Tsemppiketju raskauskilojen karistamiseen

Puapru, don't worry! Täällä menee vähintään yhtä reisille kuin sullakin... :D Meillä tosiaan oli tossa toissaviikonloppuna hautajaiset, viimeviikonloppuna ristiäiset (ei meidän) josta jäi kauheesti suolaista piirakkaa ja muffinsseja yli joita sitten saatiin mukaan, no meikä on vetänyt tänään neljä suklaamuffinssia...noo, tulevana sunnuntaina on meidän ristiäiset ja sitä seuraavana taas yhdet ristiäiset...hohhoijaa...!! Jos sitä tammikuussa sais ittensä ruotuun?!?! :D

Mulla menee hyvin vielä toistaiseksi ainakin. ;) Puoltoista viikkoa takana tapoutia ja tänään oli ekan kerran sellanen olo ettei olis jaksanut treenailla yhtään. :D Kai vaikutti vähän tuo kun nukkuin viimeyönä hiukan huonommin (näin ihan ihme unia ja painajaisia :S)! Kovasti kyllä haluis kelata aikaa eteenpäin että näkis kuinka paljon tuloksia tulee :)

Mää oon niin fiiliksissä tuosta tapoutista, että sormet syyhyää ihan hulluna alottaa jo! Mutta pakko rajottaa vielä hetki..Siispä korvaan oman himoni vielä utelemalla Mcgonnorilta kuulumisia aina aika ajoin. :)

Ja hei, meikä ei kyllä oo ollenkaan vahtinu omaa syömistä. Tein tänään mokkapaloja ja oon syöny varmaan varttipellin jo yksinään. Omnomnom, ja pokset pullollaan! :P
Tähän on ihan pakko saaha joku roti tähän hommaan.. Pitäiskö luvata, että jälkitarkastuksen jälkeen ei saa syödä viikolla MITÄÄN herkkujakaan (karkki on 98% pysynyt lauantaissa), niin ehkä se painokin putoais. Puntari on mörkönä veskin allaskaapin alla, joka buuuhuuuttelee mulle sieltä jokaisella vessareissulla. Sanottaisko, että Ai Tount Vont To Nou...

Mä löysin ihanan pätkis-muffinssi reseptin ja mulla on ollu pari viikkoo ihan järkky pätkishimo joten aion kokeilla, tekosyy niiden teolle on se että meidän pojan kummitädillä on synttärit tänään. Tarviiko kenenkään tietää että välimatkaa on 300km ja syön kaikki ite :p

Oon nyt parina iltana pyöritelly hulaa ja heti on kyljet hellinä kun vie taas hetken että tottuu sen painoon! Mäkään en tavallista vannetta osaa pyörittää kierrostakaan mut toi 1,2kg pyörii yllättävänkin helposti. Kävin myös eilen työpaikalla kävellen, 4km suuuntaansa ja voi että olin poikki kun lykkäsin vaunuja tuolla lumessa!! Ja huomasin myös miten rapakunnossa oon...

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Ääääää, mulla on han järkyttävä herkkutuska! Ja seuraavan kerran saa herkutella vasta ensi viikon torstaina kun on pitkään odotettu herkkupäivä. Yhyyy. Mie haluan konvehtirasian! Nyt! Heti!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pysyin vahvana :) mies teki mulle ihanaa iltapalaa joka veikin herkkuhimot pois. Huomenna jumppaan!

Puapru, kaakao on juoma, ei herkku ;) suuklaan tuskissani itsekin sitä joskus juon.

Meen tänään ostamaan Fast pudding jauheen jos sais sillä mun herkuttelu kuriin. Eilen meni hyvin, en ottanut mitään herkkuja ja söin tosi terveellisesti. Tänään ois treeni tiedossaa. Olen nyt treenaillut joka toinen päivä.

Skickas från min iPhone via Vau Foorumi

Sofiaelisabeth, millaista treeniä teet? Minä olin jo käynyt pitkillä juoksulenkeillä, mutta toissa päivänä gynekologi sitten kielsi vielä toistaiseksi juoksemisen, ettei tule kohdunlaskeumaa. Vatsalihaksia puolestaan voin kuulemma alkaa tehdä sitten, kun olen tehnyt jonkun aikaa tehotreeniä kohdunpohjanlihaksille. Näihin treeneihin sain kunnon opasvihkosen. Mulla tosin on kolmas lapsi ihan putkeen, niin ovat paikat melkoiset löysinä.

