Heips!
Tosi kiva löytää tälläinen keskustelu, josta voi hyvällä tuurilla löytää uusia tuttavuuksia ym. :)
Kerronpa ensiksi jotain itsestäni.
Olen 25-vuotias kotiäiti ( Olen tällä hetkellä hoitovapaalla kassatädin hommista )
Tällä hetkellä, itselläni ei ole ollut mahdollisuutta harrastaa mitään säännöllisesti, kun esikoinen vie suurimman osan ajastani, mutta aina kun ehdin ja kykenen niin olen hikoillut kotona Zumban merkeissä. Tällä hetkellä liikunta on ulkoilua pääsääntöisesti pojan kanssa.
Olen aika energinen tapaus ja lapsirakas. Pidän lapsista todella paljon ja haaveilen 3.sta lapsesta.
Olen myös herkkä. ( iloitsen herkästi, pahoitan myös mieleni herkästi. )
En välttämättä ole kovinkaan helppo lähestyttävä, mutta jos oikeasti tykästyn johonkin ihmiseen niin en ole niin "pelottava" ja otan oikeasti tämän hyvinkin lähelle sydäntäni.
Olen todella lojaali ja välillä jopa sinisilmäinen hölmö. Perheeni ja ystävät ovat kaikki kaikessa.
Olen aika räiskyvä persoona. :D
Mieheni ( avoliitossa elellään ) on 29-vuotias yrittäjä. Hän on sellainen "nallekarhu" :)
Hän on se meistä kahdesta joka ajattelee enemmän järjellä kun taas itse ajattelen enemmän tunteilla ja toimin sen mukaisesti miltä sillä sekunnilla tuntuu.
Tämänhetkinen raskaus on itselläni neljäs.
Tein abortin vuonna 2009 ( elämän tilanne ei ollut lapselle otollinen )
Aloimme odottaa esikoistamme vuonna 2010 ja hän sitten tupsahti maailmaan joulukuussa 2010. Terve poika syntyi rv 37+ .
Aloimme haaveilla toisesta lapsesta, kun esikoisemme täytti 1.n vuoden. Ja huhtikuussa 2012 toinen ilmoitteli tulostaan, mutta meni kesken. Ehdimme iloita hänestä vain viikon.
Nyt siis menossa tämä 4.s raskaus viikoin 5+4. Tähän asti kaikki on mennyt todella hyvin.
Ainoa mikä tätä raskautta varjostaa, on keskenmenon pelko.
Tällä hetkellä olot ovat hyvät. Tähän astisissa 4.ssä raskaudessa ei ole ilmennyt minkäänsortin pahoinvointia. Mutta nämä ihanat hormoonit kyllä heittelevät mieli-alaani hyvinkin paljon. Siitä nimimerkki Mamazilla tuleekin :D
Vaikka olenkin jokseenkin vaikeasti lähestyttävä, niin toivon että edes joku lähestyisi täällä ja saisin uusia tuttavuuksia. Minusta tosin saattaa saada ensin väärän kuvan, että en haluaisi ihmisiä lähelleni, mutta oikeasti haluan tutustua erilaisiin ihmisiin ja luoda uusia kaveri suhteita!