Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olin liian hidas. Selvittelin vielä työvuoroasioita niin se paikka meni jo jollekin muulle..Mulla ois nyt jonkunlainen mahdollisuus saada 2,5 viikon työpätkä ensi viikosta alkaen, mutta pitää vielä soitella oisko työajat edes sellaiset että voisin tehdä, kun ois iltavuorojakin. Muuten tuollainen pikkunen työpätkä sopis mulle oikein hyvin, voi kokeilla mitä maha tykkää töissä olemisesta..
Jos ne palkkaa sun hommiin jonkun toisen niin riitauta. Lain mukaan raskaus ja äitiysloma eivät saa olla syy sille, että työt eivät jatku. Jos työnantajallasi on yhä tarve jollekin hoitamaan sinun työtehtävääsi, tulisi sinun ensisijaisesti jatkaa siinä (jos työnlaadussa ei moittimista). Ja lähtökohtaisesti jo tuo kuuden vuoden määräaikaisputki on laiton. Kertoo vakinaisen työntekijän tarpeesta. Sinuna ottaisin liittoon yhteyttä, jos kuulut johonkin. Millä alalla olet?Minulla on määräaikainen työsuhde helmikuun loppuun asti (ollut samassa hommassa 6 vuotta) ja ei ole mahdollista saada jatkoa äitiyslomaan asti. Olen kyllä jo aktiivisesti hakenut töitä mutta tuntuu ihan toivottomalta, en ole nyt vähään aikaan edes päässyt haastatteluun ja nyt kun mahaa ei enää piilotettavissa tuntuu että ei toivoakaan saada töitä kun jäisi melkein heti äitiyslomalle..
Ääh, yliopisto on kyllä maailman isoin porsaanreikä...Lämmin kiitos välittämisestä pallokala! Olen yliopistolla tutkijana ja projektini loppuu joten täysin laillinen työsuhteen loppuminen kysessä kyllä (kuten myös pitkä määräaikaisputki).. muutenkin esimieheni on edellisiin raskauksiini suhtautunut äärimmäisen positiivisesti mutta hän jää nyt eläkkeelle ja projektit loppuvat.
Joutuuko/saako teistä moni matkustaa työssään paljon lentämällä?
Esikoisen kanssa muistan voineeni pahoin eräänkin Istanbul-Miami lennon... Nyt sama kakkosen kanssa ennen äitiyslomaa olisi kaksi erittäin pitkää lentoa ja pari Euroopan sisäistä edessä vielä ennen äitiyslomaa.
Onko kohtalotovereita?