Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Laitoin kuvan yhdelle amerikkalaiselle foorumille, jossa arvuutellaan sukupuolta mm tuolla nub-teorialla :D
Tähän mennessä 5 veikkausta ja kaikki sanovat: tyttö
Eihän tätä nyt voi tosissaan ihan ottaa, mutta oi että on jännittävää nähdä pitääkö sitten paikkansa!
HihiiLähtisin kans tyttöä veikkaa!
Onko teillä esikoinen tyttö vai poika?
Mun piti laittaa kans ultrakuva ehkä samalle foorumille mihin säkin laitoit.
Itsehän veikkaisin poikaa nubin perusteella ja se saa foorumilla vahvistusta.![]()
toivottavasti rakenneultrassa saadaan sitten osviittaa kumpi on :D
vähänkö on kyllä hienoa, jos meillä sitten molemmille osuisikin oikeaan arvaukset 
Mä laitoin ingender.com sivun foorumille!Mä veikkaisin kans tyttöä! Saako udella että mikä foorumi? Tekis mieli ite kans laittaa jonnekin kunnon sivulle :D
varmaan kaikkialle, kun tää nub juttu on musta niin jännää nyt
Hihiitoivottavasti rakenneultrassa saadaan sitten osviittaa kumpi on :D
Meillä on esikoinen poika ja mielestäni ainakin ultrakuvissa pään muodossa on eroa. Oon vaan edelleen varma, että me tehdään vaan poikia
Oi että, oi ettävähänkö on kyllä hienoa, jos meillä sitten molemmille osuisikin oikeaan arvaukset
hämmentävää, etten ollut esikoista odottaessa edes tietoinen mistään nubeista
![]()

Mites se sormus testi menikään?

No on kyllä niiiiin selkeä poika!!View attachment 70190 Tässä vielä meidän vauvan nub! Eikö oo selkeä poika!![]()
Millä viikoilla toi kuva oli otettu? 12+ mitä? 
View attachment 70190 Tässä vielä meidän vauvan nub! Eikö oo selkeä poika!![]()
Mä laitoin ingender.com sivun foorumille!
Varmaan liityn vielä babycenteriinkinvarmaan kaikkialle, kun tää nub juttu on musta niin jännää nyt
![]()
No on kyllä niiiiin selkeä poika!!Millä viikoilla toi kuva oli otettu? 12+ mitä?
Vitsi, mä en kuulu Facebookiin, mutta mahtaiskohan tuo miekkonen suostua siellä tuonne liittymään, jotta saisi sieltäkin mielipiteen![]()
No kyllä!Mulla oli ultra 13+3 olisko siks niin hyvin näkyvillä?![]()