Pitäisi jaksaa panostaa vihannespuoleen ruoilla ja syödä vähemmän nopeita hiilareita. Ällöttää tuo roikkuva röllykkä rintojen alapuolella.

minulla on semmoinen setti joka kestää suunnilleen 20 minuuttia (+vatsalihakset 10 min) jossa treenaillaan ojentajat, hauikset, olkapäät selkä ja rintalihakset 2kg punteilla (tai 1 kg kun tää on niin rankka sarja). Siinä vedetään yksi liikesarja 30sek (pitää tehdä liikkeet tosi nopeasti niin silleen tää on myös kardio liikunta) ja sit seuraava ja seuraava. Eli yhdessä setissä on 6 liikesarjaa jotka vedetään aina 30 sek. eli se on yhteensä 3 min ja sitten pidetään minuutin tauko ja jatketaan toisella setillä joka koostuu samalla tavalla 6 liikesarjasta ja se kestää taas se kolme minuuttia ja sitten taas minuutin tauko. Ja molemmat setit vedetään kaksi kertaa joten se on taukojen kanssa eli se on 16 minuuttia tosi tehokasta treeniä + alkulämmittely 4 min. joten se on yhteensä 20 min. Ja tää on tosi tehokasta, pulssi on tosi korkea ja on kyl ihan loppu sen jälkeen. Ja sitten treenaan vielä vatsalihakset sen jälkeen. Siina mulla on kolme eri liikettä; yksi joka treenaa ylävatsaa, yksi sivut ja yksi alavatsaa. Ja liikket tehdään 20 kertaa x 3. Eli 20 + 20 + 20 ja sitten minuutin tauko ja se vedetään kolme kertaa.

Tää mun homma ei oikein etene. Pakko alkaa varmaan laskea syömiset tarkkaan kun ei paino vaan putoa. Ärrrrrrsyttää! Viikon nyt oon ollut herkuttelematta ja syönyt muutenkin omasta mielestäni hyvin niin nekin jo pudonneet grammat on tulleet takaisin?! Nyt vaan tsemppi päälle ja kalorilaskuri laulamaan! :)

voin antaa vinkkinä et joskus keho kaipaa starttausapua jos haluaa laihtua, eli vedä emmu_ma kaksi päivää silleen että syöt vaan proteiinia, kasviksia ja hedelmiä ja sen jälkeen voit syödä taas silleen kun sulla on nyt (paitsi että rajoita vähän hiilihydraattien määrää ja syö vaan hyvälaatuisia hiilihydraatteja) :)

Minäkin voisin aloittaa taas käsi- ja jalkalihastreenin ja vatsalihaksia sitten myöhemmin. Ja voinhan toki selkälihaksia treenata :).

Minua hirvittää alkaa minkäänlaiselle dieetille. Anoreksia- ja ortoreksiatausta kun on melkoisen karsea, ja todella helposti liu-un noihin vanhoihin tapoihin :sad001. Enkä oikeastaan voi mitenkään sanoa, että nytkään olisin kuivilla syömishäiriöisistä tavoista ja ajatuksista.

Oon nyt syönyt herkkuja ihan kieltämättä itseäni. Mokkapaloja, keksiä, limua (sokerista) jne. Maanantaina sitten jää kaikki pois. Ollaan lähdössä vklopuksi ekalla reissulle Lappiin miehen porukoiden luoksi vauvan kanssa, ja siellä vielä aion herkutella. :)

En oo uskaltanut käydä puntarilla, mutta kaipa sekin on maanantaina tehtävä.. :/

En oo vielä treenannun suoria vatsoja juuri laisinkaan, ellei ne nyt vahingoissa ole olleet mukana liikkeessä. Oon keskittynyt lantionpohjaan, syviin ja vinottaisiin lihaksiin. Jotenki mä vielä pelkään, että jos liian nopeasti alkaa hutkimaan, ne lantionpohjanlihakset kärsii siitä vielä tässä vaiheessa.

Ja btw, onko kukaan huomannut sellaista, että peittojen heiluttelun jälkeen olisi jokunen päivä virtsankarkausongelmaa ja ongelmaa pidätyksessä?! Ollaan tasan kolme kertaa harrastettu seksiä, ja kahden kerran jälkeen on ollut kaks/kolme päivää jotakin probleemaa, jota normaalisti ei tosiaankaan ole ollut! Pidän pikkuhousunsuojaa vähän niinkuin varuiksi muutenkin koko ajan, mutta näinä kertoina se on ollut tarpeen. :D (Eikä muuten sillon oo naurattanu..)

Ahaha. Tänää mua vee-itutti kun ei olis yhtään jaksanu tehä tapoutia kun ipana oli taas suomen vaiken vauva koko päivän. Siinä sitten tapoutia tehdessä kinasteltiin miehen kanssa, tuli ihan uusi aste jumppailuun! :D Nyt on meinaa lihakset kipeet. Saatiin sovittuakin lopuksi. Nyt on parempi mieli ;)

Tässä tän väsyneen mamman mietteitä:

Miksei laihdutus vois olla sellasta että aina jollain juustohöylällä höyläis läskejä pois? Mä voisin höyläillä käsistä ja vatsasta ja jaloista ja ja ja.. Miiiiiiksi?

Takaisin