Äitix3
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ehkä tyttö? Jalka on edessä, niin vaikea edes arvailla :D
Tyttöä meille on moni veikannut, ei siis kuvan perusteella, vaan jostain muusta syystä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä tyttö? Jalka on edessä, niin vaikea edes arvailla :D
Musta siinä olis tyttönubi :)View attachment 70193
Jee nyt onnistu ku rajasin kuvaa ihan äärimilleen :D Eli tää otettu muistaakseni rv 12+5 np-ultrassa ja siellä kätilö/lääkäri kuka lie piti häntä selvänä tyttönä, mielenkiinnolla odotan muiden mielipiteitä :) jos tästä kuvasta nyt siis pystyy mitään näkemään..
Tyttö voisi sielläkin olla :)Tässä meidän tyttö veikkaus... onko muut samaa mieltä?
Minä kun en tiedä mitään pään muodosta tai kehon muodosta mutta nub ois mun mielestä tyttö
Mun silmään näyttäisMeille ei ultraaja sanonut omaa arvaustaan mutta itsellä vähän tyttö olo ollut:)
Mitäs mielipiteitä täältä löytyisivai
?
.Meille ei ultraaja sanonut omaa arvaustaan mutta itsellä vähän tyttö olo ollut:)
Mitäs mielipiteitä täältä löytyisivai
?
Meiän ainut ultrakuva sivuprofiilista loppuu ihan kesken..Osaatteko sanoa tästä mitään minkään muun perusteella?
View attachment 70221
:)

Kyllä se nipt antaa varmemman vastauksen. Eli onnea tytöstä :)Meille on näillä näkymin tulossa tyttö. Näin ainakin luvattiin NIPT-kromosomiseulonnan perusteella.
Ei siis tarvinnut veikkailla tämän enempää. Asia varmistuu sitten rakenneultrassa heinäkuun loppupuolella. Mutta nyt näin 99% varmuudella.![]()
Kyllä se nipt antaa varmemman vastauksen. Eli onnea tytöstä :)