippäpolilla ultra että pitääkö edelleen paikkaansa) :D
 
Tyttö tulossa ja poikaa ehkä odotin ja vähän toivoinkin. Oon tyytyväinen että saatiin tietää jo nyt, ehtii hyvin tottua ajatukseen ja fiilistellä. En sanois että olen pettynyt kumminkaan. :)
 
Mui oletteko testanneet sormustestiä? Sormusta roikotetaan hiuksen varassa vasemmalla kädellä masun päällä jos pyörii niin tyttö jos heijaa niin poika. Tyttö tuli tästä testistä ♡
 
Onko kellään käyny niin että tullu eri sukupuolta kun rakenneultrassa veikattu? Ei oo väliä kumpi tulee kunhan vaan on terve mutta ultrassa veikkasivat tyttöä ja mulla vahva tunne poikaraskauden oireista :) Eli mieliala pysynyt eri lailla tasasena kun esikoisesta (tyttö), karvankasvua valitettavasti, himot lisääntyneet, suolaisii mielitekoja ja raskaushimot totaalisen erilaiset. Usempi on myös veikannut poikamasua :D
 
Itselläni on eka raskaus, niin en omalta osaltani osaa sanoa, mutta mitä oon lukenut keskustelupalstoja, niin aika yleistä tuntuu olevan ☺ Ja ystävä myöskin varoitti jo etukäteen, ettei oo ollenkaan varmoja ne veikkaukset. Tosin itse uskon, että oikein nähty, kun lääkäri sanoi näkevänsä pippelin ja kivespussin.. Ja jostain muistan lukeneeni, että tyttöveikkaukset voivat olla helpommin vääriä..? Korjatkaa joku, jos olen väärässä!
 
Itselläni on eka raskaus, niin en omalta osaltani osaa sanoa, mutta mitä oon lukenut keskustelupalstoja, niin aika yleistä tuntuu olevan ☺ Ja ystävä myöskin varoitti jo etukäteen, ettei oo ollenkaan varmoja ne veikkaukset. Tosin itse uskon, että oikein nähty, kun lääkäri sanoi näkevänsä pippelin ja kivespussin.. Ja jostain muistan lukeneeni, että tyttöveikkaukset voivat olla helpommin vääriä..? Korjatkaa joku, jos olen väärässä!
Ihan samaa mieltä olen :) jos siellä on kerran nähty jo pippeli ja kivespussit niin ei kai ne sieltä enää voi hävitä mihinkään :P
Juttuja on kuulunut enemmän että ei oikein päästä näkemään jalkoväliin kunnolla ja veikataan varovasti tyttöä, joka tosiaankin voi osoittautua sittenkin häveliääksi pojaksi :P
 
Me ei kysytty kumpi on, tosin oli niin vilkas tapaus ettei ehkä olis edes näkynyt :D ultraava kätilö ei puhunu sukupuolesta mitään eikä kysynytkään että halutaanko tietää, ehkä pitää sitt suoraan ilmaista jos tahtoo tietää tai eivät puhu koko asiasta. Mutta kuitenkin, ei olla muistakaan tiedetty niin ei haluttu nytkään tietää. Näkee sen sitte elokuussa kumpi on :) ja kuten eräs tuttu kerran sanoi, ei sitä peruuttaa tai palauttaa saa olkoon kumpi hyvänsä :wink
 
Ai niin ja oloja ei ole suuntaan taikka toiseen, en osaa kyllä yhtään arvata. Pitää nyt keksiä hyvät nimiehdotukset molemmille ja sitte kesän lopussa nähdään miten kävi :)
 
Meillä ultraava kätilö ei sanonut sukupuolesta mitään eikä kysynyt halutaanko tietää, mutta kysyi lopussa että onko jotain kysymyksiä. Ilmeisesti eivät saa meillä ainakaan enää aktiivisesti sitä vanhemmille mainostaa.
 
