Tutustumisketju

Metsäläinen ja MindiS: pidän teitä oikein erityistarkkailussa nyt, kun on samanlaisia kokemuksia ja vissiin vielä laskettu aikakin samoihin aikoihin. Ihana tämä foorumi. Mun hysteeriset paniikit vaihtuvat pikkuhiljaa tyyneydeksi. :rolleyes:
 
Täältä Tampereen kupeesta uutena hyppää mukaan jo 35-vuotias elämänsä ensimmäisen plussan testannut. Asumme avokin (34v.) kanssa omakotitalossa maaseudulla ja perheeseemme kuuluu myös koira. Plussa tuli hieman yllätyksenä vaikkakin iloisena sellaisena. Yritystä takana reilun vuoden verran. Olimme jo saaneet ajan lapsettomuustutkimuksiin kun sitten menkkoja ei kuulunutkaan. Aikaa en toki vielä uskalla perua.
 
Anannaa ihana kun siellä on tärpännyt ihan luonnollisesti! Toivotaan että pysyy sitkeästi kyydissä loppuun asti! :) hirveesti liimaa ja tarroja! :)
 
En ole itse tänne älynnyt mitään esittelyä rustata, joten tähän nyt jotain: Itse olen siis 25-vuotias, (vuoden loppupuolella 26), mies on 28, ja esikoispoika 1v6kk. Asutaan Espoossa, ollaan kyllä katsottu asuntoa myös Kirkkonummen puolelta, mutta vielä haaveita rajoittaa mun opiskelu. Aluksi suunniteltiin raskautta hieman myöhemmäksi, mutta oon kyllä kauhean onnellinen, että esikoinen saa suunnilleen samanikäisen sisaruksen. :) LA olisi vau.fi: laskurin mukaan 19.12.

Salli 5+5
 
Jos tänne jotain raapustas vaikka ei tätä oikeen oo itekkään sisäistäny.
Eli 22v oon, mies samanikäinen, Poika 3/13 ja tyttö 6/14. Eli kaksi pientä on ja kolmas ois tulossa. Raskausviikkoja on jotain 4-8, kierto on epäsäännöllinen imetyksen takia (oli myös viimeraskaudessa), eli neuvolan kautta alkuraskauden ultraan käy tiemme luultavasti. Kunhan ensin soittelisin, eilenillalla tein plussan vaikka oireet kertoi odotuksen alkaneen. Noin neljän viikon päähän ne taitaa antaa ajan.. Ei tätä oikeen ymmärrä vielä ja eka kolmannes on täynnä pelkoa vaikka ei keskenmenoja olekkaan ollut. Oulun seutuvilla asun, synnärinä OAS.. La 24.11-22.12 välillä ehkä, ultrassa varmistuu, ihan jouluvauvaa en haluais, aiemmat on syntyny rv 38+4 et toiveita ois saada baby ennen jouluu, jos vain kaikki nyt menee hyvin.
 
Täällä kirjottelee 34vuotias, toukokuussa 35v. täyttävä naisimmeinen =) Takana vahinkoraskaus(vaikka raskaus nyt ei silloin mikään vahinko taida olla jos ehkäisy unohtuu :oops:) joka meni kesken rv 10+4 helmikuun puolivälissä ja todettiin ultrassa tuulimunaksi. Odoteltiin keskenmenokierto, jonkajälkeen alettiin yrittämään uudelleen, ja suureksi ihmeeksi raskauduinkin heti uudelleen :woot:

Nyt sitten stressaan, panikoin ja melkeenpä hyperventiloin kun jännittää,pelottaa ja ahdistaa että mitäpä jos nytkin on tm-raskaus tai mennee muutenvain kesken :sad001 Pitänee yrittää rauhoittua!!! :shifty:

Mulle sanoi yksi työkaveri että eikös sinunkin olisi jo aika alkaa tehdä niitä lapsia kun ikääkin jo tuonverran, samana yönä tein plussatestin :woot: Mulla menossa nyt rv 5+1, eikä mitään raskausoireita!!! Sekin tässä kai jännittää ja huolestuttaa...
 
Heippa!

Olen nyt muutaman viikon seurannut kirjoituksianne, mutta päätin, että liityn mukaan, jos varhaisultrassa näkyy syke. ja sehän näkyi torstaina, joten nyt sitten kirjauduin myöskin :happy:.

Olen 33-vuotias ja mieheni on kolme vuotta vanhempi. Meillä on kolme lasta: poika (10/10), poika (01/12) ja tyttö 09/13, eli tämä pikkukaveri on neljäs lapsemme. Kaikissa raskauksissa olen tosi paljon pelännyt keskenmenoa ja kohtukuolemaa, enkä nytkään näytä pääsevän pelkojen kanssa yhtään helpommalla.

