Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa Keni! Mä olen suunnilleen noudattanut niitä ruokaohjeita. Airobisia olen tehnyt enemmän kuin 4/vk, mutta saleja n. 2/vk. Nyt 2,5 viikkoo takana ja 2 kg lähtenyt. Pitäisi vielä lisätä noita lihaskuntoreenejä ja jättää vkl sortumiset pois.

Voiku iteki sais jostain tota motivaatiota, ahistaa vaan oma saamattomuus täysin :(

mäkii vaivauduin hakemaa tänään varastosta käsipainot.ja nyt lähtää lenkille.
hirveen hankala arvioida et mitä laittaa tytölle päälle!välikausihaalari on ehkä vielä liian ohut,pitäs olla viltti päällä,no sit on jo sama kun laittaa kevyt toppahaalarin...huoh.

Tän viikon on paino junnannu paikallaan. Tein tuplapitkät lenkit ma-to ja vkl toisen päivän huilaan, saas nähdä liikahtaako alaspäin.

Mä kans mietin meniskö huomen lenkille (siis jos ei lunta sada) ku mitää en oo taaskaa tehny. Mut mä teen tostkii hirveen vaikeeta. Ku en osaa päättää pitäskö yrittää tehä lenkki silloin ku Tyynel on päikkäriaika, tosin nyt ku sil on harventunu päikkymäärä kahteen, niin niist tulis liian lyhyet jos mä silloin lähtisin vaunuilemaa. Herää heti ku ottaa pois vaunuista ni ei saa jatkamaa unia sisälle. Sit pitäs ehkä tehä niin et jättää Tyynen iskän kanssa kotiin ja menisin yksin, mut sit ei oo vaunujen tuomaa lisävastusta lenkillä :schocked028 Ja paras olis se lenkki tehä ennen aamupalaa, mut eihän Tyyne viihdy siihen aikaa vaunuis tai sit se nukahtaa sinne ja taas menee rytmi uusiks, ja just ku se on alkanu muodostuu järkeväks.

Huh, tulipa tänää tehtyä se lenkki ja samal kuppareissu. Valitsin sellasen reitin mis on pari jyrkkää ylämäkeä, ja kylläpä puuskutti ja tuli hiki (ja vaunut oli mukana). Kaupas ihmiset vähän hymyili mulle ja ei ihme ku olin naamasta ihan tulipunanen :smiley-ashamed004 Täytyski tehä useemmin toi samanen lenkki, kasvais kuntoki ku ei oo pelkkää tasasta tietä.

Kokeilin motivaatiofarkkuja ja totesin et jenkkakahvat viel häirittee... oon ruvennu syömää aamu ja iltapalaks puuroo ja ruvennu TAAS kattoo mitä suuhuni pistän :D latasin puhelimeenki askelmittarin niin saa seurailla kuinka pitkiä lenkkejä tekee :)

mulla on puhelimessa sport trackeri, se on hyvä ku näkee matkan ja ajan ja kalorit yms :)

kyllähän sitä hyvällä ilmalla kävelee vaikka koko päivän.saa nähä tuleeko ite tänään lähettyä lenkille,ärsyttää niin toi lumi vaikka ei sitä varmaan oo ku sentti.
meinasinkii et kävis jo huomenna hommaamassa sen salikortin ni pääsee jo heti keskiviikkona reenaamaa.:)

mä taas tykkään kävellä yksin/vauvan kanssa.menee lenkistä hohto jos joutuu kokoajan kälättämää jonkun kanssa ja sit ei saa nollattua päätä.

Mulla iha sama ku jädellä. Ainoa lenkkiseura mikä mulle kelpaa on oma mies. Iltalenkillä hän on mukana mut muuten kyl taaperran mieluummin yksin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin