Tsemppiketju raskauskilojen karistamiseen

Joo, meillä mennään täysimetyksellä. Vissiin meikäläisellä se vaikuttaa suuresti. Ennen raskautta painoin aina 61-62 kg ja ei tippunut mihinkään vaikka juoksin kymmeniä kilometrejä viikossa, liikuin muutenkin ja söin samalla tavalla kuin nykyisinkin. Nyt oikeestaan ainoana liikuntana on ollut vaunulenkkeily ja paino on nyt tasan 60.. Ja tippunut ilman mitään yrittämättä. Mut ihan kiva näin :)
 
Tuossa arviointirivissä sais olla semmonen vihree yrmykkäinen kadepää. :D
 
Kiitti Pikku-Tikru linkistä! Otan melko varmasti itsekin käyttöön! Kivan pituisia pätkiä, kun totesin että mun on ihan mahdoton niitä TapOutin treenejä tehdä, Elli ei anna koskaan niin pitkiä pätkiä tehdä putkeen mutta nuo saattais onnistua!
Kävin ostamassa tänään keittiövaa´an, ja sen kanssa aloittelen tuon syötävän ruuan määrän tarkkailun. Saa ihan oikean tiedon siitä mitä menee suusta sisään, eikä vaan arvioimalla kun ne mennee aina ihan pieleen.. Tästä se sitten kohta lähtee, elo kohti uutta vartaloa!
 
Täysimetyksellä mennään täälläkin, mut paino ei oo pudonnu grammaakaan viimeiseen kolmeen kuukauteen. Kuukaudessa lähti eka kymppi ja toi toinen kymppi tarttis saada pois. Ei kait se tällä mässäyksellä mihinkään voi pudotakaan suklaata on mennyt kaksin käsin suuhun ja liikkuminen ei oo kiinnostanu pätkääkään. Nyt lupaus uudelle vuodelle: huonot hiilarit pois ja liikettä lisää. Mut tänä ehtoona herkutellaan viel täysillä! Kivaa vuoden vaihdetta kaikille mammoille!
 
:eek:No kuinka menee painonpudotusrintamalla? Täällä vähän niin ja näin vielä on 9 raskauskiloa jäljellä ja niitä aikaisempiakin melkein kymmenen.
 
Hah, mä en oo ees käynyt tätä lukemassa ihan toviin! :grin

Kattokaas, silmät kiinni ja pää pensaaseen niin nää mun 30 ylimääräistä kiloo katoaa! :p

Ei vaa, reilu 2kg taitaa olla raskauskiloja jäljellä + sit noi vanhat. Motivaatiota laihduttamiseen ei vaan taida olla yhtään. tippaakaan. nadja. zero.

Eilen kylläkin kävi salilla, parin vuoden tauon jälkeen :rolleyes: Kyllähän siitä voisi taas innostua :) Tuo ruokapuoli onkin se haastavampi. Ehkäpä sitä voisi yrittää jonkilaista herkkujen vähentämistä. Sit ens maanantaina :wink
 
Mulla on hiukka reilu 10 kiloa raskauden alun painoon. Vuodenvaihteen jälkeen paino on pudonnut nyt 2,8kiloa, eli ihan kohtuullinen vauhti päällä.. Enemmänkin sais pudota per viikko mutta suunta on kuitenkin alas mihin pitää olla tyytyväinen.
 
Huonosti on painonpudotus mennyt. Nyt koetan TAAS ryhdistäytyä ja pudotella nuo 20 kg pois. Jos vielä joskus oon raskaana, lupaan pyhästi olla sillä verukkeella herkuttelematta :D
 
En oo tehny mitään eforttia painon suhteen. Oon vetäny kaksin käsin ruokaa ja herkkuja ja eläny muuten ihan tavallista elämää. Mutta oon tietenki kantanu tota melkein 9 kiloista "nahkakuulaani" ja pukannut sitä vaunussa ja imettänyt. Ilmeisesti sekin on jo jotain, koska oon enää 0,5 kg raskautta edeltävästä painosta. Painoindeksi on siis normaali, mutta voisi olla vieläkin vähemmän eli en oo mitenkään hoikassa kunnossa silti.
 
Vauva kantoliinaan tai -reppuun ja metsään reippailemaan! Hyvää treeniä pepulle ja reisille varsinkin jos metsässä on mäkiä. Epätasainen maasto pakottaa nostelemaan jalkoja.
 
Siisti juttu Mamsi! =)

Mä olen nyt vuoden vaihteesta pudottanut 4kiloa. Vielä on 9 ja puoli kiloa raskauskiloja pudotettavana, ja sitten se kymmenkunta muuta kiloa. Mutta alaspäin mennään, toivottavasti jatkossakin. Eikä menee enää montaa viikkoa kun saan taas lähteä kävelemään lenkkiä tai polkea crosstraineria.
 
Hyvä te! :)

Olin kysymässä miksi puapru ei voi lenkkeillä, mut sitten muistinkin sen jalkaleikkauksen. Vai eikö ollut näin?

Ei mulla muuta! Lähettäkää hitto nyt joku sitä motivaatiota tännekin!! :p
 
Muokattu viimeksi:
Joo ja piti sanoman tuosta lenkkeilystä. Olen nyt jonkun aikaa lenkkeillyt vaunulenkkien lisäksi niin että tyttö on rintarepussa. :) Selkeästi huomannut että jalka nousee nyt jo paremmin kuin silloin ihan alussa, pari viikkoa sitten. Tässä rapakunnossa vähemmästäkin kunto nousee, kun tuota lähes 9 kilon nahkakuulaa kantelee! :grin

Noilla rintareppulenkeillä meinaan välillä pakahtua. Pakahtua rakkaudesta, kun katson sitä tyttöä siinä rinnan päällä :love017
 
Juu, jalkaleikkauksen takia vielä jalkaterällä astuminen kielletty, eikä tuolla kantakengällä oikein pääse(kään) mihinkään. =) Sitä vaan oon tässä nyt huolehtinut, että kun toivon mukaan reilun kahden viikon päästä pääsee käyttämään omaa kenkää, niin minkäs hiton kengän mä tuohon jalkaan oikein tuon tukisiteen kanssa saan, kun crocsitkin on tällä hetkellä liian kapeat.........
 
Mulla alkaa huomenna dietti ja toivottavasti saan nyt nämä kilot pois koska en todellakaan pidä kehostani tällä hetkellä :sad001
 
Mä aloitan joka päivä dieetin ja repsahdan viimeistään yöllä :) Juu'u, eilen söin terveellisesti koko päivän, lenkkeilin ja heräsin yöllä kahden aikaa ahmimaan jääkaappia tyhjäksi :-)

Pääsääntöisesti repsahdan jo illalla :-)
 
Miten te kotona ollessa jaksatte syödä järkevästi? Tulee niin helposti naposteltua, kun ei oikein ehdi rauhassa päivällä laittaa ruokaa ja syödä, eikä välttämättä aamullakaan. Ruokarytmi ihan mitälie ja kaiken pitäisi olla yhdelläkädellä syötävää. Tai sitten kun vauva nukkuu voi kyllä syödä, mutta hereilläollessa ei hän nyt viihdy yksin oikein missään..

Mulla saisi siis ehdottaa helppoja ja terveellisiä ruokia. Ja aamu- ja välipaloja.. Mieluiten suoraan kaupasta valmiita, tai ainakin helposti tehtyjä.. Itselle kun ei jaksaisi päivisin millään mitään laittaa.
 
Takaisin
Top