Tässä siis lyhyesti minusta. Kirjoittelemisiin!

Lumikatriina ja Pikkukaveri, 6+3
 
Hei kaikille!

Itse hyppäsin myös nyt uutena mukaan, hauskaa kun jo näinkin varhaisessa vaiheessa jengiä on jo näin paljon. Mulla tuo varhaisultra on vasta ensi viikon maanantaina, ja olinkin ensin ajatellut varmistua edes jonkinlaisista elonmerkeistä ennen kun tänne mitään rustailen, mutta toisin näköjään kävi :p

Olen kohta 30-vuotias ja esikoistani odotan. Asumme miehen (40v) kanssa Turussa, ja raskauteni tuli molemmille täytenä yllätyksenä. Lapsi kun ei ihan kuulunut lähitulevaisuuden suunnitelmiin, mutta on toki enemmän kuin tervetullut nyt kun alkushokista on selvitty :)

Kiva päästä vaihtamaan ajatuksia ja tuhannesti onnea kaikille tuleville äideille! Itse varmaan aktivoidun enemmän kunhan tuo eka ultra on pois alta, jännittää!

Matilda ja Lillis, 6+2
 
Heippa kaikille nyt tämänkin topsun myötä! Oli vallan unohtunut tänne rustata meistä!

Elikkäs oon 26v emäntä pohojammaalta, naimisissa pian kokonaisen vuojen (ylihuomenna hääpäivä uujeah :wink ) tommoosen 31vuotiaaks kääntyvän orhin kans ja nyt ootellaan kolmatta lasta. Esikoistyttö syntyi 7/12 ja tää nykyne juniori mies 2/15 eli ikäeroa tulisi sen 1v 10kk palttiarallaa.

Perheeseen kuuluu näitte ihmisten lisäks kaks koiraa, kaks kissaa ja pikkulikan pupu :)
Arkisia tunteja kulutan ukon kans remppaamalla tätä meijän 20-luvun tönöä, sekä päiväuniajat kuluu käsitöiden ja DIY juttujen kanssa.

Meinasin eka oottaa ekaan neuvolaan ennenku tuun tänne mitään höpisemään, mutta sain ajan vasta rv10:lle niin eeeei jaksa oottaa :grin
 
Heippa!

Olen 34-vuotias ja mies 43-vuotias, eli senioriosastoa ollaan :joyful: Asutaan Helsingissä ja kotoa meiltä löytyy 3-vuotias poika ja pikkuinen koiramummo. Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu 8,5 vuotta. Melkein tasan vuosi sitten toinen raskauteni päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon, joka sitten lääkkeellisesti saatiin päätökseen. Nyt toivottavasti tulee se jouluvauva ihan syliin asti. Meillä on miehen kanssa molemmilla opiskelut kesken, mutta mies on myös kokopäivätöissä kuljetusalalla.

Ajattelin kanssa ensin, että en kirjoita tänne mitään, ennen kuin olen ekassa ultrassa käynyt ja varma siitä, ettei käy niin kuin viimeksi, mutta en sitten kuitenkaan malttanut sinne asti odottaa. Siinä olisikin ollut odottamista, kun eka ultra on luultavasti vasta kesäkuussa.

Onnea kaikille meille ja toivotaan, että tänä vuonna kaikki saavat joulupakettinsa!
 
Heipsan! Mäkin pöllähin tänne uutena! Olen siis 30-v. ja esikoinen on vasta 9 kk ja olenkin aika pannareissa että miten tästä selvitään hengissä :woot: Mies on 36 ja chileläinen ja asustelemme Espanjassa tällä hetkellä. Perheeseen kuuluu myös sekarotuinen ADHD-koira.
 
Tehdäänpä tähän virallinen esittely. Olen kyllä kirjoitellut jo ahkerasti joulukuisten alle.

Elikkä kesällä mittariin näpsähtää meikäläisellä 37 vuotta, mies on kolme vuotta nuorempi. Yhdessä ollaan oltu 14vuotta. Minulla on nuoruusvuosilta pian 16-vuotias tyttö ja olen haaveillut miehen kanssa yhteisestä lapsosesta jo kolmekymppisestä asti. Vihdoin vuoden 2013 loppupuolella mies näytti näille haaveille vihreää valoa. Kovasta ja aktiivisesta yrittämisestä huolimatta toivottua tulosta ei alkanut kuulumaan ja kierrot heittelivät miten sattuu, joten varasin lääkäriajan marraskuulle 2014. Tuo lääkäri laittoi meille lähetteen naistenpolille lapsettomuushoitoihin erikoistuneelle lääkärille. Siellä olemme sitten rampanneet joitain kertoja. Viimeisimmässä kierrossa söin letroja ja minulle tehtiin aukiolotutkimus (joka ei kylläkään onnistunut) ja isoksi yllätyksekseni tein plussatestin jokin aika sitten. Olin jotenkin jo asennoitunut ettemme saa lapsukaista ilman rankempia lapsettomuushoitoja.

