"Tyhmät" kysymykset?!

Laitetaas tämä kysymys tänne, vaikka onkin tosi fiksu :D

Mitä ainetta suosittelette vatsan rasvaukseen ja raskausarpien ehkäisyyn? The Body Shopin kaakaovoita suositteli kaveri ja Bio-Oilista oon lukenu. Haluaisin hyvin imeytyvän aineen, että vois pukea mahd pian levittämisen jälkeen.
 
Mä ostin nyt tota Veledan raskausarpiöljyä. Imeytyy mielestäni aika nopsaa, mutta en oo sit muita kokeillukaan :)
 
Näin ainakin ruohonjuuressa Helsingissä, mutta olin jo ostanut vähän halvemmalla Kampin bebesistä. Mutta netistäkin voi tilata. Esim. Bebes.fi vai oliko bebesinfo.fi, mutta muitakin on.
 
Kaveri oli käyttänyt kuulemma neitsytkookosöljyä, mitä saa ihan ruokakaupastakin.
 
Voi tietty olla et apteekissakin olis jotain, mutta noi on ainakin luonnonmukaisia öljyjä, eli ei myrkkyjä ainakaan imeydy minnekään.
 
Eikös bepanthen tehny kans jonku raskausarpi voiteen?Muistelisin kiroilleeni sitä kun mainoksen näin nuorimman pojan syntymän jälkeen. :)
 
Ekasta käytin bio oilia oli ihan kiva käyttää. Nyt haluan käyttää jotain luonnollisempaa ja käytän kookosöljyä ja jos rasvaan muuten sheavoiteella ni sillä myös masu. Tuntuu paremmalta laittaa suoraan mahalle luonnontuotetta kuin kemikaalikoktaileja :)

muoks. Kookosöljy imeytyy hyvin kun ei lotraa mahdottomasti..eikä ole tahrannut valkoisiakaan vaatteita vaikka kovin kauan en anna olla ennen vaatteiden laittoa.
 
Mulla on käytössä apteekin Ceridal lipolotion öljy. 100ml suihkepullo on ollut tosi kätevä. On erittäin riittoisaa ja hinta ei päätä huimannut. Muistaakseni 6,5e. Suosittelen! :)

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on käytössä apteekin Ceridal lipolotion öljy. 100ml suihkepullo on ollut tosi kätevä. On erittäin riittoisaa ja hinta ei päätä huimannut. Muistaakseni 6,5e. Suosittelen! :)

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
Mulla on tota bio oilia mut ainakaan haju ei haihdu tarpeeksi nopeasti jos imeytyiskin. Kookosöljyä en samasta syystä uskalla kokeillakaan. Onko toi Ceridal hajustettu? Ihanaa olla paksuna, kun normaalistikin hajut häiritsee vähän turhan paljon...
 
Ceralan ei haise millekään! :) Itsekään en pysty sietämään juuri mitään voimakkaita hajuja. On muuten toiminut myös äärimmäisen hyvin super kuiviin kasvoihin. Onko muuten kellään muulla iho kuivunut totaalisesti? Mulla kuoriutui kasvoista iho kokonaan vaikka normaalisti on tosi rasvainen iho.. :eek:

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on kans posket ihan rutikuiva. Otsa on rasvainen ja posket korput! Olen tosin atoopikko ja muun kropan iho on huonossa kunnossa mutta naaman iho on yleensä ollut hyvä.

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Minulla kasvot muuten rasvaiset (finnit tosin keskittyy leukaan), mutta toisen puolen nenän alunen ja suupieli oli tosi kuivat ja iho kuoriutui alkuviikosta pois. Bebanthen auttoi ihan parilla rasvauksella.
 
Ite käytän bebanthenin rasvaa joka on tarkotettu raskausarville ja niiden ehkäsyyn, imeytyy nopeesti :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Help! Miehellä oli juuri vatsatauti ja nyt pelkään että itsekin sen saan, onkohan Se vaarallista näin alkuraskaudessa?!:sad001 huomenna rv 11+0. Viime raskaudessa en ollut kipeänä kertaakaan joten ei ole kokemusta
 
Ei ile sen vaarallisempaa kuin yleensäkkään..niinkuin ei muutkaan normaali taudit. Mutta etenkin helteellä huolehdittava nesteytyksestä ja ennemmin liian helposti mennä arvioitavaksi tarviiko suonen sisäistä neateytystä! Toivotaan että säästyt taudilta!
 
Ei oo mitään vaaraa, niinku Seri jo vastaskin:) Mä ite sairastin vatsataudin ihan alussa, joskus rv 5-6...
 
Mulla oli edellisessä raskaudessa ykä kylässä joskus puolivälin tienoilla. Osmosalia sai ainakin raskaana olevat juoda, mitä niitä muita litkuja lie.
 
Kovasti noissa ruokasuosituksissa kehotetaan syömään marjoja, mutta se on jäänyt mietityttämään pakastemarjojen kohdalla että riittääkö kun ne sulattaa mikrossa? Vai pitääkö oikeen alkaa keittämään? Keittäessähän niistä lähtee kaikki väri, maku ja vitamiinit, että onko niitä sitten enää tolkkua syödäkään.. :confused004
 
Mä olen kyllä sulattanut ihan huoneen lämmössä tai jääkaapissa ja syönyt hyvällä ruokahalulla. En tiedä onko sitten eroa, kun meillä pakastemarjat on omalt pihalta tai lähimetsästä verrattuna sitten kaupan pakastemarjoihib. Eikös ne.suositella keitettäväksi muutenkin, ainakin vadelmat?

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top