Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 70190 Tässä vielä meidän vauvan nub! Eikö oo selkeä poika!![]()
Jos tonne facen nub ryhmään liittyy niin näkeeks mun face kaverit et oon siis liittyny ja jos julkaisen siellä jtn niin ei kai muut näe sitä kuin vaan ne nub ryhmäläiset?

Joo, on kyllä sielläkin hyvin selkeä pois :) ja onhan pojat aivan ihania<3Ihania nub-kuvia :).
Meille kans tämän mukaan tulossa yksi poika lisää. Vähän kaivelee ettei tämä viimoinen ollut tyttö, olisi isukki saanut kokea senkin. Mutta onneksi tietää että ihan yhtä rakas on joka tapauksessa :).
View attachment 70192
Kyllä siitä voi hyvin arvuutella! :DMul oli ultra 12+2, onkohan siihen kuvaan luottamista :D
tosi faktaa taasKoitiko rajata puhelimen kuvasovelluksella? Mä ainakin joudun aina eka rajaamaan, että saan lisättyä :)Lumissalla on tosiaan selkeä poika jopa mun silmään vaikken noista nub-teorioista ymmärräkkään :)Yritin itekki laittaa kuvaa tänne np-ultrasta missä lupailtiin tyttöä rv 12+5 mut en saanu millään onnistumaan, aina muka liian iso kuva, äärgh..
Koitiko rajata puhelimen kuvasovelluksella? Mä ainakin joudun aina eka rajaamaan, että saan lisättyä :)
Hmmm.. mä en erota selkeästi nubia tuosta, mutta ei siellä kyllä mikään ylös näytä sojottavanView attachment 70193
Jee nyt onnistu ku rajasin kuvaa ihan äärimilleen :D Eli tää otettu muistaakseni rv 12+5 np-ultrassa ja siellä kätilö/lääkäri kuka lie piti häntä selvänä tyttönä, mielenkiinnolla odotan muiden mielipiteitä :) jos tästä kuvasta nyt siis pystyy mitään näkemään..
Hmmm.. mä en erota selkeästi nubia tuosta, mutta ei siellä kyllä mikään ylös näytä sojottavanpään muoto puhuisi mielestäni tytön puolesta myös :)
Ehkä tyttö? Jalka on edessä, niin vaikea edes arvailla :DKertokaahan mun kuvasta myös arvailuja kun en itse osaa![]()
Kaitsu, hahaa!! Liityitkö ingenderiin? ;D
Joo!!! xD oli pakko! :D ne arvas siellä 2 ihmistä että olis tyttö!! :D niin mäki ton nub perusteella mut on kyl jännää :D meikäläinen vielä ”joutuu” odotella joulukuuhun et oikeesti selvii ku ei oteta rakenneultras selvää :D hahaa
Hahahahah!! Joo, minähän seAi nyt vasta tajusin että sähän se olit se toinen kommentoija!! xD käyn hitaal :D

Veikkaisin myös tyttöä teille :)Munkin mielestä taikapilven kuvassa on tyttö. Itse ymmärtäisin että tuo valkoinen juova joka ylittyy jalan lävitse, olisi se mitä tässä voisi katsoa. Ja eipä sojota ylöspäin ainakaan :) Pääkin on enemmän ehkä tyttömäinen.
Me saatiin mukaamme vain huonoja kuvia kun ultraaja ei tajunnut etukäteen tarkistaa kontrastiasetuksia. Mutta eipä tuo haitannut, näimme hänet livenä kuitenkin niin kauniisti. Silloin en vaan tajunnut katsella mitään nubeja. Nyt kuitenkin innostuin itsekin katselemaan noita kuvia sillä silmällä ja vaikka niistä ei näe selvästi, niin kallistuisin itse kuitenkin tytön puoleen? Ylemmässä kuvassa nub saattais olla hieman näkyvissä ja olisi suunnattuna silloin selkeästi alaspäin. Lisäksi vatsan muoto on mielestäni sellainen ”pisaramainen”, joka tytöillä sanotaan useimmin olevan. Pää näyttää tuossa alemmassa kuvassa vaan rajulta, kun näkee kallon luuston niin selkeästi
Meillä on siis eka tulossa ja sukupuolella ei ole kummallekaan mitään väliä. On näitä juttuja silti hauska pohtia![]()