Olen töissä kemianalalla ja jouduin kertomaan pomolleni ja työpaikkalääkärille heti tästä raskaudesta, sillä altistun työssäni kemikaaleille eli tehdastyötä teen. Ensi keskiviikkona on varhaisultra ja jos saamme sieltä hyviä uutisia niin sitten kerrotaan muullekin työporukalle, sillä en voi jatkaa samoissa työtehtävissä. Nyt olen sairaslomalla siihen saakka.

Junttura 6+5 (6+1)
 
Löysin nyt sitten tänne kun lähdin lueskelemaan muita foorumeja :)
Hei vaan kaikki! Täällä kirjoittelee 27-v kotiäiti ( oikeassa elämässä laivan baarimestari) mieheni on 30-v. Yhdessä ollaan oltu jo 8,5 vuotta. Meillä on 3 ihanaa tytöntylleröä, vanhin täyttää kohta 4- vuotta, keskimäinen on 2v 4kk ja pieni. 1v4kk nyt odotellaan uutta papusta ja menossa rv 9+5 :) meillä on myös koira 5,5 v. Kiirettä pitää :)
Asutaan Espoossa ja Jorviin synnyttelemään mennään joulukuussa jos kaikki vaan menee hyvin. Tätä papusta yritettiin 3 kk ja tärppäsi, innolla odotellan että päästään kertomaan ilouutiset suvulle.
 
Heippa!

Olen myöskin tätä senioriosastoa, eli 37v. ikää ja miehellä 42v. Naimisissa ollaan oltu pian 9 vuotta. Meillä on 5 lasta ja koira, iät poika 6v 5kk,tyttö 5v 4kk, 2x 3v 10kk tyttöset ja kuopus poika 2v. Niin ja koira 11v. Lapissa asustellaan jo kuudetta vuotta, mutta kotoisin ollaan Tampereelta. Tällähetkellä olen kotiäitinä, mutta olen myöskin yrittäjä ja sairaanhoitaja.

Viidennen jälkeen en uskonut,että vauvakuume alkaisi enää,mutta kappas... :) Onnellisia ollaan tästä uudesta pikku ihmeestä ja kovasti odotetaan että saadaan uusi tulokas meidän jengiin mukaan :Heartred

Mukkis rv 6+5
 
Olen jo muualle rustaillut kun tämä topikki jäänyt huomaamatta. Mutta täällä kirjoittelee juuri 28 -vuotta täyttänyt rouvashenkilö. Asustelen aviomieheni kanssa Turussa, naimisissa ollaan oltu kohta kaksi vuotta ja yhdessä kokonaiset seitsemän ja puoli.

Lasta olemme yrittäneet neljä vuotta ja takana yksi keskenmeno vuodelta 2011. Viimeiset yhdeksän kuukautta olemme käyneet läpi hedelmöityshoitoja ja nyt vihdoin tärppäsi. Itsellä taustalla semivaikea endometriolsi, joka vaikeuttanut raskautumista. Ylipaino ei myöskään ole taivalta helpottanut.

Laskettuaika olisi nyt kuitenkin jouluaattona ja oikein innolla ja vähän pelollakin odotellaan mitä aika tuo tullessaan. Varhaisultrassa ainakin kaikki oli hyvin.

Rv 7+5
 
Moikka!

Mukaan ilmottautuu 30-vuotias tällä hetkellä kotona esikoispojan 1vee 10kk kanssa oleileva Helsinkiläinen odottaja. Ammatiltani olen valokuvaaja. En oikein vieläkään tajua että raskaana ollaan, vaikka oireita riittää vaikka muille jakaa :D Ei onneksi tarvi kauaa odottaa ekaa ultraa, pian pitäisi postissa tulla päivämäärät milloin sinne pääsee!
Eli mieheni kanssa ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja tosiaan heinäkuussa -13 syntyi esikoispoika. Mulla alkoi kuukautiset vasta tammikuussa, kun lopetin yöimetykset ja helmikuussa sitten jo tulinkin raskaaksi -eli nopeasti tärppäsi täällä.
Huomenna alkaa rv 11!

10+6
 
Olen 26v. nokialainen. Opiskelen vielä luokanopettajaksi, mutta valmistunen elokuussa. Nyt olen siis työttömänä opiskelijana ja väännän kasvatustieteen tutkielmaani.

Tämä on minun ja mieheni ensimmäinen lapsi ja todella toivottu. Menimme viime kesänä naimisiin ja jätimme minipillerit pois marraskuussa. Laskettu aika siis tällä hetkellä 29.12.
 
Takaisin
Top