No, itse asiassa kuulen nyt sinulta ensimmäistä kertaa, että solumuutokset ja niitten hoito vaikuttaisi keskenmenoihin tai muuten. Viime vuonna neuvolassa ei neuvolatäti ainakaan sanonut mitään, että pitäisi asian takia olla huolissaan. Tuulimunaraskaus johtunee ymmärtääkseni siitä, että munasarjoissa on tietty määrä viallisia munasoluja ja todella huonolla tuurilla tuollainen viallinen munasolu hedelmöittyy, kiinnittyy ja niin edelleen, mutta alkio ei kuitenkaan kehity. Tuulimunaraskaus on minusta kyllä vihonviimeinen "keksintö". Haluaisin kyllä käydä parin viikon päästä varhaisultrassa ihan vain sen takia, että tietäisi onko kohdussani tällä kertaa mitään. Mutta hinnat on suolaisia, että todennäköisesti odotan vain kunnalliseen ekaan ultraan. Tällä kertaa en ole enää autuaan sinisilmäinen, ettei minulle voisi mitään käydä, mutta toisaalta aion nauttia ja iloita tästä raskaudesta peloitta, sillä muuta todistusta mulla ei nyt ole kuin positiiviset raskaustestit, jotka sanoo, että olen raskaana! :)