Tyttö/poika veikkaukset

Meillä tuo nub piti paikkaansa ainakin jälkimmäisen kanssa. Kuuluiko se pään muoto tuohon nub-teoriaan, vai oliko omansa? Sekin nimittäin piti kutinsa :D.
Pään muoto on taas omansa, mutta hauska yhdistää siihen :D sanoin sanotaan, että vauvan vatsan muoto kertoisi. Heti rinnasta pullea olisi poika, ja sitten taas pisaramallinen rinnasta matala ja vasta alempana pömppö, olisi tyttö :D nää on näitä :hilarious:

Pään muoto on taas omansa, mutta hauska yhdistää siihen :D sanoin sanotaan, että vauvan vatsan muoto kertoisi. Heti rinnasta pullea olisi poika, ja sitten taas pisaramallinen rinnasta matala ja vasta alempana pömppö, olisi tyttö :D nää on näitä :hilarious:
Nää on näitä juu, mut mikäs sen parempaa hupia :grin

Voi kääk! Ton nub teorian mukaan ois selkee tyttö tulossa! Ja mä niin toivoin toista poikaa... tyttö pelko/olohan tässä on kokoajan ollutkin :wink jeinäkuun loppuun asti ois vielä jännitettävä

Mulle nt-ultran hoitaja sanoi, että jonkun teorian perusteella olisi poika. Mulla on ollut alusta asti varma olo, että poika meille tulee. Mies ajattelee taas, että tyttö. Mutta asialla nyt ei sinänsä ole meille sen kummempaa merkitystä. Paitsi, että tytölle olisi jo aivan ihana nimi valmiina. :)

Mulle tuli ultrassa ihan poika-olo kun vauva oli niin riehakas. Mies taas ajattelee tyttöä kun sitä vähän toivookin. Jännää kumpi se sitten on! Tuon pään muodon perusteella olis ehkä poika, vatsan taas tyttö :D

Listaa päivitetty MUTTA meidän kone on tiltannu jossain vaiheessa ja mun luntti taulukko on hukkunu tuhkana tuleen (kuten myös moni muu "tärkeä" tiedosto). Eli tarkastakaa pitääkö veikkauksenne enään paikkaansa, en näin viimeisen työpäivän jälkeen jaksanut kahlata kaikkia viestejä läpi... :oops:

Mä oon nyt kahlannut varmaan satoja ultrakuva ja asiantuntijoiden kommentteja noihin nub-juttuihin. Meidän vauvan nub-kulma on alle 30 astetta, ja pääkin on pyöreämpi kuin meidän edellisellä pojalla. Mutta tuo kulma on kuitenkin noin 23 astetta, ja se on mitattu ennen 13+ joten se voi vielä nousta. Aargh, mä niin haluaisin tytön :p. Fifty-sixty siis! Olispa jo rakenneultra :hilarious:.

Esikoisen kanssa en osannut ottaa mitään kantaa tuohon nub-veikkaukseen mutta nyt näyttäisi tytöltä vissiin? Hmmm :D pitää perehtyä tähän tarkemmin :D me ei haluta selvittää tosiaan rakenneultrassa sukupuolta mutta jännä on veikkailla :D

Mä oon nyt kahlannut varmaan satoja ultrakuva ja asiantuntijoiden kommentteja noihin nub-juttuihin. Meidän vauvan nub-kulma on alle 30 astetta, ja pääkin on pyöreämpi kuin meidän edellisellä pojalla. Mutta tuo kulma on kuitenkin noin 23 astetta, ja se on mitattu ennen 13+ joten se voi vielä nousta. Aargh, mä niin haluaisin tytön :p. Fifty-sixty siis! Olispa jo rakenneultra :hilarious:.

Meidän vauvalla oli niin paljon pystyssä et jos ei poika ole ni sit on huuhaata koko nubit! :hilarious:

Täällä kyllä alusta asti ollu poikafiilis. Välillä kyl ajatus tytöstäkin tulee, varsinki ku pienen sykkeet on edelleen n. 145-160. Mut tänään hain babyboxin ja siellä mukana ollu tutti oli vaalensininen, eli ei meille voi tulla ku poika :grin

Mä kävin kans hakeen babyboxin tänään ja sama sininen tutti tuli myös tänne :)

Vähän petyin ettei siinä boxissa ollu muuta kun tuttipullo, tutti, kosteuspyyhkeitä, 1koon vaippoja ja viaplay 2kk ilmaiseksi...

Mulla oli muistikuva että ois ollu jotain kuolakauluria yms silloin 2015

Mä en oo uskaltanut tehdä vielä sormustestiä :D kaikilla tutuilla on aina näyttänyt oikeaa :D
Toi nub teoria alko kiinnostaa ja mieheltäki kyselin aamulla jo mielipidettä 30 asteen kulmaan xD
Sitä skull teoria juttua en kyllä ymmärrä vielä ollenkaan :D

Me tehtiin kans miehen kanssa tänään sormustesti ja poikaa näytti. Kaikki testit on nyt tukenu tätä omaa poikafiilistä :joyful:
Sit sieltä tuleeki kumminki tyttö :p

Takaisin