Oon nyt syönyt herkkuja ihan kieltämättä itseäni. Mokkapaloja, keksiä, limua (sokerista) jne. Maanantaina sitten jää kaikki pois. Ollaan lähdössä vklopuksi ekalla reissulle Lappiin miehen porukoiden luoksi vauvan kanssa, ja siellä vielä aion herkutella. :)
En oo uskaltanut käydä puntarilla, mutta kaipa sekin on maanantaina tehtävä.. :/
En oo vielä treenannun suoria vatsoja juuri laisinkaan, ellei ne nyt vahingoissa ole olleet mukana liikkeessä. Oon keskittynyt lantionpohjaan, syviin ja vinottaisiin lihaksiin. Jotenki mä vielä pelkään, että jos liian nopeasti alkaa hutkimaan, ne lantionpohjanlihakset kärsii siitä vielä tässä vaiheessa.
Ja btw, onko kukaan huomannut sellaista, että peittojen heiluttelun jälkeen olisi jokunen päivä virtsankarkausongelmaa ja ongelmaa pidätyksessä?! Ollaan tasan kolme kertaa harrastettu seksiä, ja kahden kerran jälkeen on ollut kaks/kolme päivää jotakin probleemaa, jota normaalisti ei tosiaankaan ole ollut! Pidän pikkuhousunsuojaa vähän niinkuin varuiksi muutenkin koko ajan, mutta näinä kertoina se on ollut tarpeen. :D (Eikä muuten sillon oo naurattanu..)