Tyttö/poika veikkaukset

Jos tonne facen nub ryhmään liittyy niin näkeeks mun face kaverit et oon siis liittyny ja jos julkaisen siellä jtn niin ei kai muut näe sitä kuin vaan ne nub ryhmäläiset?

Jos tonne facen nub ryhmään liittyy niin näkeeks mun face kaverit et oon siis liittyny ja jos julkaisen siellä jtn niin ei kai muut näe sitä kuin vaan ne nub ryhmäläiset?

Kaverit saattaa nähdä että oot liittyny mut ei näe sun julkaisuja ellei oo ite ryhmässä myös.
Mua mietitytti kans tuo että kaverit näkee mihin oon liittynyt mut nyt vei uteliaisuus voiton ja oli pakko liittyä! :hilarious:

Ihania nub-kuvia :).
Meille kans tämän mukaan tulossa yksi poika lisää. Vähän kaivelee ettei tämä viimoinen ollut tyttö, olisi isukki saanut kokea senkin. Mutta onneksi tietää että ihan yhtä rakas on joka tapauksessa :).

A22297CA-CE85-425F-88D0-361FF51CB58E.jpeg

Ihania nub-kuvia :).
Meille kans tämän mukaan tulossa yksi poika lisää. Vähän kaivelee ettei tämä viimoinen ollut tyttö, olisi isukki saanut kokea senkin. Mutta onneksi tietää että ihan yhtä rakas on joka tapauksessa :).

View attachment 70192
Joo, on kyllä sielläkin hyvin selkeä pois :) ja onhan pojat aivan ihania<3

Mul oli ultra 12+2, onkohan siihen kuvaan luottamista :D
Kyllä siitä voi hyvin arvuutella! :D
Kunhan ollaan yli 12+
Vissiin kuitenkin joku mahis, että se pojan alkaakin nousemaan ylös vielä siinä 12+3 tai jotain :hilarious: tosi faktaa taas

Lumissalla on tosiaan selkeä poika jopa mun silmään vaikken noista nub-teorioista ymmärräkkään :)Yritin itekki laittaa kuvaa tänne np-ultrasta missä lupailtiin tyttöä rv 12+5 mut en saanu millään onnistumaan, aina muka liian iso kuva, äärgh..
Koitiko rajata puhelimen kuvasovelluksella? Mä ainakin joudun aina eka rajaamaan, että saan lisättyä :)

Kyllähän mua nyt ärsyttää, kun me ei saatu kuin kaksi kuvaa ultrasta ja neki oli molemmat ihan huonoja, eikä niistä näy mitään. Nuo on niin kivoja nuo teidän kuvat ja hauska arvuutella, kumpi siellä näkyy! :)

En ole mitenkään tarkoin perehtynyt nub-teoriaan, mutta yhdyn kaikkiin edellisiin veikkauksiin :)

Jospa me sitten vähän yli kuukauden päästä saataisiin kans tarkempaa tietoa asiaan liittyen.. Vaikka esikoinen ei aikoinaan sitä rakenneultrassa paljastanutkaan! :p

6977B477-9789-4459-84FF-2FB869BC87B6.jpeg

Jee nyt onnistu ku rajasin kuvaa ihan äärimilleen :D Eli tää otettu muistaakseni rv 12+5 np-ultrassa ja siellä kätilö/lääkäri kuka lie piti häntä selvänä tyttönä, mielenkiinnolla odotan muiden mielipiteitä :) jos tästä kuvasta nyt siis pystyy mitään näkemään..

Kertokaahan mun kuvasta myös arvailuja kun en itse osaa:grin

Liitteet

• D10A252F-9C1B-42E0-94F7-B54781911818.jpeg
    D10A252F-9C1B-42E0-94F7-B54781911818.jpeg
    206.3 KB · Katsottu: 36
View attachment 70193

Jee nyt onnistu ku rajasin kuvaa ihan äärimilleen :D Eli tää otettu muistaakseni rv 12+5 np-ultrassa ja siellä kätilö/lääkäri kuka lie piti häntä selvänä tyttönä, mielenkiinnolla odotan muiden mielipiteitä :) jos tästä kuvasta nyt siis pystyy mitään näkemään..
Hmmm.. mä en erota selkeästi nubia tuosta, mutta ei siellä kyllä mikään ylös näytä sojottavan :grin pään muoto puhuisi mielestäni tytön puolesta myös :)

Kaitsu, hahaa!! Liityitkö ingenderiin? ;D

Joo!!! xD oli pakko! :D ne arvas siellä 2 ihmistä että olis tyttö!! :D niin mäki ton nub perusteella mut on kyl jännää :D meikäläinen vielä ”joutuu” odotella joulukuuhun et oikeesti selvii ku ei oteta rakenneultras selvää :D hahaa

Joo!!! xD oli pakko! :D ne arvas siellä 2 ihmistä että olis tyttö!! :D niin mäki ton nub perusteella mut on kyl jännää :D meikäläinen vielä ”joutuu” odotella joulukuuhun et oikeesti selvii ku ei oteta rakenneultras selvää :D hahaa

Ai nyt vasta tajusin että sähän se olit se toinen kommentoija!! xD käyn hitaal :D

Munkin mielestä taikapilven kuvassa on tyttö. Itse ymmärtäisin että tuo valkoinen juova joka ylittyy jalan lävitse, olisi se mitä tässä voisi katsoa. Ja eipä sojota ylöspäin ainakaan :) Pääkin on enemmän ehkä tyttömäinen.

Me saatiin mukaamme vain huonoja kuvia kun ultraaja ei tajunnut etukäteen tarkistaa kontrastiasetuksia. Mutta eipä tuo haitannut, näimme hänet livenä kuitenkin niin kauniisti. Silloin en vaan tajunnut katsella mitään nubeja. Nyt kuitenkin innostuin itsekin katselemaan noita kuvia sillä silmällä ja vaikka niistä ei näe selvästi, niin kallistuisin itse kuitenkin tytön puoleen? Ylemmässä kuvassa nub saattais olla hieman näkyvissä ja olisi suunnattuna silloin selkeästi alaspäin. Lisäksi vatsan muoto on mielestäni sellainen ”pisaramainen”, joka tytöillä sanotaan useimmin olevan. Pää näyttää tuossa alemmassa kuvassa vaan rajulta, kun näkee kallon luuston niin selkeästi

Meillä on siis eka tulossa ja sukupuolella ei ole kummallekaan mitään väliä. On näitä juttuja silti hauska pohtia :wink
Veikkaisin myös tyttöä teille :)

Takaisin