Meiltä kysyi, että halutaanko tietää, mutta se ehkä liittyi enemmän siihen ku toinen aivokammio oli suurempi kuin toinen ja on kuulemma yleisempää poikasikiöillä. Sama lääkäri oli viikkoa myöhemmin kontrollissa ultraamassa ja kysyi uudelleen, onko meille kerrottu vauvan sukupuoli :D
 
Rakenneultrassa lupailtiin melko varmalla äänellä, että olisi kaliiberia A. Sen jälkeen on kaikki, jotka ovat mahaa kommentoineet, sanoneet että B tulossa ja minä tietysti siitä sitte jänskäämään, että olenkohan sittenkin koko ajan odotellut "väärää" sukupuolta. Istukkakontrollissa tällä viikolla kyselin, että miltä näyttää, kumpi tulossa, niin tietysti heppuli oli kiusallaan jalat ihan sykkyrällään, eikä sukupuoli näkynyt. :P Heinäkuun alussa on vielä yksi kontrolli, mutta ei tässä auta muu kuin asennoitua siihen, että voi olla kumpi vaan... :)
 
Toi oli kyllä hyvä... "Kun sitä ei enää voi muuttaa tai palauttaa, niin se tulee mikä tulee." Näinhän se on. Nykyään, kun pystyy aika hyvin sukupuolen selvittämään, niin tietysti kauhea kiusaushan se on saada tietää, uteliaisuus ei anna periksi!
 
Mun kummityttö oli koko raskausajan 100% poika. Niillä on ultrasta kuvatkin, josta näytetty "pippelin ja kiveksien" olevan. Yllätys oli melkoinen kun kätilö oli onnitellut terveästä tytöstä :)
 
Meille on tulossa poika (ja olin ihan varma että tyttö ennen rakenneultraa). Viime yönä näinkin sit unen missä meille tuli lääkäriltä kirje että olemme tarkastelleet noita teidän röntgen(!)-kuvia tässä tarkemmin ja kyllä se on oikeastaan sittenkin tyttö. Ja että oikeastaan niitä onkin siis kaksoset. Aamulla herätessä oli vähän hämmentynyt fiilis :D
 
Mun kummityttö oli koko raskausajan 100% poika. Niillä on ultrasta kuvatkin, josta näytetty "pippelin ja kiveksien" olevan. Yllätys oli melkoinen kun kätilö oli onnitellut terveästä tytöstä :)

Mä oon niin tyytyväinen etten tiedä kumpi on :D heh.
 
Mä oon niin tyytyväinen etten tiedä kumpi on :D heh.
Varmaan ovat itse tulkinneet niiden olevan pippeli ja kivekset :P Mä ainakin uskon et nykytekniikalla ja ammattilaisella on varmuus -ja jos ei oo niin ei kai ne sanois :P
Silti heitin miehelleni minäkin että jos meillekin paljastuis tyttö kuitenkin :P olis aika kauheeta..... Siis kun on koko ajan ollu 100% luotto ja kaikki hankinnatkin tehty poikaa ajatellen :P Ei muuten tietenkään sukupuolella ole väliä! Oma lapsi on aina rakas omana itsenään :Heartred
 
Varmaan ovat itse tulkinneet niiden olevan pippeli ja kivekset :P Mä ainakin uskon et nykytekniikalla ja ammattilaisella on varmuus -ja jos ei oo niin ei kai ne sanois :P
Silti heitin miehelleni minäkin että jos meillekin paljastuis tyttö kuitenkin :P olis aika kauheeta..... Siis kun on koko ajan ollu 100% luotto ja kaikki hankinnatkin tehty poikaa ajatellen :P Ei muuten tietenkään sukupuolella ole väliä! Oma lapsi on aina rakas omana itsenään :Heartred

Onhan näitä nykyäänkin paljon, kun lääkäri arvaa/sanoo väärin. Kyllä sitä siis vieläkin tapahtuu. Monta tapausta kuullut myös niitä, että esim.ekassa ultrassa sanotaan jommaksi kummaksi ja seuraavassa sanotaankin eriä. Ja mahdollisesti vielä kolmannessakin taas muuttuu arvaus. Ja paljonhan on myös niitä kun sanookin ihan että "näyttää tytöltä tms" eli ei myöskään välttämättä sano varmaksi. Ja sen takia mäkin sanonut etten haluaisi sitä tilannetta, että on sanottu arvaus ja syntyisikin toinen kun tietenkään sillä sukupuolella ei oikeasti ole väliä, mutta oishan se aikamoista kun asennoitunut ja mieltänyt puolet odotusajasta toiseksi ja syntyisikin toinen. Olis varmaan hetken puulla päähän lyöty olo :)
 
Takaisin
Top