Tuet, lomat ja muut etuudet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
-

Muokattu viimeksi:
Mulla LA 9.7. Jään vuosilomalle 9.4. määräaikainen työsopimus loppuu 30.4. ja aloitan äitiysvapaan varhennettuna 9.5. Päätökset on tulleet jo. Ensimmäinen äpr tilille13.6. Hakemukset tein netissä, raskaustodistuksen postitin. Päätökset ja äitiyspakkaus tulivat yllättävän nopeasti. Äpr myös yllättävän hyvä (vuoden 2012 perusteella). Yllättävän onnekas tämän ketjun puitteissa:)

Kun tekee muutosverokortin netissä, ni se lopuksi kysyy, että laitetaanko uusi tieto suoraan kelalle.

^ Ai, voi vitsi, en muista kyllä mitä silloin olen ruksitellut. Eli pitänee varmaan selvittää tämä, huoh, ei vaan nyt jotenkin yhtään nappaisi kun sain jo muuten nuo Kela-asiat selvitettyä, vain tämä veroprosentti-asia on nyt työn alla.

Ja jyy röllykkä se on oikeasti ihan täyttä p*skaa tuo miten se kilometrikorvaus-asia menee...!

-

Muokattu viimeksi:
-

Muokattu viimeksi:
-

Muokattu viimeksi:
Mää nostan joka vuosi kuitenki verottajan laskemia prosentteja, ettei vaan tuu mätkyjä.Ennemmin otan palautukset.

Juu palkkatyössä mäkin mieluummin hieman yli sen prosentin laitan, kivempi saada palautuksia kunnolla :) Menee yleensä joululahjoihin...

-.

Muokattu viimeksi:
Mulla ei edellisessä äippärahassa riittäny se 20%,vaikka palkkatyössä prosentti oli jotain 15-17%, mätkyjä tuli.

Niin siis en mäkään nyt tajua? o_O Että miten voi olla niin, että palkkatyössä on ollut pienempi prosentti, ja äippärahassa isompi, ja on saanut mätkyjä? o_O
Normaali palkkatyössä mulla on reippaasti päälle sen 20%, niin ajattelin että josko nyt tosiaan laskisi siihen 21 tai jotain. Mutta en nyt sitten tiedäkään...
ehkä mä vaan soitan sinne verotoimistoon tai jotain... ja sen jälkeen Kelaan.

-

Muokattu viimeksi:
Itellä tuli joskus työttömyystuesta mätkyjä, mutta ne johtu ihan siitä että osan vuotta kun olin ollut töissä oli veroa otettu liian vähän. Tuota liian pientä veroa ei sitten tasottanut, että tuista meni 20% ja siks tuli mätkyjä. Esikon äippärahoista on mennyt toi 20% ja muuta satanen tuli takasin :)

Takaisin