Minä en ole aiemmin osallistunut näihin keskusteluihin kun lukijan roolissa, mutta nyt ajattelin vihdoin ryhdistäytyä minäkin.
Täällä ei oo ongelmia raskauskilojen kanssa, kun raskausaikana kiloja ei tullut ollenkaan johtuen siitä et vauvan pää paino niin pahasti mahalaukkua, ettei siellä ollut tilaa enää ruualle. Synnytyksessä kävi kuitenkin niin, että niitä kiloja lähti 10 ja nyt bmi:n mukaan oon sairaalloisen alipainonen. Eli teiltä haluaisinkin nyt vinkkejä, miten niitä kiloja otetaan, jos mahaan ei vaan mahdu syödä paljoo kerralla? Synnytyksestä yli 3 kk ja tähän mennessä en oo saanu yhtään painoo takasin vaan ennemmin se on laskusuunnassa. Fyysisesti oon ihan rapakunnossa, lihakset on hävinny ihan kokonaan vaikka koko raskausajankin jaksoin käydä salilla monesti viikossa. Enää en toki oo salillakaan jaksanu käydä, kun portaatkin saa jo hengästymään.
Niin ja yks haaste on, että mulla on jonkin sortin ortoreksia, eli haluaisin lihottaa mahdollisimman terveellisesti. Vinkkejä kaipaisin tosi kovasti.
Ja pakko vielä sanoo, että olkaa onnellisia jos ootte muutaman ylimääräsen kilon saanut kerättyä, kyllä äidillä kuuluu muotoja olla! Olis huippua jos minustakin näkis jo ulkoopäin että oon äiti, nyt multa kysytään että kenen poika tuo on.