"Tyhmät" kysymykset?!

Tommosia virheitä ei kyllä sais sattua!

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Mippu mulla oli ainakin vale menkat viime viikolla. Nyt kaikki hyvin :)
Mut sitten tyhmä kysymys. Onko mun ensimmäinen neuvola aika myöhään vai tuntuuko se vaan. Se ois 21.7 ja viikkoja sillon on 9+5.
Kattelin aikasempia neuvola kortteja ja kaikista on ollu eka neuvola n. viikolla 6.
 
Mullakin on vasta noilla hujakoilla. Kai se sit on ihan normaaliin aikaan :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa knyttet että sait hyviä uutisia lopuöta!
Mua vähän pelottaa kun aika kovat menkkamaiset jomotukset munasarjojen ja alaselän kohdalla. Verta ei oo kyllä tullu ja eilen oli tosiaan kaikki hyvin utrassa. Parasetamolia otin taas muttei oo kauheesti auttanu.
 
Etovaa oloakaan ei oo enää ollu että vähän sekin huolettaa...
 
onko muilla ollu virtsatieinfektioita, jonka takia joutunut seurantaan?
mulla oli vastottain virtsaputkentulehdus, jonka takia joudun kerran kuussa koko
raskauden ajan tekemään pissatestin, jotta nähdään ettei uusiudu oireettomasti..
 
Lily91, mulla ei oo ikinä todettu virtsatieinfektiota, mutta nyt jun soitin kättärin päivystykseen näistä kivuista kätilö sano puhelimes et jos on vielä aamulla kipua niin pitäis twhä virtsatesti etteitulehdusta. Saas nähdä. 1000mg parasetamolia ei oo ainakaan auttanu.
 
Lily91, mulla oli edellisen raskauden aikaan kaks kertaa vti ja myöskin siis kuukauden välein kuljetin pissapurkin labraan koko loppuraskauden ajan. Normikäytäntö siis. :)
 
Manna, toivottavasti kaikki on hyvin. Se on kuitenkin hyvä merkki, että ultrassa näkyi elämää. Mullakin on ollut alaselkä ja vatsakipuja, mutta olen ainakin tähän asti selvinnyt ilman lääkkeitä.
 
8sepe9, mulla todettiin hiiva varhaisultrassa, mut ei kyl ollut mitään oireita joten tuli täysin yllärinä! Mulla on pari kertaa aiemmin ollut ja sillon on kyl oireillut...
 
Minä kävin tänään fluori näytteen otattamassa.Oireita hiivasta :sad001 Millä teillä muilla on hiivaa hoidettu?Neuvolassa eivät olleet ihan varmoja mikä käy raskaana ollessa.
 
Mulle määrättiin canesten puikot, 3x 200mg, eli kolmena iltana putkeen. Muut voi olla liian tujuja raskaana olevalle. Mulla loppui jo se kuuri mut nyt pari päivää tullut vaaleanpunaista vuotoa eli limakalvot edelleen verestävät ja neukku käski aloittamaan uudelleen saman kuurin...
 
Olin ite tänään lääkärissä, samalla kattoivat että mulla on hiivaa, menin apteekkiin ja sain ostettua 3x200mg puikot, sekä ostin myös maitohappobakteereja samalla. Toivottavasti menee nopsasti ohi!! :sad001
 
Mä ostin ihan vaan sen canesten combin kun luin netistä, että se olis ihan ok. Mulla tuli ekas raskaudes hiiva varmaa pariin otteeseen :sad001
 
Itse värjäsin juuri kampaajalla hiukset. Kaverille oli sanottu raskausaikana että on ok värjätä, on kuulemma niin minimaalinen mitä siitä voi imeytyä. en sit tiijä, mielipiteitä on varmasti monia.
 
Aloin miettimään synnytyssairaalan vaihtoa... Mitäs kaikkia tutkimuksia tehdään sairaalassa eikä neuvolassa raskausaikana? Pelkkä nt- ja rakenneultra? Mulla aika pitkä matka sairaalaan, työpaikan vieressä olisi toinen jonne helpompi kulkea tutkimuksiin. Mutta jos niitä on kovinkin vähän niin kannattaako alkaa sen takia vaihtamaan...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ei minultakaan ole koskaan kielletty hiusten värjäystä. Tosin muutama raskaus oli sellanen ettei mikään väri pysyny päässä eli turhaa touhua ja yhden vauvan myötä sain luonnonkiharat :)
 
Takaisin
Top