Tyttö/poika veikkaukset

Miksi onkaan niin vaikeaa soveltaa sitä nub-teoriaa oman vauvan kuvaan :hilarious: ei hajuakaan mitä veikkaisin

Mä en ymmärrä tosta nub-teoriasta mitään :wtf:

Mulla ei oo tyttö/poika-oloa oikeastaan, jos jompi kumpi pitäisi sanoa niin sanoisin et tyttö, mut sillekään oo mitään kummempia perusteluja, johtuu varmaan siitä et moni on sanonu niillä olevan sellainen tunne, et meille tulis tyttö :grin
Rakenneultrassa kyllä sit kysytään, ihan sen takia että olis helpompi ostaa vaatteita etukäteen. Edellisen kohdalla ostelin neutraaleja jotka jäi sit kuitenkin pitämättä...
mulla on siis edelliset lapset poika ja tyttö, ja raskaudet oli hyvin samanlaisia kumpikin ja tää kolmaskin menee samalla kaavalla, niin siksikään ei oo poika/tyttö-oloa muodostunut. Tytön odotusaikana oli myös päänsärkyä niinkuin nyt, pojan odotusaikana en muista olleen..muuten samalla tavalla tähän mennessä mennyt :smug:

Laitoin kuvan yhdelle amerikkalaiselle foorumille, jossa arvuutellaan sukupuolta mm tuolla nub-teorialla :D
Tähän mennessä 5 veikkausta ja kaikki sanovat: tyttö

:grinEihän tätä nyt voi tosissaan ihan ottaa, mutta oi että on jännittävää nähdä pitääkö sitten paikkansa!

Mäkin olen yrittänyt tulkita ultrakuvia kaikkien mahdollisten teorioiden kanssa, mutta en kyllä löydä niistä mitään tolkkua :grin Eikä muutenkaan ole mitenkään tyttö- tai poikaolo. Mun sukuuni on parin sukupolven ajan syntynyt oikeastaan pelkkiä tyttöjä, joten jotenkin oletan, että tyttö tämäkin on ilman sen kummempia fiiliksiä :joyful:

Laitoin kuvan yhdelle amerikkalaiselle foorumille, jossa arvuutellaan sukupuolta mm tuolla nub-teorialla :D
Tähän mennessä 5 veikkausta ja kaikki sanovat: tyttö

:grinEihän tätä nyt voi tosissaan ihan ottaa, mutta oi että on jännittävää nähdä pitääkö sitten paikkansa!

Pistä tännekin meidän arvioitavaks! :grin

Lähtisin kans tyttöä veikkaa! :Heartpink
Onko teillä esikoinen tyttö vai poika?
Mun piti laittaa kans ultrakuva ehkä samalle foorumille mihin säkin laitoit. :hilarious:
Itsehän veikkaisin poikaa nubin perusteella ja se saa foorumilla vahvistusta. :wink

Lähtisin kans tyttöä veikkaa! :Heartpink
Onko teillä esikoinen tyttö vai poika?
Mun piti laittaa kans ultrakuva ehkä samalle foorumille mihin säkin laitoit. :hilarious:
Itsehän veikkaisin poikaa nubin perusteella ja se saa foorumilla vahvistusta. :wink
Hihii:Heartpink toivottavasti rakenneultrassa saadaan sitten osviittaa kumpi on :D
Meillä on esikoinen poika ja mielestäni ainakin ultrakuvissa pään muodossa on eroa. Oon vaan edelleen varma, että me tehdään vaan poikia :hilarious:

Oi että, oi että :Heartblue vähänkö on kyllä hienoa, jos meillä sitten molemmille osuisikin oikeaan arvaukset :grin hämmentävää, etten ollut esikoista odottaessa edes tietoinen mistään nubeista :hilarious:

Mä veikkaisin kans tyttöä! Saako udella että mikä foorumi? Tekis mieli ite kans laittaa jonnekin kunnon sivulle :D

Mä veikkaisin kans tyttöä! Saako udella että mikä foorumi? Tekis mieli ite kans laittaa jonnekin kunnon sivulle :D
Mä laitoin ingender.com sivun foorumille!
Varmaan liityn vielä babycenteriinkin :hilarious: varmaan kaikkialle, kun tää nub juttu on musta niin jännää nyt:smiley-angelic006

Hihii:Heartpink toivottavasti rakenneultrassa saadaan sitten osviittaa kumpi on :D
Meillä on esikoinen poika ja mielestäni ainakin ultrakuvissa pään muodossa on eroa. Oon vaan edelleen varma, että me tehdään vaan poikia :hilarious:

Oi että, oi että :Heartblue vähänkö on kyllä hienoa, jos meillä sitten molemmille osuisikin oikeaan arvaukset :grin hämmentävää, etten ollut esikoista odottaessa edes tietoinen mistään nubeista :hilarious:

Meillä kolme tyttöä ja yksi poika.
Vanhemmat lapset (tyttö ja poika) ovat edellisestä suhteestani.
Nykyisen miehen kanssa siis kaksi tyttöä.
Mies todella odottaa nyt poikaa vaikka ei sitä ääneen sanokaan.
Mä taas ollut alusta asti varma ettei meille tuu kun tyttöjä. :grin Nytkin miehelle sanonut että tyttö se varmasti on!
Varasin 3.7 yksityiselle ultran että näen kertooko nub totuuden kun en malta tätä jännitystä!! :hilarious:

Mä liityin fb:n Strictly nub theory sivustolle.
Hyväksyy äkkiä sinne sisälle.

No on kyllä niiiiin selkeä poika!!:Heartblue Millä viikoilla toi kuva oli otettu? 12+ mitä?

Vitsi, mä en kuulu Facebookiin, mutta mahtaiskohan tuo miekkonen suostua siellä tuonne liittymään, jotta saisi sieltäkin mielipiteen :hilarious:

Mulla oli ultra 13+3 olisko siks niin hyvin näkyvillä? :grin

Mulla oli ultra 13+3 olisko siks niin hyvin näkyvillä? :grin
No kyllä! :grin Muistaakseni 12+4 olis se raja, että sen jälkeen näkyy ero selkeästi.
Eli kyllä sanoisin 99,9% varmuudella siellä pienen pojan teillä majailevan :wink hih!

Takaisin