Tyttö/poika veikkaukset

Tässä meidän tyttö veikkaus... onko muut samaa mieltä?
Minä kun en tiedä mitään pään muodosta tai kehon muodosta mutta nub ois mun mielestä tyttö

Liitteet

• 20180621_182817.jpg
    20180621_182817.jpg
    600.3 KB · Katsottu: 56
Meillä oli eilen eka ultra, peruin aikaisemman ajan pahoinvoinnin takia. Eilen viikkoja oli 14+6 ja kysyin ohi mennen kumpi mahtaa asustaa yksilössäni. Selkeästi kuuleman näyttää tytöltä! Kannatti peruuttaa se ensimmäinen aika. Meillä nimittäin kaksi poikaa ja tyttö on niin toivottu, että en malta olla kyynelehtimättä. Oma tytär. Vihdoin ja viimein ❤️

View attachment 70193

Jee nyt onnistu ku rajasin kuvaa ihan äärimilleen :D Eli tää otettu muistaakseni rv 12+5 np-ultrassa ja siellä kätilö/lääkäri kuka lie piti häntä selvänä tyttönä, mielenkiinnolla odotan muiden mielipiteitä :) jos tästä kuvasta nyt siis pystyy mitään näkemään..
Musta siinä olis tyttönubi :)

Meiän ainut ultrakuva sivuprofiilista loppuu ihan kesken.. :( Osaatteko sanoa tästä mitään minkään muun perusteella?

ImageUploadedByVau Foorumi1529609558.375620.jpg

Meille ei ultraaja sanonut omaa arvaustaan mutta itsellä vähän tyttö olo ollut :shy::)
Mitäs mielipiteitä täältä löytyisi :dummy1: vai :dummy:?

Liitteet

• aviary-image-1529781604805.jpeg
    aviary-image-1529781604805.jpeg
    824.2 KB · Katsottu: 39
Meille ei ultraaja sanonut omaa arvaustaan mutta itsellä vähän tyttö olo ollut :shy::)
Mitäs mielipiteitä täältä löytyisi :dummy1: vai :dummy:?
Mun silmään näyttäis :dummy1:.

Edelleen itsellä tyttöolo sykkeiden ja jatkuvan huonon olon vuoksi. Vaikka tää nyt sit oliskin poikanen :).

Alempana vauva B ja ylempänä vauva A. Mä en kyllä ota noista mitään selvää enkä viitsinyt lääkäriltä kysyä sukupuolista kun tuntui olevan kiireinen. Mä oon menossa 2.7 ultraan missä katsotaan naperoiden sukupuolet mikäli suostuvat näyttää :D Vauva A on hieman pienempi ja ar ultrassa kätilö sanoi että A on pikkusisko ja B isoveli. Saa kertoa mielipiteitä sukupuolistä mikäli joku selvää saa :)

Liitteet

• 1529825951376.jpg
    1529825951376.jpg
    33.8 KB · Katsottu: 47
  • 1529826003132.jpg
    1529826003132.jpg
    38.4 KB · Katsottu: 45
Sykkeistä sen verran että toisella oli 140 ja toisella 150,en sitten tiedä onko niillä merkitystä vauvan sukupuoleen. Np ultrassa A vauva oli rauhallinen kun taas B vauva heilui ihan mielettömästi koko ultran ajan. Jostain olen lukenut että pojat liikkuvat enemmän kun tytöt. Itsellä tunne että toinen voisi olla poika,sen enempää en tiedä:D

Mulle tuli ultrassa ja sen jälkeen olo, että odotan tyttöä. Saa nähdä pitääkö paikkansa. Yritin katsoa nubia ainoasta ultrakuvasta missä se näkyy niin sekin ehkä viittaisi tyttöön, mutta en ole varma.

Mulla tuli tosiaan kans oman vauvan nub kuvasta mieleen että saatais tyttö ja on ollut nyt semmoinen olo vaan, mutta epäilen poikaa silti loppuun asti kun en vaan usko että vois olla tyttö :D

Mulla on ollut alusta lähtien todella vahva poikaolo ja kaikki muut veikkaa meille tyttöä. Joten oon vähän hämmentynyt, mutta silti en pysty uskomaan tulokkaan olevan tyttö.

Tässä raskaudessa ollut enemmän pahoinvointia kun esikoisesta. Suklaata tai karkkia ei tee mieli ollenkaan, oikeestaan vaan kaikkea terveellistä ja raikasta. Mitään himoja ei juurikaan ole.

Esikoisesta oli alussa tyttöolo, joka vaihtu viikko ennen rakenneultraa poikaoloksi ja rakenneultrassa vahvistui tytöksi.

Oispa jo elokuu :D

Meille on näillä näkymin tulossa tyttö. Näin ainakin luvattiin NIPT-kromosomiseulonnan perusteella. :dummy1:
Ei siis tarvinnut veikkailla tämän enempää. Asia varmistuu sitten rakenneultrassa heinäkuun loppupuolella. Mutta nyt näin 99% varmuudella. :happy:

Meille on näillä näkymin tulossa tyttö. Näin ainakin luvattiin NIPT-kromosomiseulonnan perusteella. :dummy1:
Ei siis tarvinnut veikkailla tämän enempää. Asia varmistuu sitten rakenneultrassa heinäkuun loppupuolella. Mutta nyt näin 99% varmuudella. :happy:
Kyllä se nipt antaa varmemman vastauksen. Eli onnea tytöstä :)

Kyllä se nipt antaa varmemman vastauksen. Eli onnea tytöstä :)

Joo, kyllä mäkin näin uskoisin, mutta pitää nyt vielä joku pieni mahdollisuus avoinna muuhunkin. Meille kun sikiölääketieteen keskukselta sanottiin, että testi on melko varma, mutta kannattaa asia vielä tarkistaa rakenneultrassa. :wink

Takaisin