Minäki olisin halunnnu näyttää rinsessalta hääpuvussa, mutta olin masu pystyssä ja näytin hehkeältä masurintsessalta sitte. :D
Yosa, otetaanpa yksityisviestinä vaikka vähän tietojen vaihtoa, niin saadaa salipäivää tulille! :)
Mcgonnor, voittaja siksi, että ootte lopettaneet tupakoinnin. Loistavaa! :)
Mä kävin tänään aamu"jumpalla" kehonhuoltotunnilla, kun systeri vahti ipanaa. Meillä oli melkonen riemutteluyö, mutta sen perään kyllä typy nukku ekaks reilu 6 tuntia ja syötön jälkeen vielä muutaman tunnin. Silti parin huonon yön jälkeen olen vissiin melkoinen näky, kun vieruskaveri (käyn omalla työpaikallani tunneilla, joten asiakkaat ovat tuttuja) käänty katsoon mua, että "ootko nää just heränny vai ookko nää ees nukkunu?". :D Ja jokainen, jolle edes tervettä sanoin, kommentoi vielä, että näytän vähän väsyneeltä. AIJAA?! En kai. Se alkaa olla melko pitkälti jo ihan fysiologista, että kun ihminen ei nuku, niin keho reagoi. Nättiä.
Noh, tänään on eka vyöhyketerapia tytön kanssa, ja huomenna heti toinen aika. Toivottavasti niistä on apua!
Mää niin haluaisin jo KUNNOLLA jumpalle. Mietin, että uskaltaisko kokeilla jo Zumbaa.. On ollut ihana huomata, että nyt muutaman viikon kehonhuoltotunneilla käymisen aikana on joka tunnilla pystynyt tekemään jo jotakin, mitä ei viime kerralla voinut. Keho palautuu kuitenki melko kovaa tahtia, ja nimenomaan se pari kuukautta on varmaankin se merkittävä aika - eli jälkitarkastuksen ajankohdalla on syynsä. Pitää kait se uskoa, vaikka kaiken haluaiski
heti. :)