Työt

Mulla ois vielä 3 viikkoa töitä ja rupee oleen tosi väsyny. Ei meinaa jaksaa millään, vaikka ihan istuma työ. Ihan järkky väsy kokoajan. Onneksi ny muutama tynkäviikko tulossa ja sit mammaloma!!!
 
Mulla on vielö kuus vuoroa tekemättö, sitten jään muutaman lomapäivän kautta äippälomalle. Hyvin olen jaksellut, tosin alkaa olemaa motivaatio aika vähissä ja ajoittain tulee ahdistus, et milleen kerkeen kaikki tekemään sille mallille et voi hyvin mielin jäähä poies.
 
Mullakin olis vielä 3 viikkoa töitä jäljellä. En ole istumatyössä vaan pitäisi välillä asiakkaitakin palvella. Silloin pitäisi mennä usein kyykkyyn ja takas ylös. Tai kumarrella auttamaan asiakasta. Ei vaan enää oikein kykene siihen. Haluisin jotenkin jaksaa olla töissä, mutta voi olla että ensi viikolla varaan aikaa työterveyteen. Tällä viikolla on liian paljon kaikkea mitä pitää tehdä, jotta voisi hakea sitä saikkua jo nyt. :schocked028
 
Kaksi seuraavaa viikkoa on vajaita, kun on noita pyhiä ja siihen lisäksi pari vanhaa lomapäivää pitämättä. Sitten olis enään yksi täysi viikko ja uskon pystyväni vielä siihen. Ihan hirmu nopeeta on aika mennyt. Just äsken plussasin :happy:
 
Mulla on enää 3 työpäivää ens viikolla. Jaksan ihan hyvin ja harmittaa jäädä pois. Töissä ihmiset on harvinaista kyllä pitänyt minusta ja on tullut tutustuttua moniin kivoihin ihmisiin. Nyt mun sosiaalinen elämä loppuu ja tulen mökkihöperöksi.
 
Olen ollut nyt 2vk sairaslomalla, eilen fyssarilta tuli kielto kumartaa, nostaa ja istua lattialla. Ens viikolla oon lomalla mutta sen jälkeen ois vielä 5 pv töitä.
 
Jes, tämän jälkeen ois 6pv töitä niin teekin vaan enää 2-3! Kun on rajoitukset vastassa niin kiva, että vihdoin ymmärsivät!
 
Takaisin
Top