"Tyhmät" kysymykset?!

Käännyin sängyssä ja vihlas/sattui todella paljon vasemman lonkan ja alamahan välissä olevaan kohtaan (en tiedä kohdasta virallista nimeä). Onko tämä normaalia?

mulla kans välillä vihloo samaan kohtaan jos kääntyy/nousee nopeesti tai riuhtasemalla... Aattelin et johtuu liitoskivuista ja kohdun kasvusta en sitte tiiä. Mut kääntyessä ja noustessa ei oo ollu mitää sen jälkee ku opettelin tekee noi rauhassa :) mut sit taas ku on ollu jaloillaan pidemmän aikaa ni sen kyllä sit kans tuntee :o

Eka97 ja Pikku Myy: Ihan normaaleilta liitoskivuilta kuulostaa. Mä oon oppinut pikkuhiljaa liikehtimään rauhallisesti niin on jäänyt repäisykivut hyvin pois. Hiukan opettelua se vaati, kun oon ihan liian ripeä liikkeissäni.

Joo ja siis epänormaali kipu on semmosta, mikä ei helpota levossa, sitä ei siedä eikä se helpota myöskään särkylääkkeillä. :)

Kuinka moni pystyy käyttämään vielä "omia housuja", esim farkkuja? Nyt ei lasketa jotain löysiä verkkareita tai legginsejä.

Katselin masukuvista että muutamalla on vielä omat farkut jalassa ja tietty piti kokeilla omiakin. Just ja just mahtui kiinni kun oli tosi matalaa mallia, mutta ai että tuli niin ihanat jenkkakahvat että huh! Näytin vain ja ainoastaan järkyttävän lihavalta, vauvamasu hävisi samantien johonkin läskien sekaan ja pursusi vyötärön reunan yli. Ei siis omia housuja (farkkuja) täällä enää ollenkaan, en kyllä ole käyttänytkään noin rv12 jälkeen kun silloin turvotti kamalasti ja olo oli lähinnä paisunut.

En oo pystyny käyttää omia housuja enää piiiiiitkään aikaan.. mulla on alusta asti ollu iha järkky turvotus joka sit jäi vauvamasuks :)

joo ei puhettakaa et ois omat housut menny jalkaa piiiitkään aikaan. Melko alussa sai alkaa käyttää löysiä housuja ja äitiyshousuja :)

Ei enää viikon 20 kohdalla farkut menneet jalkaan muuten menis mutta lantio ja hanuri jumittaa. Mulla on muutamat silkkihousut ja ne menee kun niissä on pussimalli ylhäällä reisissä lantiosta ja pyllyssä. Hameet ja mekot menee vielä omaa kokoa kanssa mutta farkut ei millään (ne oli jo ennen raskautta pillimallisia)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla menee ulkoiluhousut ja 2-3vko sitten koitin noita yksiä farkkuja missä joustavaa vyötäröllä takana, kiinni menivät mut ei enää mukavat.

Ei mitää toivoo, että vois muuta ku mammiksia laittaa. Joidenki verkkareidenki kumppari painaa mahaa. :D

Joo ei mitään toivoo kanskaan ei mee reidestä yläspäin :D Lökärit menee jos ei pidä kiinni niitä :D

Mulla menee vielä yhdet farkut, jotka istuu tosi matalalla, kun jäävät mahan alle. En kyllä niitäkään laittais esim. töihin, kun pitkään istuessa alkaisivat varmasti mahaa painaa. Muut mun farkut on korkeavyötäröisiä pillejä, joten niiden käytön oon jo saanut unohtaa. Kaikki lököhousut, treenihousut ja muut joustavat mahtuu vielä.

Käytännössä heitin omat housut kaappiin ku tein plussan. Nyt jopa ulkoiluhousut näyttää trikoilta :)

Aika heikosti mahtuu mitkään housut, tekis mieli siirtyä kokonaan mekkolinjallle :p Onneksi vaatekaapista löytyi yhdet vanhat ulkoiluhousut, mitkä menee vielä jotenkuten. Uus takki piti hakea kaupasta :)

Mä löysin kaapista pari takkia mun läskiajoilta... Ihan positiivista, etten saanu niitä silloin joskus kaupaksi, kun onkin nyt käyttöä :)

Mulle menee vielä kahet tavalliset farkut, mut ovat kirpparilta ihan tätä varten haettu. Toiset, matalat ja tosi hyvi istuvat, alkavat oleen niillä rajoilla voiko käyttää. Töissä vielä menee satulatuolilla mut ei puhettakaan, että lähtisin niillä esim. autoon istuun 200 kilometriksi. Toiset menee varmaan vielä kuukauden, mut ovat mallia "vain tunikan kanssa" :)
Välikelin takinkin hain kirpparilta. Toivon sen menevän talveen asti. Sit taas ihmetellään, mitä seuraavaksi puetaan.

Omat heinäkuussa käytetyt farkut ei mee enää. Pyrstö on liian iso.

Takaisin