Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama homma. Tuntuu ettei oikein pysty keskittyyn olennaiseen jos joku on kaverina :) Minä kyllä tykkään uimisesta niin paljon niin ajattelin käydä kerran viikkoon uimassa vielä niiden lenkkien lisäksi. Osasyy on myös se että lenkillä kun käy niin on polvet on kovalla koetuksella kun ne rutisee jo nyt.

mä en pysty käymää uimahalleissa kun saan ihottumaa siitä vedestä.enkä mä kyllä näijen laardien kanssa kehtais mennäkkää.

mä en vaa kehtaa.tosin oon hävenny mun kroppaa aina eikä se nyt oo sitäkää vähää siedettävämpi mitä ennen.

Toisinaan on kiva mennä itekseen lenkille, mutta kyllä sitä toisinaan kaipaisi seuraakin. Joten molempi parempi :grin

Nii, ja tonne toisaalle kirjotiin jo että ajattelin kans alkaa käymää uimassa 2-3 kertaa vikossa, mutta katotaa nyt jos ees kerta viikkoon pääsis.
Mä tykkään uimisesta enkä oo jaksanu välittää miltä uimahallissa näytä, mikä tuntuu hassulta kun en mä ehkä uimarannalle lähtis läskejäni näyttelee :grin
Pitkään kävin sen 3 kertaa viikossa uimassa sen kilsan, oikeestaan siihen asti kun menin esikoisen jälkeen takasin töihin. Sitte alotin vesijumpan kerta viikkoon, samaa aikaa aloin odottaa poikaa. Oisin halunnu jatkaa vesijumppaa muttakun se alkoi elokuussa ja on hinnaltaan aika kallis niin en viittinyt maksaa kun en tiennyt miten synnytyksestä yms toipuu että kuinka kauan loppujen lopuks menis aikaa ennenku sen pääsis alottaa...
Tänää tosiaa ajattelin mennä, ja sit mietin että kun tiistaina esikoinen on hoidos ni taidan aamulla rimpauttaa äitille jos se kattelin poikaa 1,5h ni siinä ajassa ehdn kyllä kilsan vetäsemään :)

Mä oo kans aina hävenny itteeni. Just sen ihovaivan takia. Viime kesä oli niin ihana, kun raskaus paransi ihon.. kyllä kuljin rannalla ja lyhythihaisissa ja mekoissa. Ny saa nähdä, ku läiskät tulleet takas et miten uskaltaa taas.. läskitkin rumentaa mua vaa lisää.. noh.. uimassa kyl aion käydä siltikin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

eikös sen auringon pitäis parantaa niitä läiskiä?jos siis vaan kehtaa kulkee t-paidassa ym.
kaverilla on tosi paha psori,sillä on koko kroppa täynnä niitä läikkiä,selkää myöten.

Joo kyl se tekee hyvää se aurinko.. onneks ei oo paha mut kyl se jälkensä on jättäny itsetuntoon. Eli on kynnystä kulkea läiskäalueet esillä. Jaloissa ja käsissä tuppaa vaan olemaan. Toivon todella, ettei lapsi peri ikinä.. pakko se on alkaa näyttään hyvää esimerkkiä joka tapauksessa.

Mielelläni ottaisin joskus lenkille seuraakin. Niin vähän pääsee juttelemaan muiden kuin omien perheenjäsenten kanssa, niin olisi ihan kivaa vaihtelua. Vaikka välillä on kyllä ihan kiva käydä ihan yksinkin. :)

Nuin vaan ollaan käyty siskon kaa lenkillä ja olo on kyl tosi hyvä! Ja tuottahan se tulostakin... nyt on tosiaan pojalla aurinkolasit niin ei tarvi siristellä silmiä ku kattelee maisemia rattaissa :)

mä en käyny lenkillä tänään ollenkaa,mut silti paino tippunu eilisestä kilon.johtuu varmaan siitä ku ei ruoka oo maistunu,tänään oon syöny vaa banaanin ja twixin.

Tinka miten? kun musta tuntuu, että teen näin tai noin ja syön ihan mitä vaa ni painolle ei kyl tapahdu yhtää mitää! se on jo kohta 2kk junnannu samassa kohtaa ja nyt sen takia on sitte herkkuja tullu taas popsittuu ku huomasin ettei niiden pois jätöllä ole mitää vaikutusta.. tympäsee!

btw.. missä Mirabella on!?!

Niin sitä minäkin oon miettiny että mihin se on joutunu :think005

Käyn kaks kertaa päivässä lenkillä. Vaunulenkki ja koiran kans lenkki illalla. 40min lenkki. Kerran viikkoon on völläily päivä ettei tartte kuntoilla. Sit syön aina kun poika syö, pienensin annoksia, ja herkkupäivä kerran viikossa mut ei tuu mässättyä silloinkaan hirveenä vaikka sais koska tuntuu että kaikki se työ mitä on saanu aikaan, valuu hukkaan. Ja paljon vettä :) Kaikillahan on erilainen aineenvaihdunta ja elimistö mutta näin minulla...

Jospa mirabellan perheessä ollaan vaan kipeänä ja tervehdyttyään tulee takas.. tai netti poikki tms. Toivokaamme parasta. :)

Takaisin