Mä en nyt tosiaan töissä olekaan, tai olen muutamia sairaslomasijaisuuksia tehnyt, mutta mulla on siis edellisestä haettu hoitovapaa 8.8. asti ja tämän seuraavan äitiysloma alkaakin jo heinäkuun puolella:) välillä kaipaa jo vähän töihinkin, kun reilun vuoden päivät on kotona ollut, mutta toisaalta on ihanaa myös vähän pitkittää vielä tätä kotona oloa :) tällaiset tuurauskuviot on tehnyt kyllä mielelle hyvää ja kun niitä ei kovin paljon ole, niin aika iisiä on ollut:) raskauskin on sujunut aika huomaamattomasti, kun on saanut kotona olla, tällaisesta ei ookaan vielä aiemmin kokemusta ollut 

Mun pomo luuli eka, että oon irtisanoutumassa, kun aloitin asiani "mulla ois vähän kerrottavaa". Vaikutti olevan kuitenkin iloinen asiasta, etenkin kun sanoin, etten mä mihinkään lähde tuosta työpaikasta ja tulen takaisinkin mammalomien ym. jälkeen, ja onnittelikin. Muukin työryhmä vaikutti iloiselta ja onnitteli. Eniten pelkäsin lähimmän työkaverin reaktiota, mutta hänkin oli iloinen vaikkakin harmissaan, kun nyt tulee mun tilalle joku muu, jonka joutuu ehkä perehdyttämään (mua ei tarvinnut juurikaan, koska olin jo tehnyt tätä työtä toisessa paikassa).